Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lis 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
witam
Chciałem wykonać swap silnika w moim skuterze na jakieś ac roxa albo piaggio. Podobno p/g są lepsze i chyba zdecyduje się na tą jednostkę tylko nie siedzę w fachu od dawna i nie wiem zbytnio które modele są najlepsze. Dodam że będę się borykal ze stuntem. Tak jeszcze troszkę poza tematem zapytam czy bardziej opłaca się tuningowac to co mam (CPI popcorn) czy robić właśnie zamianę. Zastanawiam się ponieważ cylinder jest identyczny w roxie i oba silniki wyglądają podobnie więc może osiągi też mają zbliżone?
Co sądzie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2012, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 13:48
Posty: 108
Lokalizacja: Tuchola CTU
Pojazd:
Osobiście brałbym od roxa.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 15:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2011, 16:45
Posty: 46
Lokalizacja: Głogów
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jesli wezmiesz p/g to musisz mocowania pozmieniac a miny nie musisz ja bym wziol mine :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 17:06 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Poczytałem trochę na różnych forach i podobno te silniki CPI są tylko nieznacznie różne od minarelli. I trochę się z tego względu zastanowiłem czy przypadkiem nie lepiej byłoby kupić jakiś cylinder sport do tego silnika co mam i do tego jeszcze tłumik levince ZX i wyszłoby na to samo, tylko taniej?
co sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2011, 16:45
Posty: 46
Lokalizacja: Głogów
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
te silniki tak jak mowisz nieznacznie sie roznia ale wykonaniem sa gorsze oraz (tak sadze) slabsze ale mozez robic tak. albo przerobic na lc:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 19:47 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
na stunt odradzają lc. Widzieliście gdzieś cylindry 50ccm sport jakiejś dobrej firmy typu stage6 ale ac? Nie mogę się doszukać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 22:03 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
zastanawia mnie szczególnie yamaha neos i booster bo podobno obydwa silniki są wolniejsze ale mocniejsze-czy to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 22:10 
Zbanowany

Rejestracja: 14 lis 2012, 20:39
Posty: 85
Pojazd:
Bierz mine . Ja robiłem tak, patrz temat o moim skuterze.




_________________

Wpadnij do mnie i zostaw pamiątke ;)

Generic Cracker swap minarelli horizontal LC!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=298457

Pozdrawiam Otto ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2012, 23:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
mateuszrjzr, jak chcesz kombinować z sportem 50 cc, to ten cyl co masz (o ile w dobrym stanie) daj do portingu, i juz masz cylek klasy sport / racing 50, do tego tłok np. vertexa i jedziesz!




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 8:37 
Zbanowany

Rejestracja: 14 lis 2012, 20:39
Posty: 85
Pojazd:
Przemek051195, tylko jak ten cylinder ma iść do szlifu lub jest juz po szlifie. to nie warto. Bo bd mocny ale dotrze go zrobi na nim z 500 km i cylek padnie




_________________

Wpadnij do mnie i zostaw pamiątke ;)

Generic Cracker swap minarelli horizontal LC!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=298457

Pozdrawiam Otto ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 11:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Raa, Coś ty, przeciez jak bedzie dbal to duzo pojezdzi.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 11:53 
Zbanowany

Rejestracja: 14 lis 2012, 20:39
Posty: 85
Pojazd:
Przemek051195, Ale trzeba pierw umieć dbać. ;)

dlatego polecam kupić chiński cyl np. dac do portu + tłok vertexa/meteora




_________________

Wpadnij do mnie i zostaw pamiątke ;)

Generic Cracker swap minarelli horizontal LC!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=298457

Pozdrawiam Otto ;)


Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 11:54 przez Raa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 16:56 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
zostawilbym silnik cpi, cylinder 50 po porcie lub 70 po porcie, kupilbym przelozenia malossi, wydech sportowy I masz silnik mocniejszy od miny :-)




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 17:44 
Zbanowany

Rejestracja: 14 lis 2012, 20:39
Posty: 85
Pojazd:
EntlikPentlik, Na pewno nie. ; )
Wał Ci może nie wytrzymać + 300 zł
Gaźnik seria 12 szkoda cylka + 150 zł

500 zł już masz w dupie ;p

Z chinola nigdy nie idzie zrobić lepszego niż Włoski/.




_________________

Wpadnij do mnie i zostaw pamiątke ;)

Generic Cracker swap minarelli horizontal LC!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=298457

Pozdrawiam Otto ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 19:34 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Raa pisze:
EntlikPentlik, Na pewno nie. ; )
Wał Ci może nie wytrzymać + 300 zł
Gaźnik seria 12 szkoda cylka + 150 zł

500 zł już masz w dupie ;p

Z chinola nigdy nie idzie zrobić lepszego niż Włoski/.



A głupoty takie pieprzysz ze szkoda marnować wzroku na czytanie.
Wał Seryjny SPOKOJNIE Wytrzymuje 70cc SPORT po porcie i to na 10k km w zwyz.
Seryjny gaźnik ma 16mm więc nie pierdziel

A co do tego czy z chinola nie zrobisz lepszego niz wloski ? Jasne ze zrobisz.. powiem więcej przy ingerencji w kartery oraz cylinder (korekta a nie porting) dobrej regulacji i oczywiscie dobbrej kondycji calego silnika wycisniesz wieksza moc :) oczywiscie nie mówie tu o marketówkach 2t czy tym nieudanym silniku hrr, ale kazdy inny silnik keewaya jest jak nnajbardziej zdolny do tego by osiągać moce na wyzszym poziomie niz seryjne minarelli, kwestia przygotowania i poprawki skosnookich.

OCZYWISCIE MOWA O SERYJNYCH SILNIKACH ZARÓWNO KEEWAY/CPI jak I MINARELLI HOR




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3


Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 19:35 przez EntlikPentlik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 19:43 
Zbanowany

Rejestracja: 14 lis 2012, 20:39
Posty: 85
Pojazd:
EntlikPentlik, Przeczytaj co Ty piszesz człowieku, jaki wał made in china wytrzyma Ci 10 KM? hahahah
16 mm seria gaźnik ? hahahah
12 mm jest seria w kazdym minarelli kopi. ;) nie udzielaj sie skoro nie masz o tym pojęcia.




_________________

Wpadnij do mnie i zostaw pamiątke ;)

Generic Cracker swap minarelli horizontal LC!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=298457

Pozdrawiam Otto ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Raa, O czym ty mówisz poczytaj sobie trochę a później wypisuj bzdury o 12 w keeway/cpi :) Pozdro gościu i to ty nie masz tu pojęcia :))




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 20:43 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
dobra panowie ni kłóćcie się :P Powieccie lepiej co sądzicie o http://allegro.pl/silnik-yamaha-neos-ae ... 23209.html 400 zł bez wydechu i koła podobno wario metrakita i inne cuda, silnik błyszczy nowością, do tego gaźnik oryginał i porting. Co sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 20:45 
Zbanowany

Rejestracja: 14 lis 2012, 20:39
Posty: 85
Pojazd:
Zaran., Jak w CPi/keewey masz 16 mm gaźnik? ;O
No sory panowie ale ja w moim genericu/ CPi mam 12mm mikuni seria/ sąsiad kupił k.matrixa 12 mm mikuni kolega ma tez 12 ..

Spójrz na rozmiar koła żeby nie było jak paczka przyjdzie ze koło moze miec 10 cali




_________________

Wpadnij do mnie i zostaw pamiątke ;)

Generic Cracker swap minarelli horizontal LC!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=298457

Pozdrawiam Otto ;)


Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 20:46 przez Raa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 20:53 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Biorę bez koła bo przerabiam na tarczę, ale ładny, nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy