Dzisiaj jest 29 lis 2024, 12:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Yamaha dt 50
Post: 29 wrz 2012, 10:43 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
Witam mam problem z moją dt gdy jadę pod jakąś górkę i zejdę poniżej 4 tys obrotów to wcale się już nie chce pobrać tylko tak pierdzi. Koledzy mi mówią że to może być filtr paliwa a jakie jest wasze zdanie




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 13:32 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Jak dla mnie to norma dla am6:D nic z tym nie zrobisz no chyba, że to coś innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 13:38 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
to nie jest norma wcześniej posiadałem też dt 50 z 2004 roku a teraz mam z 2006 roku tam tak nie było że wcale się nie chciała pobierać tylko powoli i poszło a tu wcale poniżej 4 tys obrotów i mała górka i wcale nie przyspieszy nawet jeśli z niego zejdę wiecie co zrobić




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 18:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jakie zebatki/gaznik/dysza/setup?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 11:12 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
wszystko seria jak z fabryki gaźnik phbn 16 chyba




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 11:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Sprawdź kompresje i podaj dokładną ilość zębów.Możesz jeszcze sprawdzić czy w dyfuzorze coś nie odpadło i się tłucze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 15:46 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
kompresja dobra a zębatka 52 zęby




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 15:58 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
dobra tzn ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 16:13 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Ile kompresji i jak można to ile zębów z przodu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 15:04 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
dobra to znaczy że nie dawno był robiony szlif a zębatka z przodu 12 zębów




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 13:19 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Ale szlif nic nie znaczy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
pawslo95, Nie powiedziałbym tak.
Poniżej tych 4 tyś. ze stożkiem zawsze będzie pierdzieć. Uroki 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 16:37 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
czyli co proponujesz




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Jeśli masz na myśli pierdzenie to nic z tym nie zrobisz,już wielu próbowało. Taka jest zasada działania 2T,zawsze poniżej rezo pierdzi i kaszle. Każdy moto,który spotkałem tak chodził,niezależnie co z tym silnikiem było robione




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 15:44 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
no tak ale on wcale się nie chce pobrać dopiero jak jest prosta droga




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Co masz na myśli pisząc "pobrać"?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 14:29 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
wcale nie chce przyspieszyć, wejść na obroty troche to denerwuje jak się jedzie pod małą górkę i zwolni bo jest coś na drodze




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 16:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Weź zmień świecę na cieplejszą i zobacz,jak będzie


Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, 17:24 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 21:35 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
No z tym szlifem to chodziło mi o to, że szlif nie świadczy o "dobrej kompresji" jak to ujął autor postu.


Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, 21:35 przez pawslo95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy