Dzisiaj jest 25 lis 2024, 22:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 24 wrz 2012, 15:00
Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam. Mam problem z za mocnym hamowaniem silnika. Moje moto to chiński 4t 110ccm. Ostatnio przejechałem się na kolegi nowym motorku. Jest to też chińczyk 4t tylko że 50. Marki nie pamiętam. Gdy jechałem nim z górki prawie w ogóle nie hamował silnikiem. Hamował tak jak 2t czyli bardzo mało choć to 4t. I tu mnie zastanawia jak to wytłumaczycie dlaczego u niego tak mało hamuje silnikiem a u mnie (2009 rocznik) mocno. U niego można sobie spokojnie lecieć 60 bez gazu z górki a ja muszę gazować.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 15:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
spójrz jakie są obroty jałowe w obu motorkach




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 17:35 
*

Rejestracja: 24 wrz 2012, 15:00
Posty: 6
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Niestety niema obrotomierza ani w jednym ani w drugim. Ale sądzę że są podobne. Myślicie, że u niego może być coś w rodzaju "wolnego koła" czy po prostu inny nowszy gaźnik za to odpowiada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 18:55 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 16:28
Posty: 23
Pojazd:
Przecież to normalne...
W 600cc jak się rozpędzi na jedynce do 90km/h, po czym puści gaz w pare sekund prędkość spada do ok 50km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 9:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
im wieksza pojemność w 4t tym mocniej hamuje silnikiem, cała filozofia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 22:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Jeśli gaźnik ma tzw"oszczędzacz" to po zamknięciu przepustnicy silnik nie dostaje w ogóle paliwa. W zwykłym gaźniku po puszczeniu gazu tak naprawdę silnik dostaje paliwo,tyle,ile ma ustawione na "luzie",dlatego tak się "dotaczają".
Inna bajka to masa pojazdu - im cięższy tym dłużej się toczy. Trzeba też wziąć pod uwagę możliwość blokowania się linki,ty puszczasz manetkę,a przepustnica opada powoli. Komprecha silnika też ma do powiedzenia. Jest dużo powodów,dlaczego tak się dzieje....

Albinos, Zależy,czy moto ma wtrysk,czy gaźniki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy