Dzisiaj jest 27 lut 2025, 18:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 7:46 
**

Rejestracja: 18 lis 2012, 8:04
Posty: 484
Pojazd:
OSYSEK jest tu jedyny co sie troche zna i ci pomoze reszta nic nie wie i nie umie, jak jeden napisal ze gaźnik za maly to reszta odrazu zaczela spamic o tym samym no bez przesady.. jak nie macie nic nowego do wniesienia to poprostu nie piszcie. Co do twojego problemu to mialem tak samo po zalozeniu 70 i stozka. Kupilem stozek z kolankiem pod kontem 45 stopni i stozek zamontowalem w kierunku srodka skutera i tak przyspieche mial calkiem nie zla a rozpedzil sie do 50. Potem zmienilem polozenie stozka w druga strone (zewnetrzna tak zeby odstawał) no i musz powiedziec ze bylem milo zaskoczony jechal 83 na niewyregulowanym gaziorku. U cb efekt powiinien byc jeszcze wyzszy bo jak sam mowiles masz markowy cylek a ja kupilem za 100zl chinola. Niby banalne ale ja tak mialem sprawdz moze i u ciebie tak jest. Jezeli nie zalapales o co chodzi to wrzuce fotki.




_________________

Sprzedam Stage 6 Pro Replica do Minarelli !

http://tablica.pl/oferta/stage6-pro-rep ... 3gU4b.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 8:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2011, 8:38
Posty: 482
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd: Suzuki AP 70
simo07, Sam sie kurde ogarnij. 17,5 zaden producent nie wsadza do seryjnej 50ccm, wiec sie zastanów. I jak sam nie latałem gaźnikiem 12-14mm to nie gadaj że sie nie da itp.

EDIT:
Wiem o co chodzi, ale powiem Ci że przez jakiś czas jeździłem z kumplem wgl bez plastików i stożek miał bardzo dobry dostęp do powietrza, kolega założył plastiki, stożek jest schowany i jeździ tak samo, także w 2t raczej to nic nie daje.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 8:40 przez Rafcio95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 8:52 
**

Rejestracja: 18 lis 2012, 8:04
Posty: 484
Pojazd:
Rafcio95, No nie wiem u mnie dalo i to bardzo duzo, co do gaźnika u mnnie byl na serii 18,5 nawet ;d




_________________

Sprzedam Stage 6 Pro Replica do Minarelli !

http://tablica.pl/oferta/stage6-pro-rep ... 3gU4b.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 11:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 19:25
Posty: 54
Lokalizacja: Zabiele
Pojazd:
Rafcio95 pisze:
simo07, . 17,5 zaden producent nie wsadza do seryjnej 50ccm, wiec sie zastanów.



hahahahahhaha, to teraz mnie rozbroiłeś, wiać dużo wiesz w tych sprawach :D




_________________

SIMO / Baccari swap NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
OSYSEK, Sorka, nie zauważyłem twojego posta, mój błąd ;)


Tak, w DNA, runnerce i nowych NRG są seryjnie 17,5mm, ale mają blokowaną dyszę (52-3)

Ale do autora tematu, nie odpalaj na samym kolanku, bo pierścionki mogą Ci polecieć daleeko :)

Najlepiej, weź up sobie kreta do kibli, wsyp do odkręconego wydechu i zalej wrzątkiem z czajnika, zrób to na dworze, bo opary.

Potem polecam zostawić go na jakieś 10-15 min i przelać wodą, w celu dokłądnego opłukania :)



I wsadź, zobaczysz ile nagaru poleci z niego :D


Najlepiej jednak załatwić inny wydech na chwilkę :P



AAA możesz też wziąć wiertarkę i linkę z roweru, wsadzić do wydechu linkę i dać pełne obroty, bembenek z linki pokruszy nagar :P

Pozdro!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Rafcio95 pisze:
simo07, Wiesz nie wiesz ale chciałbym ze bys juz nie gadał nic bo denerwujesz mnie //24

Co do tego sposobu z kretem to spróbujemy w następny weekend jak będziemy w domu, a tak propo dlaczego pierscionki moga pójśc jak odpali se na samym kolanku?



Bo w 2t tłumik odbywa wielką rolę w spalaniu mieszanki, dyfuzor, czyli właśnie nasz tłumik odbija spaliny, ogólnie chodzi o to, że jest w tym naszym ukłądzie wydechowym ciśnienie połączone to jest z cylkiem, bo jak wiadomo 2t nie ma zaworu jak 4t i właśnie jak zdejmiesz dyfuzor, to różnica ciśnień może być za duża i wypluje CI pierścienie, nie wiem, czy zasada działania jest dokładnie taka, ale tak mnie uczyli w samochodówce :)


Ogólnie powiem Ci, że dużo osób miało przypadki uszkodzeń pierścieni przez jazdę bez wydechu, więc szkoda by było zajechać cyl praktykując to u siebie :)
Nie?

Pozdro!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy