Dzisiaj jest 01 lis 2024, 7:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 10:06 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Mnie to nie dziwi ten spaw bo mój kumpel "mechanik" potrafi kopkę przyspawać




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2009, 7:28
Posty: 49
Pojazd:
No brak słów więc co by żec ??? Niech lepiej nie każdy się zabiera w "zabawę" w mechanika i niech przy niczym nie majstruje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 0:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 1:33
Posty: 18
Lokalizacja: Zwolen
Pojazd:
utnij go piłką do metalu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 3:17 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 0:47
Posty: 37
Lokalizacja: Brac hajs na tuning
Pojazd:
jak niema potrzeby ruszeć to nie ruszaj kup narazie walek i jak będzie potrzeba zmienić zębatkie utniesz wałek nowy wstawisz nową zembatke i bedzie dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2009, 7:28
Posty: 49
Pojazd:
Nie. Jak przyjdzie czas to jakoś to inaczej zrobię bo nie chce mi się rozpoławiać silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 13:39 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Siema, podjedź do jakiegoś dobrego spawacza i zapytaj czy by ci nie "wypalił" tych spawów. Kiedyś przy wyjmowaniu kata z tłumika "wypalałem" spawy zwykłą spawarką. One się nagrzewały do czerwoności poczekałem 3-5s stuknąłem młotkiem i śrubokrętem i odpadały




_________________

kamil7s pisze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1084810702


Sprzedam Yamahe jog RR!! Warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2009, 7:28
Posty: 49
Pojazd:
Ściegnięcie tej zębatki nie będzie w sumie problemem ale chce wszystko zrobić tak by ten wałek nadał się jeszcze do użytku, więc może zrobię tak że w tym wałku tokarz wywierci dziurę i wkręcę tak śrubę by nowa zębatka się tam normalnie trzymała.
Praktycznie to na to przychodzi to okrągłe zakładane zabezpieczenie co jest też w kopkach od skuterów ale na tym wałku nie będzie już na to raczej miejsca bo jak wiecie pod wpływem tego spawania przez poprzedniego właściciela który był totalnym idiotą wałek się trochę ukrucił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
To zabezpieczenie nazywa się pierscieniem zeggera (nie wiem czy dobrze to piszę, bo ja z kolei nie potrafię zapamiętać pisowni) na wałek o średnicy 19 mm (dla lat 98-00), kupuje się je w najzwyklejszym sklepie z łożyskami i kosztuje chyba z tego co pamiętam 7 groszy za sztukę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiem ponieważ kupowałem ze dwa tygodnie temu 2 sztuki do swojego am6 (jest nawet topic o moim remoncie). Tam wchodzą dwie sztuki: zegger, zębatka, zegger <-- w takiej kolejności.

W twojej sytuacji gorsze jednak może byc to, że na wałku zdawczym (tak on się nazywa, ten który przechodzi przez lewy karter i montuje się do niego zębatkę zdawczą -- w odróżnieniu od wałka głownego, na którym osadzone jest sprzęgło) są obrobione wypusty, dzięki którym zębatka się nie obraca. Stąd pewnie spaw. Miałem tak wiele lat temu w motocyklu Jawa (obrobione wypusty i zębatka zaczęła się obracać) ale silnik 350 był na tyle tani że kupiłem drugi i smigałem dalej. W minarelli to nie przejdzie, bo one są zaj* drogie. Z kolei nie wiem czy da się łatwo dokupic używany wałek zdawczy, prędzej całą skrzynkę biegów (400 zł).

Co do usunięcia spawów i tymczasowego nieruszania "gówna jeśli przyschło", to przedmówcy mają rację. Ale kiedys trzeba będzie wrócic do tematu...

pozdrawiam i wółczuje zakupu miny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 21:19 
*

Rejestracja: 03 sie 2009, 15:19
Posty: 6
Pojazd:
weź natnij zebatke w kilku miejscach tak jak bys chciał nia podzielic na nap 4 czesci lub wiecej a do reki wex przecinak i młotek to zebatka sie ułamie w miejscach sapawu a tam gdzie zostanie spaw na wałku to kątówka zetnij tak jak lecą kliny na wałku a miejsce na pierścień segera najlepiej brzeszczotem naciąć i porawic pilnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 8:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2009, 7:28
Posty: 49
Pojazd:
MVP pisze:
To zabezpieczenie nazywa się pierscieniem zeggera



No dokładnie !!! Ciągle zapominam tej nazwy.




MVP pisze:
Z kolei nie wiem czy da się łatwo dokupic używany wałek zdawczy



Na allegro są nówki za 30 zł.



MVP pisze:
są obrobione wypusty, dzięki którym zębatka się nie obraca.



Mam akurat szczęście ponieważ są one nie tknięte , więc są duże szanse że da się coś zrobić by wałek nadał się nadal do użytku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy