Dzisiaj jest 23 lis 2024, 21:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2012, 11:17 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Tak jak w temacie wyżej honda przerywa. Wymieniałem już impulsator, czyściłem gaznik. Filtr powietrza. Wymieniałem swiece. I nadal to samo :( co to może być? Czytałem na forach i to co tam pisało to to robiłem i nadal to samo :( już nie wiem co to może być pomożecie? A może to też być że dostaje za dużo paliwa? Na postoju kręci do 13tys. I w czasie jazdy szarpie i przerywa jak zalapie to idzie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 11:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Gaźnik do regulacji najprawdopodobniej ... Jaki kolor ma świeca (przepalona po jeździe kilku km?)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 11:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Na moje to łapie gdzieś lewe powietrze :P Sprawdź świece.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 15:22 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Kawa z mlekiem świeca:) a powietrze lewe to może, bo mam ta gumę popękana trochę co idzie do cyla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 15:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2011, 18:53
Posty: 154
Pojazd: yz 125
też tak miałem w swoich motorkach ,wystarczyło zmienić fajkę bo czasem przebijała :)




_________________

SPRZEDAM !!! HUSQVARNA WR 125 2010
http://allegro.pl/husqvarna-wr-125-kat- ... 08084.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 15:37 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Fajkę muszę zmienić razem z kablem inaczej się nie da:( i na dodatek ktoś przykleil kabel do cewki. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 18:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
cały zapłon sprawdź, każdy kabelek po kolei, moduł zapłonowy i zawór też sprawdź :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:38 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Słuchaj . Ją ten silnik mam w ramię od hondy nsr50. I tak się dzieje. Zakładałem też instalację od 125. I też tak było nawet gorzej:( moduł jest ok. Zapłon też. A o który zawór ci chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
wydechowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 16:34 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
A jeśli bym go otworzył na stale i tak go zostawił to co by się stało? Bo niechce rozwalic silnika, bo on praktycznie ma wszystkie nowe części. I trochę mi szkoda go popsuć i jeździć z tym głupim przerywaniem :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 17:35 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
A może być wina że w czasie jazdy się zalewa? Jeśli przytkne kranik to moto idzie tak jak powinien :) może dostaje za dużo paliwa? Iglica jest na najniższym poziomie. Czyli dostaje za mało paliwa. Co to może byc czego to może być przyczyna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 17:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Iglicy w tych silnikach się nie przestawia ! zawsze musi być na środku ...
Dyszami możesz regulować dawkę paliwa, a śrubką stosunek paliwa do powietrza ( mieszankę )
Co do zaworu, to odłącz moduł, wtedy zobaczysz czy to od tego :)


Ostatnio zmieniony 15 paź 2012, 18:06 przez bum^^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 18:16 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
W iglicy mam 4rowki i była na 2poziomie od góry. I paliła mi jak smok bez mała jak 12litrów na 100km. Od hu... I ją przestawilem na naj niższy. Mniej pali:) i do zaworu nie mam modułu, od zaworu wchodzi coś do pokrywy sprzęgła. I to wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
jak to nie masz modułu ? :lol: Jak kupowałeś nsrkę to wgl. był? działa zawór ? xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 19:30 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Słuchaj. Ją mam honde nsr50 z silnikiem hondy nsr125. Kupiłem całą honde nsr125 po wypadku. Od kumpla:) za ile nie ważne:) i silnik tam był robiony u mechanika wiem bo robił ten silnik mu mój były szef:) nie było tam żadnego modułu. Zawór jak pociągnę kombinerkami to chodzi:) ale czy w czasie jazdy się otwiera to nie wiem:( i wiem że to coś wychodzi z pokryw od sprzęgła i wchodzi do cyl:) no i na tyle. Mi się wydaje że to jest coś z gaznikiem (już pisałem wyżej w odp.) tzn na moje oko dostaje za dużo paliwa. Że jak zakręce kranik i dostanie minimalnie paliwa. To normalnie rakieta. A tak to przerywa od 5tys obrotów. I idzie hu... Dostać. V.maks wynosi jakieś 160km/h oczywiście jak załapie. A tak to tylko 60km :( pomóżcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
to sprawdź to paliwo, a co do zaworu to jest elektryczny, żeby w czasie jazdy działał musi mieć moduł ( taka kostka) sprawdź dobrze ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 7:10 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Siema, sprawdź ten zawór, u mnie na przykład jak odłączyłem zawór i zostawiłem w pozycji zamkniętej (czyli tylko połowa okna wydechowego) to powyżej 5,5k nie szło kręcić bo go dusiło.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 7:26 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
Sprawdzałem i nie mam żadnego modułu. A apropo dysz w gazniku to od czego może pasować główną dysza? Mam chyba 135 albo i większą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 7:40 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
To jeśli nie masz modułu to znaczy że zawór jest albo ciągle otwarty albo zamknięty. A co do dysz to nie mam pojęcia, zależy jaki masz gaźnik jeszcze. Ja przy swojej tdr na gaźniku 28mm mam 140 dysze.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 8:13 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 17:02
Posty: 82
Pojazd:
A ile ci pali na 100km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy