Dzisiaj jest 24 lut 2025, 10:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2695 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 135  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Słodki-Skc, Funduszy starczy mi na dellorto ale ten Tec ponoć prawie nowy i za 130 a dellorto 170. Więc temu myślałem nad tec'iem. Ale lepiej oryginalne dellorto chyba ??




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 19:59 przez DawidZSL, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 20:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Raczej tak, ale jak ci mówię te Tec są dobre od 17,5 w górę bo jak kiedyś miałem 17,5 to wujnia była, możesz tez tego Tec-a kupić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:07
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Peugeot TKR
DawidZSL, Lepiej dołożyć i kupić oryginał bo te tece to są g...o warte




_________________

Cytuj:
Obecnie mam glowice glowna w gaznku 50
:D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 18#2382818 kupować ;d

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Wpadnij i oceń.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Raczej kupię dellorto bo bardziej przekonany jestem do oryginalnych a 40zł to aż nie tak dużo. Przebieg gaźnika ma jakiś wpływ na niego ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 21:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Wiesz może mieć przebieg 40 km a zryty a może mieć i 2000 i w dobrym stanie trzeba go ocenić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Słodki-Skc, Aha. A na co mam zwrócić uwagę ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 21:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Ogólnie czy nie ma jakiś rys w środku i czy jest kompletny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 22:01 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 13:30
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mam chinolka z silnikiem jak w keewayu czyli kopia minarelki leżącej.

Jeździłem serią, seryjny gaźnik itp. Zdjęte blokady poza zwężką w filtrze. Powiedziano mi żebym jej nie zdejmował bo na serii tylko podniosę spalanie.

Teraz założyłem wydech Tecnigasa Q-Tre i mam pytanie, czy powinienem teraz wywalić zęzkę i dać większą dyszę czy zostawić dalej tak jak jest?




_________________

Kingway Barracuda 2T / Chiński Minarelli Horizontal AC (Jak w Keewayach i Yaroxie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Jak zmieniasz wydech to powinieneś dać większą dyszę i wywalić tą zwężkę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 12:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 15:34
Posty: 65
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd:
Czesc mam malaguti f12 ac 2000 r 26k przebiegu. Mam maly problem otoz w skuterze mam laser x pro rolki 3.5 g i centralke malossi zolta. Problem polega na tym, ze skuter jest troszke slaby i czasami go muli od 0 do 20 slabo potem do 30 turbina i potem od 45 do 60 znowu turbo. Dodam ze skuter jest zablokowany bo na seryjnym wydechu szedl 50 , nie wiem czy to sprzeglo czy co bo czasami jak zwolnoe do 25 a potem jade do tych 50 to mul masakra no i baczka nie chce zrobic musze go az oprzec na stopce centralnj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Siema
Mam takie pytanie odnośnie gaźnika 21.
Czy te dwa dzióbki ( tam co się gaźnik do króćca wciska ) to do jednego podłącza się podciśnienie a do drugiego można podłączyć dozownik oleju czy coś innego ??
Ten drugi jest w tym miejscu na olej zamiast po boku ??
Zdjęcie gaźnika :
http://www.racing-planet.pl/images/gros ... eccf283f8d




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2012, 20:16 przez DawidZSL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 16:08 
*

Rejestracja: 19 wrz 2012, 15:57
Posty: 22
Pojazd:
witam. kupiłem taki wariator http://allegro.pl/show_item.php?item=2597211196 w zestawie były rolki 3x6gram 3x7gram i 3x8gram. Założyłem 3x6 i 3x7 w kolejności 6 7 6 7 6 7 co dało mi łączną wagę około 6.5grama. W zestawie były też niebieskie sprężynki sprzęgła jednak ich nie założyłem bo nie potrafiłem rozebrać sprzęgła. Kiedy rozpedę sie do około 70 skuter dostaje muła odczuwalnego utrzymuje prędkość i ciągnie bardzo powoli dalej. Kiedy miałem stary wariator i rolki 7 gram to nigdy nie bylo takiego mula przy 70. Co jest przyczyną ? Mam założyć te sprężynki ?

Drugie pytanie jak rozebrać sprzęgło aby wymienić sprężyny ? Prosiłbym o wytłumaczenie lub link do jakiegoś opisu/tutorialu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 2:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Odpowie ktoś na moje pytanie, bo nie wiem czy to tego drugiego dzióbka przy króćcu można dozownik podłączyć ??




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 3:10 przez DawidZSL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 13:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Można, ale jak tuningujesz skuter to nie wiem czy jest sens zostawiać dozownik.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2012, 22:20
Posty: 314
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Yarox
Booyaka, Zostawiam dozownik bo nie chce mi się go ściągać i jednocześnie oleju (troche) do benzyny dolewam. Ten drugi dzióbek jest na podłączenie dozownika oleju zamiast z boku gaźnika i w niczym to nie przeszkadza że jest w innym miejscu?? Ile oleju muszę dolewać do benzyny jak dozownika oleju nie będzie ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 14:03 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam , czy wymieniajac filtr ( w moim przypadku Metrakit) jestem narazony na wieksze prawdopodobienstwo ze cos moze mi wpasc do cylka ?? np. piasek i po cylku :/... ?




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 14:04 przez marcinzaki820, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 15:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jak to bo nie rozumiem. wymieniasz na gąbkowy to jest git, ale jesli na stożek siatke to na pewno cos moze wpasc.

Polecam tylko gąbkowe filtry.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 18:24 
**

Rejestracja: 24 lip 2011, 21:34
Posty: 268
Pojazd:
Ponawiam jest ktoś na tym forum w stanie mi pomóc ? : jak wyregulować aprillie rally seria z tecnigasem tek. jakie dać rolki ? , wymiana spręzynek i sprężyny centralnej też coś da?

Problem jest następujący : Ogólnie nie ma za dobrego startu . a 50-60 ma muła a od 60 to ma kopa

co zmienić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2011, 12:57
Posty: 186
Lokalizacja: Polska stolica HH
Pojazd:
siema, czy opłaca się brać za pół ceny używane wario polini super speed na 9 rolek? czy lepiej np. multivara ogólnie skuter idzie pod mocny racing prawie high end co bd lepsze, i druga sprawa słyszałem że ciężko wyregulować polini na 9rolek i nie ma w ogóle testowych czy to prawda. Z góry dzięki




_________________

PIAGGIO NRG GUSTAW
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236922




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 18:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
multivara do high enda? no,no :D

Jak tanio masz to weź, potem najwyżej sprzedasz z zyskiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2695 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 135  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy