Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 21:02 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
chips,
Ale ja taką iglice dokupiłem bo stara była pogięta




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 16:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
chips, No jak? Im wieksza kompresja tym wieksze ciśnienie i podciśnienie. Wyobraź sobie jak byś miał wciągać powietrze przez butelke po tymbarku, a jak przez słoik 1l po ogórkach :D Jest różnica??


ps. Wiem, wiem dziwne porównanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 19:50 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Hej ale to nie jest temat o tym "!!"
Dziś z ciekawości sprawdziłem jaką iglicę ma kolega w dellorto 21mm
Okazało sie że ma iglice W16
Może mieć to jakiś wpływ na to ??




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
skolsik13, Jaka kompresja? ;p Im większy otwór tym mniejsze podciśnienie :) i z mniejsza siłą ciągnie paliwo ;p
Masz tymbarka i musisz w tycięczną sekundy zassać 50ml powietrza a masz słoik i robisz to samo. Kiedy masz większą prędkośc przepływu powietrza? w tymbarku. Czemu? bo tą samą ilość powietrza w tym samym czasie musisz przeciągnąć przez mniejszy otwór xD

dawid54, W7 test iglica wyjściową do każdej regulacji. Zmiana iglicy jest częścią regulacji gaźnika. Jest to na tyle mała różnica przy seriach i sportach że będzie prawie nie zauważalną podczas regulacji. Chyba że masz W20-22 czyli pręt i zamieniasz na W7 to oczywiście zauważysz różnice




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, 21:06 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 21:24 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Mam jeszcze jedno pytanie
Do ilu bar/psi mogę napompować komorę korbową żeby sprawdzić jej szczelność ??
A co do iglicy to mierzyłem suwmiarką średnice końca
W w16 wyszło 0.6mm w w7 1.4mm
To jak dobrze rozumiem przez mniejszą średnice końca iglicy silnik ma łatwiej zassać paliwo ??




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy