Dzisiaj jest 15 lis 2024, 14:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2012, 22:27 
*

Rejestracja: 15 lis 2012, 19:25
Posty: 21
Lokalizacja: Wyszków/Tłuszcz
Pojazd:
Witam. Mam pytanie dotyczące docierania Maliossi Sport 70.Można go docierać na gazniku dellorto 12 z dyszą 90 ? Aktualnie nie mam kasy na nowy gaźnik,myślę nad 19 w górę.Mam stożek Malossi E5 i orginalny filtr,na którym z nich go docierać?

Setup:
Malossi Sport 70
Malossi Multivar
Pasek Dayco
Membrany Malossi Carbon
Stożek Malossi E5
Wał Tec STD HQ
Łożyska SKF


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 22:57 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
skutek może być taki że cylinder nie będzie miał zbyt dobrego chłodzenia wewnętrznego i ten cylinder tylko rozwalisz ;) chyba że zamiarujesz lać dużą ilośc oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 23:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Lepiej dozbieraj na większy gaźnik ,minimum17,5, ja przy 17,5mam dyszę 90, mieszanka na docieranie 1:33


Ostatnio zmieniony 07 gru 2012, 23:20 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 23:18 
*

Rejestracja: 15 lis 2012, 19:25
Posty: 21
Lokalizacja: Wyszków/Tłuszcz
Pojazd:
Ok,dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2012, 23:35 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
nie ma co kaleczyć cylka 17,5mm 17,5mm dobry jest do seri a potwierdza to że piaggio nrg ma seryjnie 17,5mm montowane :) 19mm minimum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 13:16 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gaźnik 17,5 jest dedykowany do sporta ale to minimum,możesz dac większy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 13:48 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
właśnie z podkreśleniem na minimum :) tak samo jak lał byś oleju silnikowego w samochodzie tylko do minimum :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 13:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
boleklolek pisze:
właśnie z podkreśleniem na minimum :) tak samo jak lał byś oleju silnikowego w samochodzie tylko do minimum
Poczytaj opis gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 14:05 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
n0ooRt pisze:
boleklolek pisze:
właśnie z podkreśleniem na minimum :) tak samo jak lał byś oleju silnikowego w samochodzie tylko do minimum
Poczytaj opis gaźnika


Nie chce się kłócić ale wytłumacze jeden bład zakłądając gaźnik polega on na tym żeby dać gaźnik 17,5mm (lepiej zaoszczędzić na paliwie po co ma dużo palić a taki już starczy) do sporta i nawet do mid-race potem dysze 100-120 lub większa i iglice na min 3 poziom co potem skutkuje ogromnym spalaniem(i wiele tematów i pytań dlaczego jest duże spalanie na 17,5mm) a osiągi i tak nie są super ponieważ gardziele gaźnika 17,5mm nie są przystosowane do dużych dysz i nie mają takiej dużej przepustowości i większość tej waszej mieszanki zostaje nie spalona co daje efekt marnej poprawy osiągów i ogromny wzrost spalania i zamiast robić takie kombinacje lepiej kupić gaźnik 19mm i dać dysze 85-90 i wtedy spalanie będzie zapewne takie same bądź mniejsze i chłodzenie wewnętrzne silnika poprawione.Ja osobiście zakładałem 21mm i dysze mała bo tylko 85 i spalanie było w granicach 6,5l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 14:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
boleklolek pisze:
Ja osobiście zakładałem 21mm i dysze mała bo tylko 85 i spalanie było w granicach 6,5l
Przecież większośc tjunerów szuka oszczędności na spalaniu paliwa,takich tematów było multum,mnie na gaźniku 17,5 dyszy 90 pali około 6l i to podobno normalka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 14:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
17.5 starczy spokojnie. ja u siebie przy 98cm mam 16mm i chodzi już 19k więc przy odpowiedniej regulacji musi chodzić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 14:44 
Zbanowany

Rejestracja: 25 lis 2012, 14:33
Posty: 78
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
17.5 starczy spokojnie. ja u siebie przy 98cm mam 16mm i chodzi już 19k więc przy odpowiedniej regulacji musi chodzić :)


nie porównuj oryginalnego niskostrojonego cyla do sportowej 70ccm :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 19:07 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
jak już to weź te 19mm zakładaj, spalanie to samo co 17,5 a chłodzenie zawsze lepsze :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2012, 20:32 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Ja w serii miałem 12mm i zmieniłem na 17,5mm spalanie się nie wzrosło, a iglica była na maxa podniesiona dysza 80. Był dobrze wyregulowany i jakoś to latało :D Teraz mam w 70cc sporcie 17,5mm i jest ok :D




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 12:10 
*

Rejestracja: 15 lis 2012, 19:25
Posty: 21
Lokalizacja: Wyszków/Tłuszcz
Pojazd:
A ile tak mniej więcej będzie palić na 19mm i dyszy 90 ? W 4,5-5 l na stożku się zmieści ?


Dla mnie to złom,może Wam coś się przyda:

http://allegro.pl/czesci-silnika-minare ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 12:52 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
więcej niż 5l nie spali




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 12:59 
*

Rejestracja: 15 lis 2012, 19:25
Posty: 21
Lokalizacja: Wyszków/Tłuszcz
Pojazd:
Dzięki wszystkim,kupiłem gaźnik Dellorto 19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 13:11 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
dobry wybór :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 17:08 
*

Rejestracja: 15 lis 2012, 19:25
Posty: 21
Lokalizacja: Wyszków/Tłuszcz
Pojazd:
:) Jeszcze takie pytanko,sorry że tu ale nie chce zakładać nowego tematu. Jakie rolki,sprężynki i sprężynę żeby rwało od najniższych obrotów na jedno ? Czasami przydało by się pokazać,że coś pod dup... siedzi więc chciałbym wykorzystać siłę tego sprzętu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 17:54 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
rolki 3,5-4,5g sprężynki najtwardsze, docisk malossi czerwony lub twardszy




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy