Dzisiaj jest 30 lis 2024, 1:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2012, 20:17 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 17:36
Posty: 26
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pojazd:
Witam
Otóż kolejny problem napotkałem, wcześniejszy problem z brakiem iskry rozwiązałem.
Teraz tak, zrobiłem wymiankę z facetem na skutery. On Mi dał Generica z silnikiem w cześciach+drugi silnik gratis i wiele części, a ja mu Rexa. Zmniejsza w to..
Silnik dokładnie rozebrałem i wyczyściłem jak i resztę dupereli.
Poskładałem na częściach:
-wał seria
-gaźnik seria mikuni (rozwiercona dysza na 90-95)
-łozyska FAG
-cylinder hebo 70 (średnica 47.65)
-głowica hebo do cylindra 70
-tłok meteor 70 (średnica 47.60)
-wariator stage6
-rolki polini
-przeciw talerz top racing
-pasek polini
-sprężynki sportowe na sprzęgle(czerwone)
-membrana stage6 karbonowa
-filtr stożek sportowy
Dodam, że elektryka sprawna w 100%.
Problem tkwi z dynamicznym wkręcaniem się na obroty. Odpalam go na pełnym gazie(bez to jestnie możliwe). Z małych obrotów do najwiekszych wkręca się ale po środku jest załamanie w nich tzn. zamula na moment i powoli wchodzi na maxymalna, puszczę manetke to przez jakiś czas zawiesi się na bardzo dużych obrotach i schodzi. Najlepsze ustawienie jakie uzyskałem opisałem wyżej. Paliwo leci przez gaźnik od strony filtra. Całe zjawisko opisałem gdy skuter jest na nóżce, gdy na nim siedzę to jedzie 25km/h i ma małe obroty, nie wkręca sie.FILMIK poniżej jak chodzi.
Zapraszam ewentualnie chętnego do pomocy na gg:4857019, będę BARDZO WDZIĘCZNY!

http://w527.wrzuta.pl/film/aJRT4JjVMoK/ ... z_obrotami
http://w527.wrzuta.pl/film/3jFNxB4EdvM/ ... z_obrotami


Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, 20:36 przez rahim711, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 12:03 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 17:36
Posty: 26
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pojazd:
Witam, kompresje sprawdziłem manometrem na kopce (nie rozruszniku) i wynosi 9.5-10 atmosfery. Silnik pali od kopa, ale ma problem z obrotami. Kompresja może być mniejsza przez nieszczelny wydech miedzy kolankiem a cylindrem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 15:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ewidentnie za mały gaźnik, najlepiej by było wstawić 19mm.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 15:38 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 17:36
Posty: 26
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pojazd:
Jeśli dam dysze większą? Co sądzisz o kompresji? Dzieki za zainteresowanie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 21:50 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 17:36
Posty: 26
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pojazd:
Doczytałem się wielu info na necie. Ponawiam, że kompresje mierzyłem bez gazu, na zimnym silniku z kopki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 12:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Za mały gaźnik...
Kompresję w miarę dobra.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 17:40 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 17:36
Posty: 26
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pojazd:
Ściągłem kape silnika, okazało się, że łożysko igiełkowe się spaliło, przy czym ślizgi na wariatorze też uszkodziło..Dlaczego tak się stało? Muszę nasmarować te łożysko? Problem ze słabością skutera jest raczej po tym rozwiązany bo powypadały przy tym rolki z wariatora. Tak samo rozrusznik się sam uruchamiał cały czas...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 18:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
łożyska najlepiej zmień, a cylek hebo 70 to jaki dokładnie? Komprecha idealna jest.
Aaa i sprawdź wał czy nie ma luzów itp.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, 18:36 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 19:36 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 17:36
Posty: 26
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pojazd:
Kompresje mierzyłem bez gazu z kopki..Łożyska na wale nowe, bez luzów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 11:27 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 17:36
Posty: 26
Lokalizacja: Kamienna Góra
Pojazd:
Cylinder Hebo Manston 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Człowieku do takiego seta za mały gaznik ;dd
Edit: Ten dół to przez przekładnie i za małą dysze masz ewidentnie słychać :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam


Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 18:49 przez Zaran., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy