Dzisiaj jest 01 lis 2024, 22:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 wrz 2012, 16:38 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
Witajcie. Teraz mam cylek Top performance 75cc, ale jest już na całkowitym wykończeniu. Na przełożeniach 13/53 wkręcenie go w rezo na 5 graniczy z cudem, a na 6 już praktycznie nie da się jechać. I mam dylemat, otóż zrobienie szlifu + tłok i uszczelki to da mi spokojnie ponad 300zł, a nowego Airsala mam za ok. 600zł. Ma ktoś ten cylinder i potrafi się o nim wypowiedzieć? Jakie są na nim osiągi, czy da radę na koło postawić i jak z jego wytrzymałością, bo to przecież jest Nicasil.
Ewentualnie jaki inny cylek byście polecili do 650zł.




_________________

KTM EXC 125


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 18:31 przez punk891, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 19:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Masz dobry cylinder.Jak jest tylko miejsce na szlif to go rób i kup tłoka pod niego.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 19:40 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
No właśnie nie wiem, bo jedyny komentarz jaki znalazłem to na YT i mówił, że to g*wno, więc nie mam żadnych informacji na jego temat. Jak zdejmę głowicę, to nową uszczelkę będę musiał dać, nie? Bo dostępny jest tylko jeden rozmiar większy od tego " podstawowego ", więc jeśli był już szlifowany to już nic z nim nie zrobię.




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 21:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
pseudo 90 z allegro to gorsza kopia topa 75 a różowego zachwalają jakby zadne inne cyle nie istnialy

wiec twoj top to kawal porzadnego zeliwnego cylindra, obok dr evo jeden z najżywotniejszych

rob szlif i wkladaj tlok

tylko bron boże meteora, najlepiej asso




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 21:50 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
To skoro tak mówicie, to tak zrobię ;] Dostępny jest 49.50mm u smugglera, większego też nigdzie nie znalazłem. Jakby taki rozmiar był, to na ile szlif powinienem zrobić, żeby luz był odpowiedni?




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 7:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
punk891, Z tym to się tutaj nie pytaj tylko idź do sukiennika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2012, 18:55 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
A ten airsal jest słabszy od Top'a?




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 16:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To samo




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy