Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nie ma mocy!
Post: 15 wrz 2012, 18:41 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
Witam:)
Ostatnio wymieniłem w swoim typhoonie łożyska, zrobiłem szlif cylindra :) Na tym szlifie zrobiłem 250 km i się zatarł od połowy do dołu ( był to meteor) . więc kupiłem kolejny tłok z vorteksa kolejny szlif.... Po założeniu dalej nie ma mocy wkeca się ledwo do 6 tys obrotów na stopkach poprzednio było to samo, a gdy się go postawi na kołach to nie ma siły ruszyć z miejsca i wkręca się do 4 tys. obrotów. Regulowałem gaźnik znaczy próbowałem bo śrubka od mieszanki czy jest wkręcona do oporu czy wykręcona 3 obroty to chodzi tak samo, gaźnik 17,5 dellorto . Gaźnik czyściłem i to nie jedno krotnie mam założone rolki 7,5 grama na starym tłoku latały świetnie. Jest to typhoon x 50. Nie mam już siły do niego... sprawdzałem cały układ i wszystko jest szczelne. Czy to może być wina uszczelniaczy? płytki mebramy dobrze przylegają i nie przepuszczają powietrza. Co mogło się stać i co może być przyczyną ?
Dzięki za pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 8:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
Siemka, mialem identycznie ale jak mi pękł pasek i uszkodzilo warriator. Weź jak masz dostęp do innego warriatora to zmien i zobacz co i jak. Spróbuj wymienic rolki i slizgacze i powinno byc ok.




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 11:55 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
Też sprawdzałem wariator ale ładnie się wkręca na obrotach jak stoi na stopkach pasek wędruje do góry i na dół jak powinien :) a co byś powiedział na temat tych uszczelniaczy bo sprawdzałem poszczególne cześć i wychodzi na to że pracują prawidłowo, nigdzie nie łapie lewego powietrza. A gaźnika i tak nie idzie wyregulować:( rolki są nowe mają przejechane z 350 km i wyglądają jak nowe.


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 11:56 przez kamil1808, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
Wyczysc gaznik najwazniejsze dysze. watpie ze uszczelniacze poszly. odpisz co i jak




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 16:00 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
Już to zrobiłem :) ale chodzi tak jak chodził :( wydaje mi się że to uszczelniacze bo kupiłem najtańsze jakie tylko były na allego. Nie wiem teraz czy kupować czy nie bo nie chce wydawać pieniędzy w błoto... bo teraz jak bym kupował to markowe np. polini. Na starym tłoku z meteora na potrzątku chodziło wszystko super przez pierwsze 50 km a później coraz gorzej...


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2012, 17:22 przez kamil1808, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
Wiesz co może to wina dyszy że nie ma mocy ... mam seryjną 54 a szlif 40,60 może dostaje za mało paliwa ;> chociaż świeca ma kolor nie dokończa kawy z mlekiem no ale.... Jak sądzisz ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Na zimnym odpala bez problemu nawet gdy postoi kilka dni? Jeżeli tak to uszczelniacze masz dobre

Króciec w jakim jest stanie? Nie jest popękana guma jeżeli jest gumowy? Filtr powietrza czysty??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 19:27 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Witam przykleje się do tematu mój skuter to Derbi gp1 i też nie mam mocy max jedzie 30km na godzine ospala z kopki normalnie i ze startera też,nie buczy nie wyje poprostu jedzie jak mół.Pasek nowy malossi rolki w marcu tego roku wymienione ok 400km na nich przejechane.Dziś zauważyłem świeca wkręcona a jednak jest z podniej wyciek czy to oznacza koniec celindra?????? gażnik tez czyszczony z góry dzięki za odpowiedz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 19:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Podjedz do mechanika i sprawdź kompresje, ale jak odpala bez problemu to powinien jeszcze dość dobrze jechać.

Ja stopkach kręci wysokie obroty?




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2012, 19:32 przez hardmen969, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 21:17 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Nie ma różnicy czy jest na stopkach czy nim jade jest tak samo więc siłe ma coś go blokuje bo silnik dobrze chodzi i daje jednolity dzwięk jak dodam gazu nie ma tych obrotów co wczasniej miał że aż skakał na nóżkach noi ostatnio przy odpalaniu dużo mi kopci wczesniej tez kopcil ale teraz to troche wiecej i benzyne tez czuc jak stoi ale nigdzie wycieku nie mam tylko z podtej świecy.Muszę dodać że stał 2tyg a dziś odpaliłem za pierwszym razem może to sprzegło :?: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 23:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Wyciągnij pasek i zobacz czy bez niego będzie się dobrze wkręcał.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 18:06 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
Dzięki panowie za pomoc :)
Okazało się że tłumik jest przepalony i blokował spaliny :P i mam teraz do was takie pytanie jaki byście polecili tłumik do 350 zł :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 18:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
leovince zx




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Leo vince zx, Tecnigas next-r i pro replica ale podobno ciężki do wyregulowania ;D




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 18:23 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
a co by się stało jak bym wyrzucił wszystko ze środka tego tłumika i go zespawał i zamontował ;> :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Byś miał przelot, którego nie stosuje sie w 2t ponieważ 2t musi mieć swoje komory innaczej zajedziesz cylek i słąbe osiągi będziesz miął :)




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 15:37 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
aha to spoko :) to muszę teraz odłożyć na wydech :PP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 22:10 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
witam okazało sie że umnie tez wydech jest przyczyną problemu można jakos wyczyscic ten tlumik on jest z katalizatorem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 22:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Możesz wlać benzyny do środka i podpalić ale to mało bezpieczny sposób ;D MOżesz wsypac jakis srodek do udrażniania rur i zrobic to wg instrukcji. i zostawić żeby przegryzło te spaliny i wylewasz tą wode ;D




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 23:04 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
ok dzieki zrobie to kretem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy