Dzisiaj jest 23 lis 2024, 21:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:11
Posty: 2
Pojazd:
Witam! Jako, że niedługo mam egzamin na prawko A1 chciałbym juz zacząć rozglądać się za własną maszynę i mam pytanie:
-Jaką maszynę polecacie?
Dysponuję kwotą od 4000 do 5000


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Dzeejkob pisze:
Jaką maszynę polecacie?
Enduro , Cross , Ścigacz , Turystyk , Czoper czy skuter 125 ? :) 2t /4t ?




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 22:46 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 22:55
Posty: 15
Pojazd:
Aprilie RS 125 :).




_________________

REKLAMA USUNIĘTA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 9:25 
*

Rejestracja: 14 wrz 2012, 22:11
Posty: 2
Pojazd:
Nie ścigacz i nie raczej czoper, na pewno nie cross. Enduro tak jeszcze nawet, obojętnie czy 2t czy 4t. Coś w stylu cagivy planet myślalem.


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 9:35 przez Dzeejkob, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 11:08 
*

Rejestracja: 20 sie 2012, 22:55
Posty: 15
Pojazd:
Aprilia RS 125 tuono
Cagiva Raptor
Honda XL Varadero 125




_________________

REKLAMA USUNIĘTA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 11:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Tak jak kolega AdrianRS,
Polecam Varadero , wiem jeździłem i kumpla leci około 130km/h :) + Na tych silnikach zrobisz bez katowania około 80tyś km .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2012, 17:45
Posty: 62
Lokalizacja: Jabłonna Lubelska
Pojazd:
Bardzo polecam yamahe Dt 125 lub 80( obie są rejestrowane na motocykl)
Osobiście jeżdżę Yamaszką dt 80 z 1985 roku zazwyczaj po polnych drogach(duża rejestracja) I sprawuję się świetnie ! Dotychczas tylko wymieniałem dętke i simeringi które się zepsuły po dłuższym czasie użytkowania(niekoniecznie spokojnego) :D
Pozdrowienia !




_________________

Tu codziennie towarzyszą nam opary,
bo świat jest szary nawet przez różowe okulary :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
W stylu cagivy planet? :)
Hyosung gt 125 przychodzi mi jedynie do głowy ;)

ps: to się naked nazywa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 16:50 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 18:12
Posty: 95
Pojazd:
derbi gpr nude 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
Hyosung GT 125
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=305834




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817


Ostatnio zmieniony 08 paź 2012, 19:41 przez kap3l95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zasada jest taka - 2T jest silniejsze,po wkręceniu na rezo nic mu nie dorówna w tej samej pojemności,prosta budowa silnika,bardzo czuły na jakikolwiek tuning,możesz jeździć nim po suficie nie przejmując się o smarowanie silnika(dopóki ma wachę to ma i olej).
ALE dwusuw zawsze odpali choćby miał się za chwilę rozpaść,przez co bardzo łatwo jest kupić zakatowany egzemplarz,trzeba doliczyć olej do benzyny,remont po 20 tyś.,wielu nie podoba się dźwięk 2T(moim zdaniem nie maja racji:D),silnik zazwyczaj gwałtownie reaguje na gaz(szarpanie na dodawanie i nagłe odejmowanie gazu),poniżej owego rezonansu silnik kaszle,pierdzi,na dzisiejsze czasy całkiem spore zużycie paliwa(a wraz z nim oleju)

4T - osiąga o wiele większe przebiegi bez remontów,duża kultura pracy w porównaniu z 2T,jakikolwiek szum,stuki i zużycie od razu słychać i czuć w pracy silnika,w całym zakresie obrotów jeździ bez problemu.
ALE generalny remont silnika zawsze wyniesie więcej niż 2T,bardziej skomplikowany od 2T,większość 2T w tej samej pojemności nie będzie miało problemu z odstawieniem Ciebie,nie nadaje się do jazdy wyczynowej(olej spływa na bok ścianki miski olejowej,przez co nie jest smarowany chwilowo moto,chyba że ma "suchą miskę olejową").

Wybór należy do Ciebie,zależy czego od moto oczekujesz. Do sportu,wyczynów i maksymalnej mocy z małej pojemności zawsze 2T,do dojazdu do pracy,jazdy rekreacyjnej itd w tych pojemnościach śmiało bierz 4T,szału po odkręceniu gazu nie będzie,ale 1 km przejechany na 4T wyniesie o wiele taniej niż w 2T


Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, 20:04 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2012, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 15:46
Posty: 1
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Ja mam Yamahe DT 125 R, 30KM na 2T naprawdę nieźle się wkręca, więc do terenu idealne, na szosę gdybyś chciał bardziej latać to tylko przełożenia wydłużyć tak żeby 100 leciała bez piłowania i moto genialne. Nie do zarżnięcia. Polecam ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2012, 21:03 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 18:10
Posty: 112
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pojazd:
Honda nsr 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2012, 10:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Eltron pisze:
Honda nsr 125

Jest słabsza od Aprili RS 125,przez co troszkę mniej pali. Jak się zdecydujesz na NSR to bierz z silnikiem JC22,wersje z JC20 miały ledwo 20 koni....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 15:33
Posty: 8
Pojazd:
Ja jako użytkownik Aprilli RS 125, bym polecił Ci aprilie.
Moja aprilia posiada ok.30 koni i naprawde jak wejdzie w rezo to nie ma co porównywać do 4t... Spalanie to jak sie postarasz zejdziesz ponizej 5l-ale to jest jazda góra 100-110.
Hmm co do oleju ? To nie ma takiej tragedii :D Mi 1l Castrola(40zł) starcza na 1 tys km.
Hm co to dużo mowić, jeśli kupisz w miare młody egzemplarz to pojezdzisz, badz po remoncie.
Osobiscie bym sie nie pchał w 4t w tak małej pojemnosci, chyba ze ktos liczy sie z paliwem.



I tu najwazniejsza kwestia. Podczas jazdy co dziennej gdy musisz wyprzedzic auto ktore jedzie 100-110 masz czym :cool: w 4t to juz nie lada problem....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy