Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: z 4t na 2t
Post: 14 wrz 2012, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Witam. Chciałbym wymienić cylinder ale na 2t, ponieważ denerwuje mnie ciągłe awarie silnika , ustawianie zaworów itp dlatego chciałbym mieć 2t ponieważ jest to silnik najprostszej budowy, co za tym idzie rzadko kiedy awarie i na pewno nie tak kosztowne. Moje pytanie brzmi co trzeba wymienić w silniku, aby taki cylinder 2t działał ?
Co to chłodzenia to zostawię chłodzenie powietrzem
Z góry wielkie dzięki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:42 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
<heueheheue> rozwaliłeś mnie. Ni ma takiej opcji.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:42 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nie ma takiej opcji.Inny rozstaw szpilek,wał nie będzie kompatybilny i cała reszta.Najprościej zrobić swap (zastąpić cały silnik 4T silnikiem 2T )




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Nałogowiec_15, :shock: A pomyślałeś o tym że np. w 2t jest 2 razy częściej iskra niż w 4t, albo że wydech jest całkiem inny.


Jak chcesz mieć 2T to kup sobie silnik np. od P/G pasuje bez przeróbek do chinoli z dolnym mocowaniem




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
norbert95, co do mocowania ramy to sobie poradzę z każdym silnikiem. A czy taki swap warty ? Co o tym myślicie ? Bo wydaje mi się, że 2t jednak więcej wytrzyma i mocniejszy jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Aa i jaki silnik polecacie ? Chiński czy coś z wyższej półki, ale żeby tak max 600zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
chłopie za 600 to ja mam prawie nowy minarelli z neosa.. za 400zł masz kompletny pg... wiedz szukaj.. szukaj silniczka, bo chinskie to nie bardzo




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:02 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Czy wytrzyma więcej....powiem tak.Wszystko zależy głównie od eksploatacji.Silnik typu 2T jest w jakimś stopniu mocniejszy,ale coś kosztem czegoś.Do tego typu silnika wiadomo musisz w porównaniu do 4T dodatkowo robić mieszankę / zastosować dozownik oleju.Jeśli chodzi o podatność na tuning,są to silniki do których asortyment jest dość znaczny,lecz przy modyfikacjach średniej klasy trzeba wymieniać podstawowe podzespoły typu łożyska wału,a czasem sam wał.W silniku 4T tej czynności robić znów nie musimy.Dalej jeśli chodzi o spalanie.W silniku 4T,jeśli ustawisz go na takie obroty do jakich ten silnik jest przystosowany spalisz w granicach 2,8-3,2 L /100 km przy bardzo małym zużyciu części w przeciwieństwie do 2T który kręci większe obroty = większe spalanie,szybsze zuzycie podzespołów.Można by tak porównywać jeszcze wiele.Wszystko zalezy czego oczekujesz od silnika.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
No głównie chodzi o naprawy. Aktualnie skuter mój w tej chwili nie odpala, ale wydaje mi się, że pierścienie są ostro zjechane. Czyli co możecie zaproponować ? silnik 2t i muszę się liczyć z różnymi naprawami czy 4t i likwidować tylko drobnoustroje ? Aktualnie mam 5-7 km i nie narzekam, chociaż słyszałem, że 2t lepiej tuningować. Mielibyście jakieś propozycje co można ulepszyć, aby zwiększyć v-max w 4t ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Silnik typu 2T lepiej tuningować z racji iż tej samej klasy zestaw w 4T powiększy osiągi w 20% a w 2T w 50%. Lecz jeśli ma to służyć na dojazd z punktu A do B to zostałbym przy tym co jest.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
Ok Wielkie dzięki za pomoc !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 9:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
a jeśli lubisz za*****alać to zrob swapa ;)




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy