Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 2:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2009, 15:11 
*

Rejestracja: 22 mar 2009, 15:07
Posty: 4
Pojazd:
Witam wszystkich. Mam pytanie czy wie ktoś gdzie oprócz gaźnika znajdują się blokady w kymco nexon 50.
Pozdrawiam wszystkich.


Ostatnio zmieniony 22 mar 2009, 15:11 przez bartek_1717, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 18:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
No raczej w wydechu,Kruciec ssacy moze byc za maly (srednica).www.motor-land.pl tam ci odpowiedza napewno.
A swoja droga jak ci sie sprawuje?Jak sie zbiera,ma mula jak 4t czy jest spoko?Dzwiek ma jak duze silniczki 4t :mrgreen: To mi sie w nim podoba :lol: Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 19:42 
*

Rejestracja: 22 mar 2009, 15:07
Posty: 4
Pojazd:
Sprawował się całkiem nieźle, dopóki serwis nie dorwał go w swoje ręce. Postanowiłem że sam go doprowadze do porządku. Po zdjęciu blokady z gaźnika leci jakieś 65 - 70 km/h. Na brak przyspieszenia nie narzekam, choć trzeba kręcić go dość wysoko. Mogło by być ciut lepiej ale jak na silnik 50 cm jest ok.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
no chyba CDI przydaloby sie wymienic,ale nie jestem na 100% pewien.
Masz jakies foty,filmik z twoim wozidlem?Jaram sie nim i dzwiekiem jego...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 20:06 
*

Rejestracja: 22 mar 2009, 15:07
Posty: 4
Pojazd:
Nie mam ale zawsze moge zrobić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
no to zrob,masz mozliwosc nakrecenia podczas jazdy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 20:14 
*

Rejestracja: 22 mar 2009, 15:07
Posty: 4
Pojazd:
nie bardzo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
szkoda,chociaz dzwiek daj...


Ostatnio zmieniony 22 mar 2009, 20:21 przez striker994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: elo
Post: 19 maja 2009, 16:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 16:34
Posty: 5
Pojazd:
witam tez mam nexxona 50...moge wrzócić jakieś filmy lub foto(linka dać)... a powie mi ktoś jak dokładnie zdjąć blokade z tego gaźnika w nexxonie??..bo jestem noobem w tych sprawach..pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2009, 16:14 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:50
Posty: 2
Pojazd:
1. Musisz mieć krótszą tulejkę do gaźnika ( jak nie masz, to skróć oryginalną o jakieś 1- 1,5 cm).
2. Jak chcesz się nienarobić ( znaczy się niezdejmować obudów by dostać się do gaźnika ) to musisz się troszkę nagimnastykować ( ale za drugim razem całość nie powinna zająć więcej niż 15 minut)
3. jeśli nie wiesz czy masz zdjętą blokadę to będziesz wiedział bo nexxonek nie będzie wchodził na obroty pow. 50km/h, a manetka nie kręci się do końca. Po zdjęciu blokady manetka kręci się dość bardzo bo kończy się blisko granicy zgięcia nadgarstka.

Do rzeczy:
4. Poluzuj linkę w okolicach manetki ( należy okręcić dwie śruby rączki w okolicach montowania lusterka, i zdjąć linkę z manetki tak by ją poluzować)
5.poluzować oring od krućca ssącego (łączy filtr powietrza z głowicą) - w ten sposób jest trochę miejsca na włożenie ręki w głąb by dostać się do gaźnika (a dokładnie do miejsca w którym wchodzi linka gazu do gaźnika), Ja robiłem to prawą ręką leżąc z lewej strony motorku.
6. odkręcić nakrętkę mocującą linkę do gaźnika ( wygląda jak cycek średnicy kciuka a przez środek przechodzi linka w pancerzu. Po odkręceniu w środku jest sprężyna napinająca trzymająca tuleję (którą będziemy zmieniać) a w tulei jest iglica. Całość zmontowana jest tak, że linka gazu zakończona zgrubieniem pociąga tuleję ( tuleja iglicą) a sprężyna jest do odciągania ). Tuleja ma nacięcie z boku przez które zakłada i zdejmuje się linkę gazu. iglica jest przełożona przez otwór w podstawie tuleji.
Montując tuleję nacięciem należy skierować ją w lewą stronę gaźnika (w stronę dźwigni biegów) gdyż z tej strony gaźnika są śrubki prowadzące - przez co innaczej się nie da jej wsunąć..
7. Rozmontowywuj powoli i uważnie patrz - to pozwoli ci złożyć całość bez problemu.
wyciągnij tuleję z linką z gaźnika
8. zdejmij linkę z tulei
9. wysuń iglicę z tulei
10 włóż iglicę w nową krótszą tuleję
11 zmontuj w kolejności odwrotnej.
12 Ciesz się większymi obrotami. i uważaj na drodze.

Pozdrawiam




_________________

Imsio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2009, 16:18 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
imsio pisze:
Tuleja ma nacięcie z boku przez które zakłada i zdejmuje się linkę gazu.
Ta tuleja to przepustnica :wink:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2009, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 16:34
Posty: 5
Pojazd:
ok. dzięki wszystkim za pomoc... zabieram się do roboty jutro.. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 15:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 16:34
Posty: 5
Pojazd:
no i spoko. Tuleja skrócona mniej więcej o 1,2 cm... i nexxon śmiga ponad 70.. tylko gaśnie na małych obrotach...więc muszę gaźnik wyregulować. Ale dzięki wielkie za pomoc, bo w warsztacie chcieli za zdjęcie blokady 150 zł... :| a samemu można za darmo w 20 minut. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 16:34
Posty: 5
Pojazd:
kurcze a wie ktoś może jak wyregulować ten gaźnik..w nexxonie. bo nie chce nic zwalić. I wiecie może czy są jeszcze jakieś blokady oprócz tego gaźnika.? Bo nawet po zdjęciu tej jednej blokady jest ok..ale przyspieszenie ma cienkie... i tak właśnie myślę że to może być ta zwężka w tłumiku...tylko jak to cholerstwo wyjąć..?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2009, 19:26 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:50
Posty: 2
Pojazd:
Co do regulacji gaźnika, to pomoże ona raczej tylko by motorek palił równo i nie gasł. i niestety ma taką dziurę na starcie ( w przyspieszeniu ) . Ja zmieniłem cylinder i głowicę ( aukcja z all..ro za 199 . 6 godzin roboty i jeździ sprawniej. (chociaż właśnie zgubiłem śrubkę od rolki napinającej łańcuszek rozrządu- ten na szczęście i tak jest napięty ) - Mój błąd nie poskręcałem wszystkiego odpowiedni mocno (bałem się by nie przedobrzyć).

Czekam jeszcze na dyszę do gaźnika 90 kę i filtr stożkowy . ( wzoruję się na tuningu ogara 900 bo to prawie ten sam silnik . )
Ponoć można licznik zamknąć. Nie wiem bo jeszcze docieram - ale 80 licznikowe na standardowych zębatkach 13 / 43 pójdzie. potem to już zębatki.
Napiszę jak zmienię dyszę i filtr.
A jak ktoś zna prosty sposób na tłumik ( jeśli oczywiście warty sposób) to chętnie wypróbuję.
Na razie cieszę się cichutką jazdą 50km/h w mieście silnika prawie nie słychać.

Szerokości.




_________________

Imsio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 23:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
BUCHU93, śmiga ponad 70, a dokładniej?..mi ściągneli blokady w serwisie, i leci 72.ma już ktoś jakieś doświadczenia w tuningu nexxona?..co dał(osiągi), koszty itp.


pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 10:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 16:34
Posty: 5
Pojazd:
ja z serwisu zrezygnowałem bo trochę przesadzają z kosztami... samemu można zrobić wszystko i to po znacznie niższych kosztach.. mój się rozpędza tak max do 75. ale dobrą opcją będzie chyba założenie stożkowego filtra powietrza...zyska na przyśpieszeniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
mi zdjeli za free, jak odbierałem nexxona to zaproponowali zdjęcie blokad, chciałem kupić sportowy(rozblokowany) moduł...powiedzieli ,że nie ma blokad na module/ stożek..nie wiem czy ma sens w 50-tce.,..ja myśle nad cylkiem airsala albo powerforce..mechanik mi powiedział że montował Pf 72ccm do activa i ,że różnica w mocy jest bardzo odczuwalna(koszt to ok 300zł)...stożek do większego cylka by się sprzydał ale działaj zobaczymy co z tego wyjdzie a napewno nie zaszkodzi :cool:




_________________

są samochody zawodne, niezawodne i jest mazda;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy