Dzisiaj jest 02 gru 2024, 7:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2012, 19:46 
*

Rejestracja: 27 maja 2012, 18:56
Posty: 11
Pojazd:
Witam mam pytanie a dokładniej dwa pytania. Więc tak, pytanie pierwsze.

SORRY ŻE SIĘ TAK ROZPISAŁEM ALE OSTATNIO NIE MIAŁEM DOSTĘPU DO FORUM I NIE MOGŁEM NAPISAĆ WSZYSTKIEGO ODDZIELNIE XD

Mam problem z odpalanie skutera na zimnym silniku przy niskiej temperaturze powietrza. Jak jest ciepło to jeszcze jakoś się odpali ale jak jest zimno to żeby go odpalić muszę kopać, kopać i jeszcze raz kopać. ogólnie całe odpalanie trwa ok 5 minut ponieważ jak załapie to jeszcze muszę utrzymywać wyższe obroty żeby nie zgasł. kiedy się rozgrzeje jest już dobrze.
skuter to benelli quattro 49x. Teraz drugie pytanie. Jaki powinny być dobrane sprężynki i sprężyna centralna do takiego setupu:
cylek seryjny
wario malossi multivar
wydech leo vince zx.
na samym wydechu jedzie ok 75 km/h, z wariem nie wiem jeszcze bo nie założyłem.
i ostatnie pytanie bo mi się pypomniało
czy można nakręcić nowy gwint na wale ponieważ najprawdopodobniej rozj*****m przez kilkukrotne odkręcanie i dokręcanie pneumatem nakrętki od wario. chciałem wymienić na tego multivara ale miałem torchę kłopotów i musiałem pare razy przykręcać i odkręcać nakrętkę pneumatem. teraz jest założony seryjny wariator i śruba jest niby dokręcona ale cały czas się kręci i jak silnik jest na niskich obrotach to strasznie hałasuje, bo lata przeciw tależ. więc można nowy gwint nakręcić czy nie ?


Ostatnio zmieniony 11 lis 2012, 20:37 przez ptachu007, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2012, 20:37 
*

Rejestracja: 17 sty 2011, 21:30
Posty: 12
Pojazd:
da się przerobić na mniejszy gwint na mniejszą nakrętkę, tylko pamiętaj żeby to był gwint drobnozwojowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2012, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
sprawdz zawor membranowy, wyreguluj gaznik, posprawdzaj szczelnosc




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy