Dzisiaj jest 06 lut 2025, 7:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2009, 12:54 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
Witam, posiadam aprilie sr50 LC 2000r. morini na gaźniku, mój problem polega na tym, że gdy odpalam a następnie ruszam to zaraz po ruszeniu, po jakiś 2-3 sekundach łapie takiego muła jakby miał zaraz zgasnąć na 2-3 sekundy, wygląda to tak jakby benzyna nie dopływała, dzisiaj miałem też tak raz nie przy starcie lecz podczas jazdy gdy jechałem sobie 20-30 km/h.

Mój drugi problem to dość głośny pisk przy prędkości 45-55 km/h dobiegający z okolic paska napędowego.

Mam także pytanie, a mianowicie jak się wymienia pasek napędowy. Dodam jeszcze, że cylinder jest na dotarciu, na razie mam na nim jakieś 620 km i chciałbym się dowiedzieć z jaką prędkością mogę już jeździć (v-max to 80 km/h).


Ostatnio zmieniony 30 sie 2009, 12:19 przez qraq, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 14:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
problem 1 .sprawdź czy masz czysty gaźnik.
problem 2. nie znam odpowiedzi mój piszczy przy 93 km/h ale nie zbyt głośno
problem 3. żeby wymienic pasek musisz zdjąc pokrywę odkręcić wariator i djąć stary pasek... przy zakładaniu ściśnij sprzęgło palcami załóż pasek najpierw na sprzęgło a potem na wario skręć i w drogę :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 14:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
aa i zobacz czy masz szczelny ukaład paliwowy czy wszystkie śrubki przy króćcu są dokrecone i czy filtr paliwa nie jest zapchany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 16:44 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
gaźnik był czyszczony 3 miechy temu, a co do reszty to objawy są coraz bardziej intensywne i częstsze, ponieważ wczoraj to dusił się tylko przy starcie a teraz już nawet jak jadę 50-60 kiedy puszczę manetkę aby przełożyć rękę i dodać gazu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
to może masz starte rolki sprawdź..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 20:11 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
nie znam się na tym ale za co odpowiadają rolki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Za zmiane przelozenia podczas przyspieszania.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
MI tak piszczało i okazało się ze ślizgi na wariatorze skończyły swój żywot :| i sprawdź czy kabel od fajki świecy na pewno dobrze w cewce siedzi bo jak kiedyś wymieniłem świece to się obluzował i przerywało przy powyżej pewnej prędkości




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
własnie jak ja miałem starte rolki to miałem takiego muła jak wymieniłem tio było ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 10:05 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
Co do tych ślizgów to jak wyglądają, ile kosztują (możesz podać linka do tej rzeczy na mielochu, to samo rolki :D) oraz jak się do nich dobrać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
To są ślizgi wariatora :arrow:LINK
Nie jestem pewien ale chyba takie są u Peugeota jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi :ups:




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 18:32 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
piotrek1525 pisze:
problem 1 .sprawdź czy masz czysty gaźnik.


Przeczytałem jeszcze raz wszystko i mam takie zapytanie:

Skuter dusi się i gaśnie na wolnych obrotach, na wysokich, że tak powiem idzie jak burza :D więc powinno być na odwrót jeśli gaźnik byłby zapchany, bo gdy jest na wysokich obrotach wtedy dostaje więcej paliwa i przepływ jest znacznie większy i to właśnie wtedy powinien się dusić ;// Mam racje ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 16:18 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
Wie ktoś może co to jest ?? bo z takim czymś nie da rady jeździć :(((((




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 18:35 
*

Rejestracja: 04 sie 2009, 22:26
Posty: 44
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
też tak miałem że na małych obrotach gasł a na wysokich burza. W moim przypadku wystarczyło wyregulować gaźnik :twisted:




_________________

Suzuki Katana:
-cylinder 70ccm Polini Sport,
-zawór membranowy Malossi,
-wydech Leo Vince Touring,
- moduł Ducati,
- rolki Polini 5,8g
- gaźnik Dellorto

Zobacz mój skuter!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 15:24 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
Tylko że ja nic przy gaźniku nie robiłem ;/ Wcześniej było w porządku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 15:26
Posty: 97
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Potrafi sie sam rozregulować. Jeśli sam nie umiesz wyregulować, podjedź do mechanika ze 15 zł zapłacisz :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2009, 11:15 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
regulacja to nic trudnego :DD Dam sobie rade, wystarczy pokręcić śrubką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2009, 12:05 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
Cytuj:
też tak miałem że na małych obrotach gasł a na wysokich burza. W moim przypadku wystarczyło wyregulować gaźnik :twisted:


Mi nie chodzi o gaśnięcie przy postoju, bo też tak miałem tylko przy jeździe jeśli szybko nie dodam duzo gazu ;//




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 14:35 
*

Rejestracja: 12 wrz 2008, 14:19
Posty: 20
Pojazd:
Czy ten zawór membranowy jest dobry ???? :lol-sweat:

Zdjęcia :

http://img98.imageshack.us/i/20090905382.jpg/

http://img245.imageshack.us/i/20090905383.jpg/

http://img136.imageshack.us/i/20090905384.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 20 kwie 2008, 18:38
Posty: 32
Lokalizacja: Rypin
Pojazd:
Jak te scianki odlegaja to przepuszcza paliwo czyli jest do wymiany.




_________________

Czesci do boostera gg : 9807907




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy