Dzisiaj jest 25 lis 2024, 23:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2012, 14:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:29
Posty: 32
Lokalizacja: Osiek Śląsk
Pojazd:
Mam pytanie ostatnio przy czyszczeniu TZR'ki zauważyłem ,że mam bardzo luźny łańcuch. I mam do was pytanie czy w takich o to sprzętach trzeba wymieniać łańcuch np co 10 tys, kilometrów ? Czy po prostu go naciągnąć i jeździć dalej ?




_________________

[center]Sebastian Motocykle Myszków ! Co tydzień nowe oferty ! >>KLIK<<[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 14:31 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Jeśli jest jeszcze możliwość naciągnięcia to naciągaj. Zaś jeżeli śruba jest do końca dokręcona a łańcuch wisi trzeba go zmienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 14:31 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Jak nie ma większych luzów na ogniwach to jeszcze pojeździsz , więc naciągnij i ogień




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 14:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:29
Posty: 32
Lokalizacja: Osiek Śląsk
Pojazd:
Jutro to sprawdzę czy się da naciągnąć a jak nie to jaki łańcuch polecacie ? Co myślicie o DID ?




_________________

[center]Sebastian Motocykle Myszków ! Co tydzień nowe oferty ! >>KLIK<<[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 15:28 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
DID dobra firma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 15:34 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Dużo osób kupie i poleca DID. Naciągaj jak masz możliwość.

PS: Nie słyszysz jak masz luźny łańcuch ? :P Może uwagi nie zwróciłeś ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 15:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:29
Posty: 32
Lokalizacja: Osiek Śląsk
Pojazd:
startchips, właśnie usłyszałem i nawet odczułem na dziurach :) Jutro spróbuję naciągnąć i wam powiem :)




_________________

[center]Sebastian Motocykle Myszków ! Co tydzień nowe oferty ! >>KLIK<<[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Ja jak miałem TZR to kupiłem zwykłego, czarnego DIDA i zrobiłem duży błąd. Łańcuch ciągle się wyciągał. po jakiś 3tys km musiałem go już skrócić bo tak wyciągnięty był, a był założony na również nowych zębatach.. Jeśli DID to tylko wzmacniany, ten złoty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
karol02 pisze:
Jeśli jest jeszcze możliwość naciągnięcia to naciągaj. Zaś jeżeli śruba jest do końca dokręcona a łańcuch wisi trzeba go zmienić


I tak i nie - jeśli łańcuch jest tak wyciągnięty,że nie ma już regulacji to go się skraca. A zużycie łańcucha określa serwisówka. Najczęściej po prostu na dobrze naciągniętym łańcuchu próbujesz odciągnąć go palcami od zębatki. Jeśli przekracza wartość podaną w serwisówce,to jest zużyty.
W serwisówce od Aprili RS 50 z 95 roku(łańcuch DID pozłacany) wymiana łańcucha powinna nastąpić po 20 000 km,chociaż nie znalazłem informacji o tym,jaka ma być ta wartość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 8:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:29
Posty: 32
Lokalizacja: Osiek Śląsk
Pojazd:
Biskup Śmierci, u mnie jak go właśnie chycę przy zębatce to jest duży odstęp :) Mogę zrobić fotkę i pokazać ;)




_________________

[center]Sebastian Motocykle Myszków ! Co tydzień nowe oferty ! >>KLIK<<[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 12:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
A masz dobrze naciągnięty łańcuch i zębatki nie zużyte?
W mojej Aprili też myślałem,że to wina łańcucha,bo ciągle luźny był i ciągle skracałem. Któregoś dnia wymyłem syf z zębatki tylnej i zobaczyłem,że nie ma już kilku zębów....
Po kupnie nowej zębatki tylnej (przednią miałem zapasową nówkę to przy okazji też założyłem)łańcuch ledwo na nią założyłem,tak ciasno siedział na zębach,a regulację łańcucha mam na samym "początku". Oczywiście przez pewien czas było czuć tarcie łańcucha po zębatkach,ale po 200 km się ułożył,teraz wszystko jest git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 20:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:29
Posty: 32
Lokalizacja: Osiek Śląsk
Pojazd:
Jutro to spawdzę dokładnie ,ale rozmawiałem z poprzednim właścicielem i mówił ,że pasowało by wymienić łańcuch i zebatki od razu też ;)

Panowie i jeszcze pytanko dużo jest zabawy z takim łańcuchem czy lepiej na serwis zawieść żeby czegoś nie spierniczyć ;? Bo siedże przy tym niby 3 lata ale to Romety, Simsony WSK'i i inne piździki ale z Yamahą zacząłem przygodę miesiąc temu więc nie wiem czy się za to zabierać ;) Orientuje się ktoś ile na serwisie mogliby mnie skasować lub w jakimś warsztacie ?




_________________

[center]Sebastian Motocykle Myszków ! Co tydzień nowe oferty ! >>KLIK<<[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 7:30 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 17:26
Posty: 37
Pojazd:
A nie prościej ściągnąć go i wybić 1'no ogniwko? Ew. PRzed założeniem nasmarować i śrubę popuścić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 9:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Wymiana napędu to prosta czynność. Jak masz wszystkie potrzebne narzędzia to jest góra 15 minut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 19:53 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Skoro bawiłeś się w rometach, WSK itd. ( jak ja ), to nic innego nie ma tu, że więcej plastików i napis YAMAHA jest to nie znaczy, że coś nowego itd. Tylko po prostu musisz więcej rzeczy zdjąć, bo plastyki itd. Dla chcącego nic trudnego ;) Samemu rób, a jak się zgubisz to zobacz do rometa jak jest ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy