Dzisiaj jest 16 lis 2024, 10:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 20:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Gaz jest nieopłacalny?:P
Na gazie śmigam odkąd pamiętam. Począwszy od Alfy, poprzez BMW kończąc na popierdółce, którą mam teraz(na studia idealny samochód).
Silniki się nie psuły, jeździło się tanio i w miarę sprawnie(Alfa 2.5v6 na II generacji, Beta 2.0 na sekwencji i teraz 1.4 na sekwencji).
Teraz mam Almerkę 1.4(ta 85KM - mocniejsza) na sekwencji i tak: 8l gazu w mieście(Toruń) i 6.7-7.3l/100km trasa(głównie Toruń-Płock).
Śmieszne 1.4 a idzie jak nie wiem. Zaskakuje mnie to autko. Dość wysoko się kręci.
Samochodem już zrobiłem 4000km i nic. Któreś łożysko na sprzęgle hałasuje, ale to dość tania naprawa.
Beta i Alfa silnikowo bezproblemowo.
Tylko układy jezdne.
Serwis samochodu z gazem wcale drożej nie wynosił. Tyle, co przeglądy, które robię co 3miesiące(średnio- zależy ile jeżdżę).
Teraz już mało, to nie muszę.
Do tego dbać, żeby była minimum 1/4 zbiornika paliwa(dbanie o pompę paliwa) i wsio rybka :)

Ci, którzy mówią, że lepiej benzyna, to albo dostają sporo kasy od rodziców, albo dobrze zarabiają :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Jeżeli mój Golf IV (dla przypomnienia- 1.6 8v) pali na trasie 6.5l/100km (akurat zrobiłem przez 7 dni ponad 1000km) to na jaką cholerę mi gaz :mrgreen: . Skoro kupiłem auto to też stać mnie na jego utrzymanie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
czarekcw, Skoro kupiłem auto to też stać mnie na jego utrzymanie.
I masz rację w 100%. Ale można zawsze mniej pieniędzy wydać na paliwo, zakładając gaz i za oszczędzone pieniądze np. odświeżyć mieszkanie, pojechać na wakacje itp. :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
http://tablica.pl/oferta/golf-vw-volksw ... 958;r:15;s:


Chyba nie taki zły na pierwszy rzut oka tylko przekonać tatę do czegoś starszego jak 1990, ale na razie i tak mi sie nie spieszy, dopiero prawko robię.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Asaroth, ale znając też bolączki silnika 1.6 8v nigdy nie zdecyduję się na założenie gazu, najlepszym silnikiem w Golfie 4 jest 2.3 V5 pod LPG. A to, co napisał "Motor" ostatnio, że 1.6 jest najlepszy to bzdura do kwadratu.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
ziolas94,
ale gleba i lampy do wymiany
ale 140 koni w golfie 3 :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
JaJeCkO, co do lamp jak już wleciałby ori grill GTI i ori lampy, a co do zawiechy to chyba stoi w miarę seryjnie jak na GTI. Ale na razie ciężko widzę przekonanie taty co do rocznika 87. Zobaczymy.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
czarekcw, Jeszcze 2.0 8v 115KM jest dobrą opcją pod gaz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
czarekcw pisze:
najlepszym silnikiem w Golfie 4 jest 2.3 V5 pod LPG

kurcze a tak z tatą myślałem przy passacie z tym silnikiem czy go brać bo mieliśmy wątpliwości jak to będzie się sprawować po założeniu gazu :roll: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Kubek77, nie ma lepszego silnika pod LPG. Nie ma ani dwumasu, ani turbiny, ma 2 zawory na cylinder (czyli też koszty instalacji mniejsze). 1.8 bez turbiny szału nie robi, 1.6 (i to w Pasku) to jest pomyłka, 1.8T to wiadomo- turbina i 5 zaworów na cylinder ( do tego nie uniknione niemalże problemy właśnie z turbiną), a 2.0 jak Asaroth wspomniał to mają tendecję do picia oleju (wada fabryczna większości jednostek poprzez złe pierścienie).


Wiadomo- nie ma idealnego silnika ale gdybym miał teraz kupować Golfa IV to albo 1.8T (gdybym go nie gazował) lub właśnie 2.3 V5 (którego już poczęstowałbym LPG). Nie wspominam o 3.2 (R32) bo to kultowe i drogie auto ale piszę o takich normalnych wypustach.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
czarekcw, no to jest czego żałować bo pasek wcale drogi nie był no i ten silnik (trochę wyniszczone wnętrze no ale..) :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Kubek77, a jak pięknie brzmi te 2.3... Ja się rozpływam :ups: . Lekkie modyfikacje wydechu bądź dolotu (które nie będą uciążliwe dla ucha wewnątrz) to daję gwarancję, że 3/4 osób się odwraca właśnie dla głosu jednostki.

Ten filmik najlepiej obrazuje głos (oczywiście tu jest SWAP do Golfa 2)
http://www.youtube.com/watch?v=ayFaze2XkBQ




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
czarekcw, dziwne ale akurat wtedy mnie dźwięk nie powalił :ups: wiem że silnik jest proo jednak no ale cóż może innym razem za takim się z tatą obejrzymy albo właśnie za 1.8T :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Cytuj:
Ja znam wielu takich co i tak by wzięli "tedeja"

W tym ja :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Asaroth, tylko, że dobra instalacja kosztuje ok 3-4tyś dajmy na to oszczędności na gazie w roku będziesz miał te 1,5-2tyś rocznie to po dwóch latach dopiero się amortyzuje koszt założenia instalacji i zaczynasz oszczędzać :mrgreen: A jeszcze droższe badania techniczne plus coroczne przeglądy instalacji i ewentualne wymiany podzespołów instalacji LPG, które przewiduje producent (hahahaha kto to robi jeździ się aż się nie rozp... :twisted: )

ziolas94 pisze:
I do wsyztskich dzikich patentów z instalacją dodajmy skręcenie na tzw. żyda i mamy efekty. Oszczędności z LPG zaczynają się od pierwszego tankowania nie w momencie zakładania instalacji moim zdaniem.

Oszczędności na LPG masz dopiero jak zamortyzuje się koszt montażu LPG (czyli zapłaciłeś np. 3tyś zł na instalację to jak już "zaoszczędziłeś" 3tyś zł to dopiero od następnego tankowania naprawdę oszczędzasz bo wcześniej zwracała się inwestycja)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 13:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
LPG opłaca się założyć jak ktoś dużo śmiga np. mój szwagier poprzednim samochodem w ciągu roku robił 30-40tyś rocznie, to się szybko zwróciło tym bardziej że był to gofer mk2 zwykły gaźnikowiec więc instalacja najzwyklejsza gen I.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Co powiecie na temat tego samochodu?

Obrazek

Citroen C3 Picasso:
- rok prod. 2009
- silnik 1.6 VTi 120km,
- przebieg 22 000km
- cena 28 000zł
- jakieś wyposażenie: el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tapicerka welurowa, tempomat, kierownica wielofunkcyjna, ABS, poduszki powietrzne, immobiliser, ESP


Warto takie cholerstwo brać? Cytryna C5 nie wypaliła, wujek twierdzi, że jedynie błotnik miał malowany (sprawdzał miernikiem, ogólnie to z niego dobry mechanik i sprowadził te auto do PL).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 18:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
czarekcw, sam bym chętnie takie cudo przygarnął :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw, ciężko mówić o jakiejkolwiek usterkowości, bo to stosunkowo młody samochód. Z silnikiem na pewno nie będziesz miał problemów :).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Stał się brat kupił astre III 1,7 cdti 80KM 2005r, 160tkm przebiegu (realne :lol: ).
Czytałem opinie na necie to dość dobre auto. ale okaże się w praktyce.

Mam pytanie co ile trzeba mniej więcej regenerować turbinę?Bo podobno już raz była regenerowana?


Ostatnio zmieniony 01 paź 2012, 18:17 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy