Dzisiaj jest 01 gru 2024, 12:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2009, 22:46 
*

Rejestracja: 29 sie 2009, 22:07
Posty: 2
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Na forum jestem nowy, więc witam wszystkich! ;)
Wczoraj przeczytałem wszystkie tematy które dotyczyły Keway'a Hurricane a dzisiaj przystąpiłem do roboty. Blokadę na kolanku ściągnąłem już wcześniej, więc teraz przyszła pora na blokadę z wariatora.
Po rozkręceniu znalazłem 2 podkładki - jednak nie miałem pewności o którą chodzi:
- jedna szeroka, jakby tulejka na której opierał się pas (łańcuch) i z logicznego punktu widzenia robiła za 'łożysko'
- druga podkładka, bardzo cienka - na 0,5-1mm

Wyjąłem obie ponieważ:
- z tego co wyczytałem na forum chodziło o tę pierwszą
- z logicznego punktu widzenia wyszło że jednak wyciągając tę drugą będzie mniej miejsca na pas i pójdzie on wyżej, co przełoży się na zwiększenie prędkości

Teraz pytanie - o którą dokładnie chodzi? Czy z tego powodu że wyciągnąłem obie nie będę miał żadnych efektów ubocznych?

Na koniec dodam co cnieco o skuterze:
-ma już 3-4 lata
-z blokadami jeździł 43km/h
-z zmienionym kolankiem miał świetne przyśpieszenie i prędkość 50km/h
-po zdjęciu obu podkładek na wariatorze ma takie samo przyśpieszenie i prędkość 65km/h

Dla ścisłości poniżej zamieszczam fotki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
dobrze zrobileś wszystko :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 23:18 
*

Rejestracja: 29 sie 2009, 22:07
Posty: 2
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Naprawdę? :mrgreen:
To większe jak ściągałem to bałem się że zetrą się te są ząbki i ta długa tulejka...
Prosiłbym jeszcze o potwierdzenie osoby z Hurricanem czy na pewno dobrze zrobiłem :cool:

I na koniec jeszcze - da się go jeszcze jakoś podkręcić bez zwiększania spalania? Większa podkładka na gaźniku chyba je zwiększy, a o innych trikach nie słyszałem. Rolki coś pomogą? Ile km/h i przyśpieszenia można złapać po zdjęciu blokady z gaźnika? (historie mojego skutera napisałem wyżej ile miał po czym)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2009, 23:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
grubszy pierscień to blokada. podkładka - jeśli ją wywaliłes i jest dobrze to tak zostaw.
keeway nie pojedzie więcej niz 65.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 9:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
pojedzie na moim przykładzie :] wsadź rolki niżej 4.0 g i wzrośnie Ci znacznie przyśpieszenie i delikatnie vmax , niemów że keeway więcej nie pojedzie mój kolega matrixem 06 65 pod góre jechał bez tuna żadnego -.-




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 10:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zdarza się że jadą ciut więcej.. Ale przeważnie max 65. A wedlug GPS jeszcze mniej




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 11:24 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Ja swoim keewayem matrixem bez blokad kiedyś śmigałem 80 km/h (licznikowe :( )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2009, 22:31 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Ta co jest na ostatnim zdjeciu to nie blokada chcoiaz podnosi v max ale ona musi byc zalozona tylko zmien jej miejsce zamiast pod przecwitalerz wsadz ja przed bo bez niej wszystko bedzie lózne i w czasie jazdy rozkreci ci sie wario




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2009, 22:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Ta cienka podkładka nie jest blokadą! Niweluje ona luz na wariatorze, z czasem zrobi Ci się on większy aż przeciwtalerz pęknie dlatego daj tą podkładkę tak jak była. Oczywiście chodzi o tą cieniutką aluminiową podkładkę. Przekładanie podkładki nie ma sensu moim zdaniem i lepiej zostawić tak jak jest seryjnie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 6:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
zostaw tą cienitką podkłatke, bo może potem kopnik nie łapać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy