Dzisiaj jest 16 lis 2024, 9:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2012, 15:23 
*

Rejestracja: 30 mar 2012, 21:59
Posty: 85
Lokalizacja: Tarnogród
Pojazd:
Mam do was takie pytanko, czy opłaca się robić swapa z silnika minarelli vertical na minarelli horizontal? Bo mam silnik horizontal, z oryginalnym cylindrem, głowicą (stan idealny) to mnie właśnie skusiło. Trzeba by było tylko dokupić parę drobiazgów.(tłok, przełożenie, króciec, wydech)
I tu moje pyanie czy jest tego sens? Czy horizontal jest lepszy od verticala ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 15:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2012, 20:46
Posty: 195
Lokalizacja: to wiesz ?
Pojazd:
Tak . Więcej mozliwości tuningu lepsze osiągi !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
obydwa takie same, różnią się tylko konstrukcją :wink:




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 13:10
Posty: 300
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia sr <3
Ja bym robił horizontale to bardzo dobre silniki malo pali , i dobry do tuningu ja bym robił .




_________________

Wpadnij do sr a zrewanżuje sie tym samym ! Zapraszam ! :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=340086

Like ! https://www.facebook.com/Aprilikaaa98project?fref=nf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 16:41 
Zbanowany

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:03
Posty: 145
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Masz więcej części i łatwiej zrobić dobry tuning horizontala bo do verticala nie ma aż takiego wyboru części :)




_________________

Malaga f12
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321633




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:02 
*

Rejestracja: 30 mar 2012, 21:59
Posty: 85
Lokalizacja: Tarnogród
Pojazd:
No też mi się tak wydawało, ale w sumie jak tak teraz patrze to bardzo dużo jest do verticala teraz. I właśnie nie wiem, czy mi się to będzie opłacać. Bo parę części musze kupić, do tego w hu.. roboty i najgorzej z mocowaniem, gdyż nie mam migomata musiał bym rame wozić żeby to mocowanie przyspawać, i wiadomo, że też tego nikt za darmo nie zrobi, i tak się właśnie teraz zastanawiam, czy jest sens, czy tylko kupić lepszy cylezy robić ten silnik drugi, cylek mam gites do niego, ale tu dojdzie tłok vertex, albo meteora za 100zł conajmniej przełożenie, wydech, króciec i takie duperele nazbiera się trochę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 17:59 
*

Rejestracja: 30 mar 2012, 21:59
Posty: 85
Lokalizacja: Tarnogród
Pojazd:
Odświeżam.
Piszcie jak uważacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 19:40 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 13:30
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ja bym sprzedał horizontala i za tą kasę verticala zrobil na mocnego :)




_________________

Kingway Barracuda 2T / Chiński Minarelli Horizontal AC (Jak w Keewayach i Yaroxie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 15:50 
*

Rejestracja: 30 mar 2012, 21:59
Posty: 85
Lokalizacja: Tarnogród
Pojazd:
A co byście proponowali wsadzić do verticala (nie drogo), jakbym go miał zostawić żeby w miarę śmigał? Jaki cylek ?
Teraz mam nowy pasek dayco, sprzęgło seria, wariator malossi multivar rolki 7g. i cylek china, i osiągi koszmarne około 60-65 km/h max, i słabiutkie przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 17:43
Posty: 97
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
No to jak masz china power to kup jakiegoś sprota 70 cc ;p




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Benelki KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 16:14 
*

Rejestracja: 30 mar 2012, 21:59
Posty: 85
Lokalizacja: Tarnogród
Pojazd:
Ale jaki nie drogi? a dobry, i żeby mi te 80km/h z przyspieszeniem poleciał.
Bo na przykład na malossi, czy stage6 mnie nie stac :D a i niedługo prawko, to szkoda w grata pchać tyle kasy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 18:23
Posty: 351
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Ja bym kupił jakiś używany markowy cylek, tłok pierscienie, wyregulował napęd, włożył gaźnik 17,5mm i już by to jakoś jeździło, kolega miał mbk booster i na serii jezdzilo 75km/h. Grunt to dobra regulacja.




_________________

FIRST RUN Aerox MHR :D :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 18:52 
*

Rejestracja: 30 mar 2012, 21:59
Posty: 85
Lokalizacja: Tarnogród
Pojazd:
Jaki np cylek kupić? I do ilu, jeśli używke? Bo jeszcze by trzeba było szlifa robić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy