Dzisiaj jest 19 lip 2025, 12:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lis 2012, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Witam,
mam do was pytanie. Mianowicie, mam zamiar do swojego Roxa kupić tłumik S6 Pro Replice, wariator Polini Hi-Speed Kit ( + pasek Polini ), dzwon sprzęgła S6 WingCooler i sprzęgło Polini 2G Evo lub For Race 3G. Ma ktoś może podobny setup? Chciałbym się dowiedzieć, czy przy tych częściach cylinder seria i gaźnik da radę?

Jeszcze jedno pytanie, mianowicie chcę też wymienić filtr powietrza, wiem że muszę zmienić dyszę, jednak chciałbym się dowiedzieć od czego zależy to, jakiej średnicy ma ona być? I jak zrobić, by filtr znajdował się nad tylnym kołem, a nie z boku, jak oryginalnie? Wiem, że musi być wymieniony do tego króciec, jednak oglądałem swój silnik od góry, i widziałem że króciec był przymocowany do gaźnika i dopiero do niego przypięty był filtr. Kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić i prosiłbym Was o pomoc, nie znam się na tym wcale ;( .

Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Bez sensu jest zmiana sprzęgła oraz dzwonu jeżeli nie zmieniasz cylindra .
Wgl sprzęgło 2g jest ci nie potrzebne bo i tak jest za mocne .
Dać radę , oczywiście że da , ale to nie bd osiągi na które ty bd liczył .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
W innym temacie czytałem, że na pierwszy plan przy tuningu bez zmiany cylindra jest właśnie wariator, sprzęgło, dzwon i tłumik ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:15 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 16:17
Posty: 103
Lokalizacja: Strzeleczki
Pojazd:
zamiast tego sprzęgła kup sobie gaźnik większy np 17,5, na pewno da ci wiecej niż sprzęgło :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Dalej nie wiem co z tym filtrem, a to jest dla mnie teraz najistotniejsze :(

Może temat już był, więc przepraszam, ale ile mm ma seryjny gaźnik w Roxie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:29 
*

Rejestracja: 28 sie 2011, 19:17
Posty: 66
Pojazd:
Mierzej, Gaźnik w Roxie ma 12 mm




_________________

Yamaha Aerox 2002r full seriia
Malowanie czarna perła ( Playboy )
Mój Aerox;
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315680




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Dzięki bardzo ;) A bardzo wzrasta spalanie jak powiększę gaźnik do 17,5mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
przy dobrej regulacji 0,5-1l max .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:41 
*

Rejestracja: 22 maja 2011, 16:17
Posty: 103
Lokalizacja: Strzeleczki
Pojazd:
mi przy 17 pali mnie niż przy 12 xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2012, 21:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
lukas602 pisze:
0,5-1l

Przesada , spalanie powinno być podobne max 0,2 więcej .
Do seryjnego cylindra wymiana filtra powietrza na zapewnie stożkowy jest bez sensu ale tłumaczyć ci tego nie bd bo jest tego sporo w internecie .
Dysza większa około 10 .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2012, 22:04 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Mierzej pisze:
Witam,
Wiem, że musi być wymieniony do tego króciec, jednak oglądałem swój silnik od góry, i widziałem że króciec był przymocowany do gaźnika i dopiero do niego przypięty był filtr. Kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić i prosiłbym Was o pomoc, nie znam się na tym wcale ;( .

Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)


Ty chyba nie myślisz że do króćca się montuje filtr prawda ? Króciec trzeba zmienić żeby gaźnik szedł prosto a do gaźnika dajesz filtr i też idzie prosto jeśli o to ci chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2012, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Dzięki bardzo ;) tak, chodziło mi o to z tym króćcem czy go wymienić żebym tak umiał dać filtr. Wiem że nie bardzo jest sens wymiany filtra bez cylindra, jednak biorę się też za tuning optyczny, i myślę że jest to świetna alternatywa do oryginału.

A czy ten zestaw części jaki wymieniłem, wiele doda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy