Dzisiaj jest 27 lut 2025, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2012, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Siema. Założyliśmy z kumplem 70ccm marki Alfaerre(włoski) do Piaggio Sfery i zauważalnie zyskał na mocy, przyspiesza dużo lepiej wręcz wyrywa na koło z miejsca. Wczesniej na oryginalnej 50ccm v-max wynosił 65km/h a na 70ccm wynosi 55km/h więc to o wiele za mało jak na skuter. Dodam ze centralka zmieniona na zieloną Top Racing, sprezynki na średnie i rolki o gramaturze nie wiadomej(gdy załozylismy 8g jechał tyle samo ale mniej wył). Ogólnie stan napędu to bdb. Posiada zamontowany gaźnik Dellorto 14mm z dyszą 80 i iglicą ustawioną na środku(regulacja idealna). W czym tkwi problem tak małego v-maxu?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 lis 2012, 9:48 przez Rafcio95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
może za słaba jakość cylindra, lub to jest 50.. patrzałeś czy tłok nie tej samej średnicy co stary tłok?? jak taki sam tłok (ta sama średnica)to kupiliście chińską podrubke. lub źle docierany cylinder.




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2012, 22:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
czy tłok jest większy czy taki sam to nie da się nie zobaczyć w przypadku 50 a 70cm , raczej problem jest w napędzie jak grzebaliście przy nim a jak nie to na początek gaźnik bo może nie wchodzić na max obroty :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 15:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2012, 20:55
Posty: 38
Lokalizacja: Tak.
Pojazd:
możesz posiadać wersje MOFA. Tzn. jest w każdym możliwym miejscu blokowany ;) Niestety ja tak miałem w mojej Sferce ;s




_________________

-_^
KUPIE MARKOWY CYLINDER DO P/G AC !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
czy tłok jest większy czy taki sam to nie da się nie zobaczyć w przypadku 50 a 70cm ,


różnice widać gołym okiem


może przełożenia blokowane ? + jeszcze nie wyregulowany gaźnik

jaki wydech ?




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 16:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
przecież napisałem że widać gołym okiem ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
bart1aerox100, sory nie zauważyłem jednego "nie"




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Gaźnik 14mm do 70cc? nawet jeśli to dysza o wiele za mała . Zainwestuj w gaźnik 17,5 chociaż. Rolki daj 5-5.5g. Centralke hebo +60. Wywal tą top racinga. Ona jest za miękka . Jaki stan paska?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 19:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
kamilos999, właśnie dobrze mówi x2.




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 22:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
I w stożek zainwestuj , na wiekszy wybuch. Jak sie wkłada 70cc to trzeba to skończyć bo bez regulacji to lipton ;D znam wiare co im 70cc bez regulacji i na seryjnych czesciach szlo gorzeej niz na 50cc.A Tobie sie na obroty nie wkreca, a start to ja moge zrobić nawet z 50cc ze na koło pójdzie.


Ostatnio zmieniony 05 lis 2012, 22:33 przez kamilos999, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
wsadz oryginalna sprezyne i wtedy sprawdz




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2012, 23:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
No to tak: wydech seria, centralke mam okazje włożyc żółtą malossi, rolki myslę że ogarniemy. MOFA nie ma bo to przecież sportowa, markowa 70ccm. Myslę że 14mm gaźnik wystarczy jak na taki setup, stożek revo s-type założony.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 15:14 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Centralka seria i dostanie mocy na 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 19:25
Posty: 54
Lokalizacja: Zabiele
Pojazd:
Rafcio95 pisze:
MOFA nie ma bo to przecież sportowa, markowa 70ccm.


MOFA to nie oznaczenie cylindra, a całego silnika.




_________________

SIMO / Baccari swap NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Weź mnie z tym gaźnikiem nie rozwalaj ... Seria i 70cc? Chcesz sie cyla pozbyć? Dysze daj 90+ i stożek . Bo inaczej sie na maxa nie wkreci.


Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 16:20 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 16:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
Przecież wspomniałem że stożek jest założony! W gaźniku dysza 80, iglica ustawiona na środku, jak podniose to zalewa. Próbowałem zakładać 106 ale na tej nawet bez filtra zalewało wiec zmieniłem na 80 i jest idealnie. A jak z tym MOFA? Co oprócz cylka blokowane? Przełożenia?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 19:25
Posty: 54
Lokalizacja: Zabiele
Pojazd:
Zmień gazior, to co, że masz dysze taką dużą, bo na prawdę możesz się cyla pozbyć.
W mofie wszystko co idzie moze byc blokowane, moduł, przełożenia itd, jest duzo tematów o tym , wystarczy poczytac.




_________________

SIMO / Baccari swap NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
simo07, x2




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
swap, ?? jakaś aluzją względem mnie ? ja tylko proponuje by sprawdził czy v-max wzrosnie być może ta co ma teraz ma wiecej zwoji i nawet jak sie zejdzie cała to i tak tależe do końca sie nie otworzą




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 22:50 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Niee, potwierdzam twoją tezę.
Według mnie również wina centralki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy