Dzisiaj jest 08 lip 2025, 21:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2012, 14:24 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Witam co myślicie po podwójnych płytkach membrany?
Zawór Zawór2 Zawór3
Zawór4

I do czego jest ta podkładka, co ona daje gdzie ja sie wstawia pod krociec, pod membrane? czy moze lepiej nie wstawiać nigdzie? Podkładka ta ma grubość 5mm

Podkładka

proszę o szybką odpowiedź, znalazłem jeszcze to mam taką samą
PODKŁADKA


Ostatnio zmieniony 23 lis 2012, 23:10 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2012, 23:10 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Sory za ppp, odpowie ktoś na moje pytania? Takie duże forum a nikt nie zna odpowiedzi?? ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
a jaki to silnik i jakbyś wytłumaczył dokładniej z tymi dodatkowymi płytkami,
bo mniej więcej sobie wyobrażam ale do końca nie wiem :)




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
mi to wyglada na Mina hori . ta podkladke mozesz dac oid kruciec . Ona powieksza komore i ma lepsze obroty dolne , ale pewny nie jestem . Z tymi podwojnym plytkami to nie wiem czy dobry pomsyl , czy bedzie takie podcisnienie zeby to odchylic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 16:40 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
dodatkowe płytki czyli są twardsze, szczelniejsze i silnik by lepiej pracował na wysokich obrotach? silnik minarelli horizontal, a co z tą podkładką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
ale stracisz moc na niższych, chyba że masz mocniejszy tun,
ale nie wiem czy dwie to nie będzie za dużo... bo okaże się,że będą za grube :)




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:16 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
no tun jakiś tam jest ok 12-13km, wydech wysokoobrotowy, więc moc na niskich obrotach raczej jest zbyteczna :P A co z tą podkładką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
dalej nie wiem o jaką podkładkę biega :D
ale ty masz horizontal,
tutaj membrana była dość dobrze opracowana i ma dobrą pozycję pracy, a jaki masz gaźnik i cylek?




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 17:34 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
http://www.shop.mieloch.pl/podkladka-pod-zawor-membranowy-kiesler,pGRUPA0236,vZ042285.bhtml

Taka podkładka, czyli mozna dać tak które rozwiazanie byłoby najlepsze
-kartery-podkładka-zawór-króciec
-kartery-zawór-podkladka-króciec
-kartery-zawór-króciec

hebo manston replica gaznik 21mm phbn




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
ThisIsSparta, kartery-podkładka-zawór-króciec tylko nie zapomnij o uszczelkach :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
dwie plytki to bedzie za duzo.... zobacz na mielochu masz plytki roznej grubosci ktore roznio sie 0,05mm co odgrywa bardzo duza role ....piszesz ze masz ogl set wysokoobrotowy i twierdzisz ze moc w niskich partiach jest Ci zdatna?? hahaha czlowieku jak zalozysz tak te plytki to nie bedzie az takiego cisnienia zeby odpalic maszyne... pozatym jak braknie ci tej mocy w niskich obrotach to chyba z pod sklepu kumple beda cie odpychali zebys dojechal do domu....




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 18:47 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
mati7374 pisze:
d... pozatym jak braknie ci tej mocy w niskich obrotach to chyba z pod sklepu kumple beda cie odpychali zebys dojechal do domu....


Niby dla czego mają mnie pchać jeżeli startuje z wysokich obrotów i do końca ciągnie na wysokich?...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
bo on nie bedzie mial nawet niskich obrotow..wgl odpal go na podwojnycj plytkach.. powodzenia..




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
wgl odpal go na podwojnycj plytkach.

wystarczy nawet żeby otworzyły się na 1mm a zapali i to nawet z większą energią-bo uzyska coś w stylu zwężki wenturiego :wink:

a co do podkładki to jest ona po to aby oddalic membranę i aby płatki otwierały się więcej-bo są membrany bez ograniczników a ich ogranicznikiem wtedy jest blok,a jest on coś w stylu kształtu stożka,więc gdy wysuniemy membrane to będą miały większe odchylenie,bo będą "miały na to miejsce" :)
chodzi tam też o wyrównanie ciśnień wskrzyni gdy jest duży dolot(duży gaźnik np.28mm) ale to już jest bardzo specjalistyczne dostrajanie układu :) dla zawodowca

a przy tym gaźniku co masz to nie poprawi charakterystyki pracy,ale z tymi membranami to myśl bo głupie nie jest-można taki efekt uzyskać kupują grubsze,ale jak orginalne są cienkie np 0.15mm to by było :)




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8


Ostatnio zmieniony 24 lis 2012, 19:47 przez pablo176, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2012, 19:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
mati7374, z tego co wiem to Tassirani tak ma ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 12:31 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Okej dzięki za wypowiedzi, jak będę zakładał tą membranę to jeszcze napisze co i jak :)

A podkładki w takim razie nie będę zakładał, nie ma co przedłużać układu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy