Dzisiaj jest 25 lis 2024, 23:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 paź 2012, 7:33 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Witam. Kupiłem niedawno derbi gpr nude 70cc i mam z nim takim problem, że przy wysokich obciążeniach zaczyna mi się dławic tzn jak mu mocno pizduje, albo wbiję 6 bieg.. praktycznie nie jeżdżę na 6, bo zaraz mi się dusi. Czy może to być za duży gaźnik dellorto 28 od rs 125? Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 14:18 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
tak jest to wina gaźnika, świeca pewnie jest zalana (sprawdź powinna mięć brązowy Twpja ma pewnie czarny) sprawdź jaką dyszę masz i napisz na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 14:40 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Okej. Aktualnie jestem w internacie dopiero w weekend się odezwę. Wydałem na wszystko już prawie 5 Tysięcy (nowy kask, moto, rękawice, nowy dowód itp..) i już na nowy gaźnik mi nie styknie ;/ czy wystarczyło by wymienić dysze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 15:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Ten gaźnik jest za duży sprzedaj go i kup coś w okolicach 19mm.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 16:14 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Kto mi go kupi.. jak bym miał kasę to kupiłbym 21mm. A może jednak wystarczyło by dysze zmienić?

Tak przy okazji w gpr nude czujnik do mierzenia prędkości jest przy kole czy na wale czy jak? (przy kole nic nie ma, więc ogłupiałem) Nie mierzy mi prędkości ani przebiegu, więc też trzeba by na to zwrócić uwagę.


Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, 16:31 przez Krzynio95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2012, 19:03 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
W GPR-ce jest tak jak w RS-cec kabel idzie do prędkościomierza


Ostatnio zmieniony 24 paź 2012, 19:04 przez karol02, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 14:11 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
A jak bym chciał zmienić te dysze tak żeby wychodziło na to samo co nowy gaźnik 19-21 to jakie one by musiały być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 14:35 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 21:49
Posty: 9
Pojazd:
nie osiagniesz takiegoo efektu , bedzie miał mało wachyy a za maloo powietrzaa i bedziee praktycznie nie do wyregulowania .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 15:06 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Czy wraz z gaźnikiem trzeba coś zmieniać? króciec czy coś? jestem zielony w tych sprawach..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 12:26 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Sprzedaj ten gaźnik i kup 19mm. Jeżeli były jakiś przeróbki na króccu zeby wszedł gaźnik od rski to będziesz musiał wymienić, porównaj sobie swój króciec z tymi nowymi na allegro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2012, 16:59 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Mam namiary na cały zestaw tylko bez filtra powietrza, bo mam już stożek malossi. Gaźnik 21 moim zdaniem bd ok, ale nie jestem pewien co do króćca rozwierconego. To bd dobre rozwiązanie? No i za dopłatą mogę kupić zawór malossi. Coś mi da ten zawór?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 10:08 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Proszę o szybką odpowiedź, chciałbym zamówić ten gaźnik dzisiaj gdyż od jutra znowu internat i nie bd miał jak zamówić a potem wszystkich świętych i trochę długo będzie szedł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 10:28 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
jak jest okazja no to zamów, aczkolwiek ja bym na Twoim miejscu 19mm kupił, a co do króćca to chyba będziesz musiał zmienić bo jest inna średnica gardzieli. Zawór raczej nic nie zmieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 23:58 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Koleś daje rozwiercany. Czyli rozumiem rozwiercanego nie króćca nie brać?

taniej 19 z króćcem nie mogę znaleźć :) dedykowany gaźnik do mojego airsala sport 70 jest 19-21 czyli ten 21 powinien ogarnąć, ale nie jestem pewien co do króćca :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 15:24 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
rozumiem że ten koleś na tym jeździł.. tak więc możesz zaryzykować i to kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Kupuję całość bez filtra powietrza. Zamontuję, stestuję i odezwe się co i jak ;) Dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 20:33 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
A co z tego, że jest rozwiercony króciec? To jeszcze lepiej, większy przepływ paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 17:24 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Noo tylko żeby znowu nie było tego samego kłopotu.. że mi się dusi tym paliwem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 17:25 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
nie będzie bo teraz masz mniejszy gaźnik, mieszanka tylko przelatuje przez króciec ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2012, 21:32 
*

Rejestracja: 24 paź 2012, 7:19
Posty: 20
Pojazd:
Zestaw doszedł, ale jest jeden problem.. To nie pasuje :/ Wszystko tak samo wygląda, gaźnik jest sporo mniejszy od 28mm, ale krociec nie pasuje do silnika.. otwory są minimalnie inaczej ułożone.. nie wiem co robić rozwiercać? moim zdaniem to nie bd dobrze.. W am6 podobno normalnie to pasowało..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy