Dzisiaj jest 03 maja 2025, 23:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 paź 2012, 18:53 
*

Rejestracja: 22 lip 2012, 19:44
Posty: 29
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Witam, posiadam Joga RR z 2010 roku. Zablokowany jechał 54 km/h. Po zdjęciu blokady z wariatora prędkość poprawiła się do 65 km/h. Założyłem odblokowany wydech od roxa i praca silnika i przyśpieszenie znacznie się poprawiły lecz v-max wynosi zaledwie 70 km/h. Dodam, że Jog był kupowany w polskim salonie. Czy mogą być gdzieś jeszcze blokady? I czy da się wycisnąć więcej ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Daj większą dysze.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 15:26 
*

Rejestracja: 19 maja 2012, 17:03
Posty: 80
Pojazd:
Jog to nie f12, czy aerox. więcej z niego nie wyciśniesz :P polecam wydech sportowy, sprzęgło, wariator.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
rajdlojek, jeszcze byś się zdziwił że potrafią dużo więcej :D od roxa czy f12




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 15:29 
Zbanowany

Rejestracja: 01 lip 2011, 15:33
Posty: 226
Pojazd:
Moj neos seria 83 z zadowalającym przyśpieszeniem , na koło po poderwaniu :) Wsadź rolki 5 g , sprężynki itp , jeżeli masz więcej kasy na to to cylek wał , gaźnik ale podstawą jest tłumik :)




_________________

Wpadnij do mojego Piaggio :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 99#2104099




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 16:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 23:55
Posty: 174
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
raczej ci więcej nie poleci :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
rajdlojek, Jog R lub RR ma ten sam silnik co F12, Aerox i Neos. Ba! Jog z tego wszystkiego jest najlżejszy. raori, na seri ciesz sie z tego co masz. Jeśli chcesz więcej to bez kosztów się nie obędzie.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 18:23 
*

Rejestracja: 22 lip 2012, 19:44
Posty: 29
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Wszyscy macie trochę racji i dobrze, wiem że osiągi = koszty, ale wydaję mi się, że powinno być więcej niż te 70km/h. Rozumiem, że Jog ma inne przełożenia niż Aerox, ale czytając o innych Jogach i oglądając filmiki na yt. Dużo lepiej to chodzi innym na serii :D. Co dziwne, bo zdjęciu blokady z waria leciał 65 km/h, a po założeniu odblokowanego tłumiku tylko 70km/h jednak przyśpieszenie znacznie się poprawiło. No cóż przez zimę mam zamiar założyć parę części i mam nadzieję, że wtedy odczuję dużą różnicę.
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :-)


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 18:24 przez raori, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 23:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
rajdlojek pisze:
Jog to nie f12, czy aerox. więcej z niego nie wyciśniesz

Chyba sobie jaja robisz... Silnik jest identyczny w Jogu RR, Aeroxie, F12 (chłodzonej cieczą), Aprili SR, Rally itp. Nie ma blokowanych przełożeń, jedynie (być może) firma Yamaha majstrowała coś przy gaźniku. Bo moduły też nie były blokowane.

Do autora tematu- sprawdź rolki i pasek napędowy w jakim są stanie, sprawdź też jak pasek pracuje (tzn zidentyfikuj najniższy i najwyższy punkt paska na wariatorze).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 7:16 
*

Rejestracja: 22 lip 2012, 19:44
Posty: 29
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
czarekcw, rolki i pasek są w dobrym stanie, bo mają zaledwie 1300 przebiegu. A położenie paska sprawdzę. Dzięki za rady.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły :) ?

Dodam, że na zimnym silniku na stopce bardzo szybko kręci się koło. Tak jakby gaźnik niewyregulowany. Jeszcze zastanawiam się czy nie ma jakiejś blokady na filtrze powietrza albo gaźniku.


Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 9:47 przez raori, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 10:34 
*

Rejestracja: 22 lip 2012, 19:44
Posty: 29
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
ref..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
raori, do samej góry wychodzi Ci pasek na wariatorze ?




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 21:02 
*

Rejestracja: 22 lip 2012, 19:44
Posty: 29
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
jutro po szkolę sprawdzę. Po prostu zdjąć pokrywę i przygazować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 11:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
raori, możesz też tak albo zobacz dokąd na wariatorze masz wytarte :D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 21:47 
*

Rejestracja: 24 cze 2012, 22:34
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
dołączam się do pytania z tym że ja mam joga r 2009r blokada z waria zdjęta v-max 65-70
mój set to :
Wario polini speed control , (rolki 4,9)gram
sprzegło stage6 sport pro
sprezyna centralna hebo 50 %
wydech laser x pro
moduł sportowy odblokowany (nic nie dał)
gaźnik dellorto 19mm z oryginalnym filtrem
na wariatorze widać że pasek nie wchodzi najwyżej ,
od mechanika się dowiedziałem ze może być blokada na przełożeniach , za małe zębatki tak robią w piaggio. czy to prawda z tą blokadą ?
Dodam jeszcze że kupiłem go w polskim salonie yamahy motorland


Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, 21:52 przez misiek1996, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy