Dzisiaj jest 22 lis 2024, 17:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2012, 15:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Czy leovince v6 będzie dobry do kompletnej serii aprilia sx 50 2006r? obecnie mam conti chr i jest za mocny chyba bo na niskich obrotach wcale nie jedzie tylko przerywa i nie może rezo złapać, czy na v6 też będzie takie problem że przez jakąś partię obrotów nie będe mógł jechać? Obecnie musze praktycznie ciagle jechać na full żeby apka dobrze jechała bo inaczej sie toczy ;/




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:15
Posty: 72
Lokalizacja: Rudzienko / Mmz
Pojazd:
V6 jest stworzony do seri :)

A u Ciebie konieczna regulacja gaźnika, więcej paliwa




_________________

Aprilia MX <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
Zda egzamin na pewno, na rezo wchodzi od 6500 do 10500 obrotów więc będzie lala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
A seryjny wydech od jakich obrotów łapie rezo?




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
Nie mam pojęcia. Ale ja wymieniłem wydech i 15 km/h mi dodał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 16:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
spróbuj wyregulować na conti : p a V6 do serii jest idealna :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2012, 17:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Seria to chyba od 6,5 do 9 tys. Chyba że sie myle to poprawcie.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 15:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
seria ma bardzo słabe rezo lecz "ciągnie" od dołu (seria z katalizatorem)




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 19:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2011, 17:41
Posty: 52
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Leo V6 to do serii nawet się nie nadaje. Kup sobie Arrowa łapie od 7 do do 10 przynajmniej tak u mnie jest lub Yasuni R1 kumpel ma i sprawuje się doskonale lecz nie powiem ci od ilu łapie bo nie pamiętam.




_________________

Jedno życie, jeden cel Śmigać YAMAHĄ TZR

Zapraszam http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=328657




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
Dominicum, a leo łapie od 6500 do 10500 no to chyba się jeszcze bardziej nadaje od arrowa czyż nie ? logicznie rzecz biorąc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 20:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
oba tak leo jak i v6 ci się znudza bo zakres rezo to 6-10 tys a potem zaczyna dusić i nie wykręci dużo więcej

wiem cos o tym bo mam rsg który ma rezo w podobnym zakresie

chcecie osiagi to dajcie cos wysokoobrotowego, do tego dozbierac i dolozyc airsala sporta 70 i macie ideał

airsal pojemnością nadrobi dół, a dzieki wydechowi w rezo będzie szatan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 23:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
No ja mam właśnie conti chr przy serii cylku i dobrze to nie chodzi bo nie moze rezo złapać wcale.




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 11:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Ja od siebie polecam MK thrower'a, od samego dołu niby nie ciągnie, ale jak się wkręci to dobrze idzie :mrgreen: fajne uczucie jak wydech wchodzi w rezo.
Łapie chyba od jakiś 7k, nie pamiętam dokładnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 12:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
seb94, niekoniecznie się dusi na najwyższych, to też chyba od napędu zależy bo mi przy e - noxie na full obrotów wchodzi przy rezo i chodzi jakby silnik miał z ramy wyskoczyć bo mam napęd na siłę, jakbym miał z przodu więcej zębów to możliwe że by było tak jak mówisz. Ps. możesz mi powiedzieć ile ci pali przy 70 cc ? Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 16:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
mati2497 pisze:
seb94, niekoniecznie się dusi na najwyższych, to też chyba od napędu zależy bo mi przy e - noxie na full obrotów wchodzi przy rezo i chodzi jakby silnik miał z ramy wyskoczyć bo mam napęd na siłę, jakbym miał z przodu więcej zębów to możliwe że by było tak jak mówisz. Ps. możesz mi powiedzieć ile ci pali przy 70 cc ? Pozdro


koledze full sport w tzr (stożek, króciec , zawór, airsal sport 70, wydech mhr replica II, dellorto 21 mm)

na spokojnie jak seria, 3,5-3,8 l

przy pizdowaniu nigdy więcej jak 4,5-4,7 nie zechlała

kwestia odpowiedniej regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 16:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 10:13
Posty: 121
Lokalizacja: Skoki
Pojazd:
No to jestem zdziwiony, bo niektórym przy 80cc pali nawet po 8 l.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 20:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Poczytałem i chyba mam tłok do wymiany, niby kompresja 8 ale czytam że jak tłok na skończeniu to niby dolne partie obrotów są słabe i moto sie nie chce wkręcić a ja właśnie tak mam.




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Nie chciałem robić nowego tematu :
Mam pytanie odnośnie żywotności cylindrów racing.
Mam wybór pomiędzy Polini Race Alu 80 i Malossi MHR Replica 80cc..
Powiedzcie Wy mi,czy to dobre cylindy do jazdy na codzień?
Jak żywotnością tłoka?
I czy jak tłok mi sie skończy to cylinder jest do wymiany czy jak to jest?
Sory za ot.




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 0:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
IceTX, jak tłok się skończy to bierzesz według selekcji następny np. B. ja bym wziął jakies żeliwo, zawsze zeszlifować można, a kupisz taki alu za 800 zł i na śmieci potem.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
1.Załóżmy,mam cylinder Polini Race Alu i kończy mi się tłok (spadają osiągi drastycznie), wtedy wymieniam tylko tłok i jeżdżę dalej? Czy cylinder też na śmieci?

2.Załóżmy,mam cylinder Polini Race Żeliwo i kończy mi sie tłok (spadają osiągi drastycznie),wtedy wymieniam tylko tłok ? czy tłok do wymiany i cylinder do szlifu?

3. Robię 50-100KM dziennie - polecicie coś z Racingów? Może się mylę,bo powinienem wziąć Sport do takich dystansów? Poprawcie mnie,bo jestem nastawiony na Racinga Alu jak ksiądz na ministrantów..




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy