Dzisiaj jest 11 kwie 2025, 11:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2009, 10:16 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
Witam słyszałem że w tych wynalazkach po odblokowaniu trzeba założyć większą dyszę i wyciągnąć zwężke z filtra powietrza, tylko zastanawia mnie jedno seryjna dysza ma 47.5 a wlot filtra 11.5mm wyrzucając zwężkę mamy wlot chyba 22mm czyli niemal 2 razy większy a dysza w zestawie jest o 10 większa a nie 2 razy większa. Wie ktoś może o co tu chodzi? Jaką dyszę założyć najlepiej. Jeśli był już taki temat to usunę go.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 10:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Dysza "odblokowująca" to 57,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 11:11 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
no a rolki w zestawie odblokowującym to mają 6g i one tylko zamulają i dlatego się waham czy ta dysza jet odpowiednia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 11:59 
Zbanowany

Rejestracja: 20 sie 2009, 21:26
Posty: 106
Lokalizacja: Bolesławiec
Pojazd:
Rolki zaloz 5g i dysze 57.5 albo troszke wieksza i zobacz wtedy co bedzie




_________________

Czemu ten tgb jest taki wolny ?;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 12:07 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
rolki to mysle polini 4.7g dla poprawy przyśpieszenia ale z dyszą to wciąż się waham.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 12:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak wsadzisz dyszę 60-65 to nic się nie stanie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 12:53 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
no to to ja wiem a mógłby mi ktoś powiedzieć jaka będzie dobra bądź najlepsza, a mógł by mi ktoś wyjaśnić to o co pytałem przedtem "zastanawia mnie jedno seryjna dysza ma 47.5 a wlot filtra 11.5mm wyrzucając zwężkę mamy wlot chyba 22mm czyli niemal 2 razy większy a dysza w zestawie jest o 10 większa a nie 2 razy większa. Wie ktoś może o co tu chodzi?" to nie nieco zadziwia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 13:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Największą dysze jaką jest sens wkładać do seryjnego filtra któremu nie wyciągamy zwężki to właśnie 65. Nie polecam wyciągania zwężki i wsadzania jeszcze większej dyszy bo wiele więcej nie osiągniemy. Ten filtr nie jest blokowany. Ta zwężka nie jest blokadą. Ktoś po prostu sobie kiedyś wymyślił że w ten sposób można "odblokować" filtr a to wcale nie jest blokada.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 25 sie 2009, 13:13 przez ToX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 14:58 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
no ty masz cpi ten sam silnik co w keeway, i co zwężki nie wyciągałeś z niego?? a jaką dysze wsadziłeś A może w ogóle nie zmieniać dyszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Aktualnie mam dyszę 58, więcej nie ma sensu wkładać bo i tak nic nie da. Opłaca się natomiast zmienić tą dyszę 47,5 na większą, właśnie coś koło 60 najlepiej. Nie wyciągałem zwężki bo to bez sensu jest.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 18:05 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
a możesz mi tak przy okazji powiedzieć ile ci leci ten cpi oliver? A jak ty zmieniłeś dyszę to zmieniły się osiągi i spalanie? dodało to choć 1km do v maxu? A i jeszcze jedno jak było z regulacją gaźnika po zmianie dyszy?


Ostatnio zmieniony 25 sie 2009, 18:11 przez matti, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 1:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Mam Yasuni Z, leci koło 70km\h, spalanie po zmianie dysze się nie zmieniło, osiągi trochę, silnik jest żwawszy. Co do regulacji to jak umiesz wyregulować to bez problemu to zrobisz. Z resztą człowiek który tego nie potrafi w dobie internetu powinien mieć zabrany ten przywilej...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 11:39 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
ToX pisze:
. Z resztą człowiek który tego nie potrafi w dobie internetu powinien mieć zabrany ten przywilej...
co :?: nierozumiem możesz jaśniej :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 9:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
po prostu tak jak pisze ToX , dysze 65 ! dysza seryjna jest 58.5 a nie 47 ludzie sam zmieniałem to widziałem wsadz 65 , wyreguluj gaźnik a z filtra powietrza nic niewyciągaj to nie jest blokada tylko dobierak ilości powietrza do konkretnego skutera !




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 12:51 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
już to sprawdzałem seryjna dysza to 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2009, 12:57 
*

Rejestracja: 04 kwie 2009, 20:41
Posty: 56
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
A w moim setupie co jest w podpisie dysza 70 nie jest za duża?




_________________

...:::Keeway RY-8 2008r:::...

- Tecnigas Next-R
- Filtr Powietrza Stage6 Double Layer
- Sprężyna sprzęgła +15% Top Racing
- Rolki Polini 3.6g
- Nadkole MTKT
- Lampa tylna Lexus LED Style z kierunkami
- Lakier, zieleń Kawasaki
[center] SUMA = 825zł[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 16:48 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
przecierz masz filtr Filtr Powietrza Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy