Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2009, 22:48 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:46
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam,
Mój setup:
- Power Force 70cc
- Dell'Orto 17,5 (dysza 90)
- Tecnigas RSII
- Hebo NG + rolki 3,5g
- sprężyna centralna czarna Hebo +50
- wkład filtra powietrza S6

Ciężko go odpalić w ogóle. Żeby działał jakoś musze miec wkręconą śrubkę od powietrza na maxa , włączyc ssanie i kopać kilka razy..
Gdy już się rozgrzeje ruszam na ssaniu i gdy zaczyna mi sie dławić to wyłączam je i jakoś jedzie w zakresie 6-7 tys obrotów.. Gdy dam gaz na full to muli go jakby i strzela z wydechu..
Co poradzicie?
Pozdrawiam




_________________

Mój Aerox :)
- Power Force 70cc
- Dell'Orto 17,5 dysza 90
- Tecnigas RSII
- Hebo NG + rolki 3,0g
- sprzęgło RMS Race Pro + niebieskie sprężynki
- Pasek Pollini Kevlar
- sprężyna centralna czarna Hebo +50
- S6 DoubleLayer


Ostatnio zmieniony 03 paź 2009, 16:50 przez htzfaraon, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
strzela bo nieprzepalone paliwo idzie w rure... podejrzewam świece :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
A ja myśle że go zalewa chociaż świeca też może być nie teges. Jak masz NGK to zmień na innej firmy np. DENSO mi ostatnir 2 NGK poszły się grzmocić.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sie 2009, 21:31 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 22:31 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:46
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Świeca jest ok. I na Denso tak jeździ i na NGK i na iskrze.. Może dysze dać mniejszą skoro go przylewa? Ten cylinder to słaby sport a dysza 90 może być przyczyną tego zalewania?
jaka byłą by optymalna dysza do zwykłęgo filtra powietrza na gaźnik 17,5mm?




_________________

Mój Aerox :)
- Power Force 70cc
- Dell'Orto 17,5 dysza 90
- Tecnigas RSII
- Hebo NG + rolki 3,0g
- sprzęgło RMS Race Pro + niebieskie sprężynki
- Pasek Pollini Kevlar
- sprężyna centralna czarna Hebo +50
- S6 DoubleLayer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 20:20
Posty: 45
Lokalizacja: KrK/WRCe
Pojazd:
no proste ze masz za duza dysze... optymalna dysza do 70cc jest od 72 do 78 ja jezdzilem na 72 iglica na srodku i zapier**** jak złoto :D




_________________

Aerox 00

-Stage6 Street Race
-Wał RMS do 16tyś.
-Yasuni Z
-Hebo NG
-Pasek Dayco
-Centralka Hebo90%
-Dzwon Stage6 Wing Cooler
-Delorto S6 19mm
-Gasbox Stage6
-Zawór Stage6 V-Force
-Pompa SSP +40
-Przedłużka Amora RC 5cm
-Kopaja Stage6
-Lampa Revo R Carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 16:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
bilonhg, kto ci mowil ze odpowiednia dysza do 70cc jest od 72 do 78? W mbk booster mialem seryjna wlozona 78 teraz mam 85 i jezdzi bardzo ladnie pali 2,5 do 4litrow na 100km. Teraz w nowym cylku (70cc) podejzewam ze bede mial cos kolo 95-100 dyszy...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 16:28 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
ale on ma gaźnik 17,5 mm więc dysza mniejsza niż w gaźniku 12 mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2009, 15:17
Posty: 9
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
miałem cos podonego jak sie okazało za dużo oleju zaczał brac.. odłączyłem dozownik i robie mieszanke i git jest ;)




_________________

Yamaha Aerox VR 04r !!!

Setup:
Sprzęgło: Hebo N
Dzwon: Stage6 WingCooler
Wydech: LeoVince RR

V-Max 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 21:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Skontroluj stan zaworu membranowego oraz sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Mam nadzieje że masz porządnie wyregulowany gaźnik? Myślę że do seryjnego filtra i gaźnika 17,5mm przydałaby się trochę mniejsza dysza. Może 80. Na Twoim miejscu zastanowiłbym się również nad stożkiem, oczywiście firmowym np. AirBox, Revo S Type itp.
Jak nie stożek to przynajmniej wkładkę filtra powietrza, np. Stage6 Double Layer.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2009, 22:53 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:46
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
gajo92 pisze:
miałem cos podonego jak sie okazało za dużo oleju zaczał brac.. odłączyłem dozownik i robie mieszanke i git jest ;)


Spoko loko odłączony jest dozownik i mieszanke juz robie do baku ;)

ToX mam już w filtrze wkładke S6 Double Layer.. teraz na tej dyszy 90 spalił mi 12 litrów na 100km ;] to optymalnie pod stożek by 80dysza była pewnie dobra..
Zawór miał minimalny prześwit ale juz nagięty jest i nadal ma ograniczniki(blaszki - zdjąć je?)

bilonhg mówisz że dysze 72 miałes i było git ale w takim samym gaźniku jak ja mam? W 17,5mm?

Panowie chce żeby ten skuter jeździł w miare oszczędnie i dlatego pozostane przy seryjnej puszce i wkładce S6 Double Layer.. Nie chce żeby palił mi wiecej jak 5l ^^ da rade zeby palił tyle lub mniej na tym zestawie? :)
Dzieki za pomoc !!!




_________________

Mój Aerox :)
- Power Force 70cc
- Dell'Orto 17,5 dysza 90
- Tecnigas RSII
- Hebo NG + rolki 3,0g
- sprzęgło RMS Race Pro + niebieskie sprężynki
- Pasek Pollini Kevlar
- sprężyna centralna czarna Hebo +50
- S6 DoubleLayer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 7:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 20:20
Posty: 45
Lokalizacja: KrK/WRCe
Pojazd:
tak mialem 17.5 jak mialem mk hm 70cc i jak mi mechanik regulowal to dyszka 72 iglica na srodku i zwezka do filtra powietrza zeby mial odpowiednia dawke powietrza i z miejsca prawie kolo bylo;]
Given bostery maja wieksze dysze seryjne wiec wiesz... a roxa maja calkiem inne... ja na swoim setupie mam dysze 75 wiec nie kozacz ze ty smigasz na 90 czy tam 100 w 70...




_________________

Aerox 00

-Stage6 Street Race
-Wał RMS do 16tyś.
-Yasuni Z
-Hebo NG
-Pasek Dayco
-Centralka Hebo90%
-Dzwon Stage6 Wing Cooler
-Delorto S6 19mm
-Gasbox Stage6
-Zawór Stage6 V-Force
-Pompa SSP +40
-Przedłużka Amora RC 5cm
-Kopaja Stage6
-Lampa Revo R Carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 8:29 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:46
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
o to spoko to kupie tą 72.. A dużo Ci palił na tym metrakicie? Chce żeby palił 5l/100km lub mniej ;) I jaki v max miałes?




_________________

Mój Aerox :)
- Power Force 70cc
- Dell'Orto 17,5 dysza 90
- Tecnigas RSII
- Hebo NG + rolki 3,0g
- sprzęgło RMS Race Pro + niebieskie sprężynki
- Pasek Pollini Kevlar
- sprężyna centralna czarna Hebo +50
- S6 DoubleLayer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 9:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 20:20
Posty: 45
Lokalizacja: KrK/WRCe
Pojazd:
wiesz co nie całe 5/100 a v max hmmm tak kolo 110 bo lekkie rolki mialem bo bardziej na przyspieche go robilem zeby gibac na kole:D




_________________

Aerox 00

-Stage6 Street Race
-Wał RMS do 16tyś.
-Yasuni Z
-Hebo NG
-Pasek Dayco
-Centralka Hebo90%
-Dzwon Stage6 Wing Cooler
-Delorto S6 19mm
-Gasbox Stage6
-Zawór Stage6 V-Force
-Pompa SSP +40
-Przedłużka Amora RC 5cm
-Kopaja Stage6
-Lampa Revo R Carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Ja mam gaźnik 17,5 przy cylindrze stage6 racing i też mam dysze 90 i chodzi dobrze tylko pali 15l/100km :(
Więc wydaje mi sie ze 90 to za duza jak dla sporta..




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2009, 13:53 przez milosz_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 14:35 
*

Rejestracja: 02 wrz 2009, 13:51
Posty: 18
Pojazd:
USTAW SOBIE ZAPLON NA ISKROWNIKU!!!!!!!!!!

Jeszcze raz zobaczę Twój post z capsem i bez sensownym tuzinem wykrzykników dostaniesz nagrodę. \\ ToX


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2009, 22:21 przez k3lm3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2009, 15:49 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:46
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
k3lm3 pisze:
USTAW SOBIE ZAPLON NA ISKROWNIKU!!!!!!!!!!


Haha zapłonu sie nie ustawia tylko wymienia. Ale powołać sie moge tylko na cos o czym słyszałem. W aeroxie mozna tylko wymienic zapłon.

Skoro Koledze pali 15 a mi koło 12l to dysza napewno jest..

Mam świece BR8HS a ktos mi podpowiedział ze do mojego power forca mozna spróbować na świecy z dłuższym gwintem bo w jego przypadku na malossi sporcie pomogło. Co myślicie o tym?




_________________

Mój Aerox :)
- Power Force 70cc
- Dell'Orto 17,5 dysza 90
- Tecnigas RSII
- Hebo NG + rolki 3,0g
- sprzęgło RMS Race Pro + niebieskie sprężynki
- Pasek Pollini Kevlar
- sprężyna centralna czarna Hebo +50
- S6 DoubleLayer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2009, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 20:20
Posty: 45
Lokalizacja: KrK/WRCe
Pojazd:
ja tez mialem 90 dyszke w sporcie to palil 7 na setke albo i wiecej :P i jak wsadzilem zwezke w filtr powietrza dyszke 72 to odrazu nie dosc ze lepiej chodzil to spalanie spadlo do niecalych 4 literków wiec tez sobie zmien dyszke na mniejsza i zwezke zajedz i bedzie gitarka;]




_________________

Aerox 00

-Stage6 Street Race
-Wał RMS do 16tyś.
-Yasuni Z
-Hebo NG
-Pasek Dayco
-Centralka Hebo90%
-Dzwon Stage6 Wing Cooler
-Delorto S6 19mm
-Gasbox Stage6
-Zawór Stage6 V-Force
-Pompa SSP +40
-Przedłużka Amora RC 5cm
-Kopaja Stage6
-Lampa Revo R Carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2009, 22:55 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:46
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Panowie.. problem rozwiązany! :)

Kumpel pomagał mi przy regulacjach tego skutera kiedyś i kazał mi zatkać nie używane "rurki" z gaźnika (oba gaźniki miały to samo i 12 i 17,5)...
Zatkana rurka od komory pływakowej powodowała, że przelewało gaźnik, i mieszanka leciała do filtra powietrza.. to powodowalło problemy przy regulacjach..
Teraz już nic nie cieknie i silnik chyba wreszcie pracuje jak powinien! :D

Założyłem gaźnik Dell'Orto 17,5 na dyszy 90 i iglice ustawilem na 2 rowku od góry do tego stary filtr powietrza z wkładką S6 DoubleLayer.




_________________

Mój Aerox :)
- Power Force 70cc
- Dell'Orto 17,5 dysza 90
- Tecnigas RSII
- Hebo NG + rolki 3,0g
- sprzęgło RMS Race Pro + niebieskie sprężynki
- Pasek Pollini Kevlar
- sprężyna centralna czarna Hebo +50
- S6 DoubleLayer


Ostatnio zmieniony 22 maja 2011, 8:42 przez htzfaraon, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy