Dzisiaj jest 06 wrz 2025, 22:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 16:31 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
Ac nie jest złe jak szanuujesz nawet po tuningu :) przy tuningu AC polecam zmienic wentylator chłodzenia wiekszy od pojemnosci 100cc mowa tu o silnikach minarelli , chwytak powietrza hm? cos tam niby daje ale moim zdaniem to tylko dla wygladu, nastepne to gaznik wiekszy ew jak kogos nie stac to dysza wieksza :), gaznik poprawia chlodzenie cylindra wewnatrz, dokładnie tłok mniej sie nagrzewa i tuleja cylidrra tak sie nie grzeje z powodu tarcia :), nastepne to troszke wiecej oleju mozna lac lepiej smaruje cylinder i dłużej sie nagrzewa :)




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
krzysko009 pisze:
Ac nie jest złe jak szanuujesz nawet po tuningu :) przy tuningu AC polecam zmienic wentylator chłodzenia wiekszy od pojemnosci 100cc mowa tu o silnikach minarelli , chwytak powietrza hm? cos tam niby daje ale moim zdaniem to tylko dla wygladu, nastepne to gaznik wiekszy ew jak kogos nie stac to dysza wieksza :), gaznik poprawia chlodzenie cylindra wewnatrz, dokładnie tłok mniej sie nagrzewa i tuleja cylidrra tak sie nie grzeje z powodu tarcia :), nastepne to troszke wiecej oleju mozna lac lepiej smaruje cylinder i dłużej sie nagrzewa :)


sądzisz że zmiana dyszy na większą poprawi chłodzenie ? :mrgreen:




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 18:12 
*

Rejestracja: 23 maja 2012, 19:21
Posty: 152
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Ja mam osobiście lc i jest super ale 99% kumpli ma w ac żaden nie narzeka że coś mu się dzieje , jak jadą 40km muszać odpoczać z godzinke bo potem moc traci --> mowa o lecie 30 stopni.

Czy w lc jak dam 2 wentylatory na chłodnice komputerowe zbije coś temperaturę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 18:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Michal87 pisze:
Ja mam osobiście lc i jest super ale 99% kumpli ma w ac żaden nie narzeka że coś mu się dzieje , jak jadą 40km muszać odpoczać z godzinke bo potem moc traci --> mowa o lecie 30 stopni.

Czy w lc jak dam 2 wentylatory na chłodnice komputerowe zbije coś temperaturę?


Jedynie podczas postoju, podczas jazdy może być gorzej.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Michal87, Osobiście ostatnio zauważyłem, że fajną sprawą byłby montaż chłodnicy powietrza od np kompresora, ewentualnie dorobienie takiej. Wygląda to jak stary, spory kaloryfer, czyli rura z okrągłymi krążkami co kawałek jako żeberka, tyle że jest dużo mniejsza.

Pierwsza sprawa to odciąć silniki seryjne i te po tuningu. W książkach z lat 70'tych podawano, że maksymalna moc z 1l pojemności to ok. 100KM-w chłodzeniu powietrzem; mocniejsze będą się przegrzewać i chyba nie wiele się mylili. Jeżeli silnik będzie w oryginalne chłodzony powietrzem, to ktoś przemyślał go na tyle, żeby dawał radę odpowiednio oddawać ciepło. Po przeróbkach mamy już teoretycznie inny silnik.
Większość AC grzeje się tylko w głowach ich posiadaczy a słabnięcie spowodowane jest najczęściej zużytym napędem. Duże znaczenie co do chłodzenia ma też wydech, bo poniekąd bierze on udział w przepłukiwaniu cylindra. Tutaj dziwi fakt, że te same cylindry w AC są niżej strojone, niż ich odpowiedniki w LC. Przy zastosowaniu tego samego wydechu, w którymś wypadku musi on być gorzej dopasowany.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
kumpel ma neosa 08' na polini 'rejsie' 70cc. Na tych wakacjach cylinder eksplodował dwa razy,z kolei jego kolega z lc'kiem na tym samym cylku jezdzi juz dobrych 4k kilometrów i nic się nie dzieje,więc nikt nie przekona mnie do chłodzenia powietrzem,nigdy.
pozdrawiam i zachęcam do chłodzenia cieczą,nie ma się co łudzić,że to pochodzi.
moim zdaniem ac to niewypał.. eloelo..




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2012, 18:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
IceTX, polini racing 70cc w ac, proste że się ugotuje :roll:




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Co do tras i AC, ktoś zarzucił temat, to jest koleś na YT, który na keewayu przez tydzien zrobił ponad 1000 kilometrów bez żadnej awarii :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 16:41 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
Jąkała, racja Keeway A-fact zółty taki :) , jak ktos katuje silnik to zajedzie LC tak samo jak AC , AC mozna smigac ale z umiarem :) dobrze jest robić przerwy co jakis dystans




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
Powiem w skrócie. Dbasz o AC lejesz dobry olej odpowiednio wyregulowany gaźnik nie ma prawa sie zagrzać.
Booyaka pisze:
a słabnięcie spowodowane jest najczęściej zużytym napędem
dokładnie. Więc skończcie ***** że AC jest gorsze, bo gorsze nie jest. Jak sie jeździ na rozregulowanym gaziorku to wasz problem. AC jest równie dobre jak i LC. Ja osobiście mam 10k nabite i cylinder wygląda jak nowy ale dbam o niego i nie oszczędzam na oleju. a w lato(30 C) po 40 km trasie jak np wróce na chwile do domu to po ok 5 minutach cylek mam zimny i musze go grzać na nowo.

PS : http://www.youtube.com/watch?v=FrNHGtiC_V4.




_________________

Malina [*]


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 18:15 przez bnio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 18:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Booyaka, dokładnie. SERYJNE jednostki AC są skonstruowane tak, że sa wystarczająco chłodzone. Przeprowadzamy modyfikacje poprawiające osiągi - poprawmy tez układ chłodzenia. Chwytaki troche dają. Sportowe wentylatory też. Ja bez termometru odczułem różnice po zamontowaniu chwytaka i wentylatora. Jako, że w ZX cylinder jest bardzo blisko kufra to w upalne dni w kufrze stopiło mi się kilka czekoladowych rzeczy, napoje też robią się cieplejsze. Po tych modach mogłem spokojnie przewozić np czekoladę pod tyłkiem. Nie mówcie, że to nic nie daje, bo zawsze coś tam da.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Boberko, nie lepiej jest wstawić większy wentylator ? np od jakiegoś 100+ ? większy wentylator większe łopatki lepsze chłodzenie
Jeżeli nie to wyprowadźcie mnie z błędu




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Traczu, można. Ale musisz jeszcze go spasować. W minarelli podchodzi bez problemu od roxa 100 :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
Większy gaźnik poprawia chłodzenie, ale do serii większy gaźnik nie ma potrzeby wstawiać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 19:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Mam w powietrzaku Street Race nie raz go katowałem jeździłem dojść długo bez odpoczynku i jest wszystko w porządku.
Jak ktoś się zna wyreguluje dobrze da większy gaźnik to ciężko jest go przegrzać.
Każdy kto robi jakieś cuda ze skuterem przerabia na ciesz i po co jak na AC też da radę jeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 19:34 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Dodam,że w typie chłodzenia AC ważna jest przede wszystkim szczelność osłon cylindra.Jeśli są one dobrze dokręcone i szczelne,to nie musimy ingerować w dodatkowe chwytaki,czy inne rzeczy tego typu.Przejeździłem na AC praktycznie 20 000 km,i jak na moje wymagania dało radę w zupełności.Wszystko zależy głównie od tego do czego pojazd ma służyć.Jeden będzie miał większe zalety w ruchu miejskim,drugi natomiast w trasie.Nie wiem jak przekłada się to na silniki typu 2t,ale 4t zarówno seryjne jak i po tuningu w należycie wyregulowaną charakterystyką napędu poradzi sobie bez problemu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 27 lis 2012, 19:37 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 19:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Mate57, wiesz to też zależy jakiego mamy użytkownika danego sprzętu jeden bd mówił że na ac mu się grzał itp a inny powie że dobrze mu się jeździło itp




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 22:24 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
bnio pisze:
Powiem w skrócie. Dbasz o AC lejesz dobry olej odpowiednio wyregulowany gaźnik nie ma prawa sie zagrzać.
Booyaka pisze:
a słabnięcie spowodowane jest najczęściej zużytym napędem
dokładnie. Więc skończcie ***** że AC jest gorsze, bo gorsze nie jest. Jak sie jeździ na rozregulowanym gaziorku to wasz problem. AC jest równie dobre jak i LC. Ja osobiście mam 10k nabite i cylinder wygląda jak nowy ale dbam o niego i nie oszczędzam na oleju. a w lato(30 C) po 40 km trasie jak np wróce na chwile do domu to po ok 5 minutach cylek mam zimny i musze go grzać na nowo.

PS : http://www.youtube.com/watch?v=FrNHGtiC_V4.


Raczej logiczne jest, że cylek LC zawsze będzie Ci dłużej stygł. Płyn wypełniający kanał cylindra musi ochłodzić się, w wyniku czego dopiero następuje ochłodzenie cylindra. W AC masz po prostu cylinder i tłok więc na logikę od razu materiał Ci się chłodzi, a nie płyn i materiał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 23:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kwestia raczej nie warta roztrząsania, bo za dużo do tematu nie wnosi.
Garet pisze:
Płyn wypełniający kanał cylindra musi ochłodzić się, w wyniku czego dopiero następuje ochłodzenie cylindra

Najpierw jeszcze wewnętrzna część cylindra nagrzewa płyn po zatrzymaniu silnika i pompy wody.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy