Dzisiaj jest 01 lis 2024, 7:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2009, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam, czytałem forum ale nie znalazłem zawalającej mnie odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Moje Rieju zaczyna przyspieszać gdzieś od 6 tyś (wcześniej oczywiście też przyspiesza ale mniej odczuwalnie) i gdzieś do 8,5 nie powiem bo idzie całkiem ładnie ale od 8,5 zastanawia się do 9,5 (idzie ale słabo) i później zaczyna się czerwone pole na którym idzie bardzo ładnie aż do 11.
Gdy dam w czasie jazdy ssanie dość wyraźnie czuć różnice (motorek przyśpiesza lepiej) co o tym myślicie? :roll:
Proszę o odpowiedź


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 22:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
wyreguluj gaźnik, daj mu więcej paliwa..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kurcze kolego próbowałem ale oczywiście jutro jeszcze spróbuje, ustawiłem go tak żeby nie nadlewał się jak na luzie wchodzi na wyższe, czyli co dodać więcej paliwa? ale wtedy bardziej wzrosną obroty, to wtedy próbować regulować powietrzem?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 22:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Mieszankę regulujesz taką małą śrubką a wolne obroty taką ze sprężynką. Jak dasz więcej paliwa (tą od mieszanki) to obroty wzrosną, więc obniż je tą ze sprężynką. Proste? Pamiętaj żeby silnik był rozgrzany.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kolego mógłbyś mi wytłumaczyć jeszcze raz?
załączam fotke gaźniorka:
Obrazek

Czyli muszę kręcić śrubką ze sprężynką (ta pierwsza od lewej) żeby dać więcej paliwa, a jeżeli obroty będą za duże reguluje je tą drugą śrubką bez sprężynki?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2009, 23:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
obroty regulujesz tą na środku.

Jak możesz podeślij fotkę świecy, i tak jak Sadi powiedział, reguluj na rozgrzanym silniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 10:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Mieszankę regulujesz tą po prawej a wolne obroty zmniejszasz/zwiększasz tą po lewej




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 18:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Jaki to gaźnik? może za maly przelot do odetkanego silnika. czy seryjny cylinder, jak wygląda świeca (ktoś wyżej juz pisał), czy jest dozownik a jak nie to jaką robisz proporcje mieszanki (Pb : 2t oil). Forum powinno zatrudnic wróżkę chyba to takich diagnoz online :wink:
pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Gaźnik to dellorto 16
Świeca była okopcona, trochę jakby kawowa w każdym razie nie ruda, wyczyściłem i wsadziłem jeszcze raz zobaczymy jutro...
Ssanie mam ręczne
Cyl raczej seria
mieszankę robi dozownik.
Przebig to 7900
Nie mówcie że cylek pada :angry:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 23:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
świeca ma być koloru, jak by to okreslić, miedzianego, wypalona, nie żadna tam okopcona -czyli nie ma mieć mokrych osadów i nagaru. sprawdź ciepłotę świecy (czyli jakie ma parametry -> oznaczenie na świecy); nie muszę chyba dodawać, że ciepłota świecy powinna byc zgodna z tym co podaje serwisówka (nowa świeca jakieś kilkanaście złotych).

myślę, że powinieneś opanować w najbliższych dniach czyszczenie i regulacje gaźnika. wtedy sie zobaczy.

co do tego jak zmieniają sie osiągi, kiedy zaciągniesz przysłonę rozruchową (ssanie) to zmienia się skład mieszanki (wzbogaca się ona) i właściwie masz już odpowiedź na pytanie czemu ludzie zmieniają gaźniki na większe. jednak jazda z właczonym ssaniem nie jest polecana.

dozownik? nie wiadomo w jakiej jest kondycji, czy dostarcza odpowiednią ilość oleju - bo masz już przecież chyba moto odblokowane. oprócz tej aprilii (rx 50 - pompka oleju z przyjemnością zdemontowana) co teraz składam dla brata miałem jeszcze tylko jeden sprzęt z dozownikiem. to była yamaha i było to w 2000 roku, wtedy tez ten badziew wypieprzyłem.

cylinder może się właśnie od za małej ilości oleju przycierać, ale tak nie musi być w twoim przypadku. będziesz to wiedział jak zdemontujesz glowicę - pamiętaj o nowych uszczelkach, jak będziesz składał.

poczyść, poreguluj i zobacz co będzie.

pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy