Dzisiaj jest 10 lis 2024, 23:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 wrz 2012, 21:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Cześć.
Zapewne niejeden tutaj na regulacji zna się bardzo dobrze więc mam nadzieję, że mi pomożecie.
Kumpel ma Chińskiego dwusuwa. Silnik to podróbka minarelli.
Setup:
-Cylinder China 70
-Wydech Leo Vince ZX
-Gaźnik 17,5mm Dellorto (oryginalna dysza)
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Stożek Polini Airbox

Dodatkowo: Rolki 5,5g , sprężynki białe (miękkie-średnie) , centralka czerwona (dosyć twarda).

Skuter na starcie po odkręceniu manetki do końca wkręca się na obroty i dopiero rusza z pewnym 1-2 sekundowym opóźnieniem [Sprężynki naciągnięte na maxa. Po całkowitym poluzowaniu na starcie miał lekkiego muła i zaczynał się wkręcać na obroty].
Po wystartowaniu ma bardzo fajne przyspieszenie, ale przy ok 30 km/h obroty już spadają no i nie ciągnie tak jak wcześniej. Powyżej 50 km/h niestety nie testowałem, bo pogoda nie bardzo pozwalała.

Co radzicie wymienić? Prawdopodobnie będę mu go regulował i chciałbym mniej więcej wiedzieć.

P.S Nie wykluczam, że gaźnik też wymaga regulacji.




_________________

///BMW


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy