Dzisiaj jest 27 lip 2025, 18:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2009, 8:22 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
siema mam takie pytanie czy jak bede dokręcał krućiec docylindra z uszczelką to smarować sylikonem tym czerwonym czy tak na sucho ?
bo podejrzewam ze tam mi łapie lewe powietrze i ze ma muła ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 8:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2009, 15:04
Posty: 88
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp
Pojazd:
Zrób silikonem ale odczekaj parę godzin , tak jak jest w ulotce napisane bo może go szlak trafić .




_________________

SZUKAM SPONSORA !!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 8:32 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
spoko dzieki za rade.
ale jakby silikona nie było to może łapać lewe powietrze i przez to nie moge wyregulować gaźnika ;/?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Nie do końca, jeśli masz tam uszczelkę to silikon nie jest potrzeby.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 10:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Ja niby miałem tam uszczelke, a łapał lewe powietrze gdzieś. Posmarowałem silikonem i problem zniknął.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 10:20 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
Obrazek
tak wygląda mój kruciec ssący i mam obawy co do tych pęknięć że może łapać lewe powietrze i ze skut wtedy mi sie na pełne obroty nie wkręca ;/ czy to może być to ?

a oto zdjecia jeszcze zaworu membramowego :

Obrazek
Obrazek


i co myślicie o tym ?
za pare minut podam link na youtube z tego jak mój skuter wkręca sie na podnóżkach ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 10:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ale gdzie silikon? Pod króciec czy zawór ? Bo uszczelka powinna być pod zaworem a króciec ma taką wytopioną uszczelke.
zatkaj ten otwór gdzie wkładasz gaźnik, dmuchnij w drugi otwór i sprawdź czy jest szczelny :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 10:30 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 10:51 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
dałem silikon pod uszczelke i na uszczelke i złożyłem wszystko do kupy i zaraz go odpale zobaczymy co bedzie . :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 11:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
1. uszczelke wysmaruj towotem (karter > zawór)
2. silikon daj pod króciec
3. sprawdź szczelność króćca tak jak mówiłem
4. edytuj posty :)
5. jak to nie pomoże i króciec bedzie szczelny to przyczyna napewno leży gdzie indziej.
hmm a może na uszczelke też silikon ? spróbuj.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 11:41 przez slawek5t, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 11:35 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
http://w580.wrzuta.pl/film/4wGl0c6pBNe/yamaha_neos
oto link do filmiku tak jak obiecałem...

i powiedzcie co o tym sądzicie


edit:

dałem własnie silikon na uszczelke i pod
gaźnik wyczyszczony
filtr powietrza tez.
gaźnika nie moge wyregulowac tak czy siak jak pokręce srubkami jest to samo ;/
a moze to byc wina wariatora?
ze blokuje go na wejscie na wysokie obroty ?


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 11:42 przez Van_Dancing, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 11:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
albo sam silikon bez uszczelki :)
czyścileś i regulowałeś gaźnik ? filtr powietrza czysty ?
wariator reguluje tylko przełożenie. czujesz że nie wkręca sie na max obroty ? tak jakby przerywał ?

Pytam po raz kolejny: sprawdziles szczelność króćca ? bo to jest teraz priorytetem. Daj też pod niego silikon..

A gaźnik siedzi szczelnie w króćcu? Masz tam opaske jaką? Filtr też szczelnie zamontowany?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 11:58 przez slawek5t, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 13:12 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
no tak jakby w pewnym momencie przerywa ;/
no zaraaz sprawdze dam ten silikon i zobaczymy co dalej
no mam opaske.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 13:23 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Przerywac moze przez swiece nawet




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 7:43 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
no świece dałem nową ale moze masz racje.
nowe nie zawsze oznacza dobre xD hehe

EDIT:

i nic dalej to samo ;/
;/
zaraz wstawie link do filmiku.

Używaj opcji EDIT! \\ ToX


Ostatnio zmieniony 25 sie 2009, 13:17 przez Van_Dancing, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 9:34 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Ja tak mialem,ze dalem nową swiece i mi przerywał przy wyzszych obrotach,ale potem i tak przez zla mieszanke wypalilo mi dziure w tloku :D




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 10:07 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
to ide zmienie na starą xD hehe
i zobacze co dalej z tym krućcem xD

EDIT:

no zmieniłem świece...
na stopkach sie juz wkreca na max obroty ale po dłuższej chwili ;/
nie odrazu tylko jakby go cos trzymało ;/
posmarowałem, tym silikonem pod krućcem i dalej to samo
kruciec wygląda na szczelny ;/
i dalej juz niewiem co robic regulacja gaźnika nic nie daje...
co to może być?
może zawór membranowy ?

Używaj opcji EDIT! \\ ToX


Ostatnio zmieniony 25 sie 2009, 13:16 przez Van_Dancing, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zmieniałeś cylinder lub tłok że zdejmowaleś króciec?
Sprawdzaleś dystans między tłokiem a komorą spalania ? - To jest ważne jak nie wiem co :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Mi tak robiło gdy magneto było lekko odkręcone na małych obrotach bylo git a na wysokich już przerywało i sie dusił.Gdy zdjołem magneto okazało sie że klin był do wymiany przez nie dokręcenie magneta. Na wyższych obrotach dostawało luzu i zapłon sie przestawiał i dusiło go itp.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 20:45 
*

Rejestracja: 26 cze 2009, 12:33
Posty: 48
Lokalizacja: Glanów
Pojazd:
tylko sluchaj tam zaplon mam przykrecany w jednym miejscu na srubki i nie wiem czy by sie moglo przestawiac zaplon ale zobacze to jeszcze...dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Zapłon sie przestawiać może przez luz na magnecie który by dostawał na wyższych obrotach jeżeli by nie było dokręcone albo by był klin zjechany.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy