Dzisiaj jest 25 lis 2024, 9:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 gru 2012, 14:58 
*

Rejestracja: 15 gru 2012, 14:50
Posty: 3
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów ;)
Mam Sendę na serii, ale niedługo idę na prawko A1 i nie wiem czy bardziej opłaca się kupić 125 4t czy może jakiś tuning sendy :twisted:
I właśnie o to pytanie, jaki setup musiał by być aby senda było szybsza niż czterosuwowa 125?
W 2t bardzo lubię szybką reakcję na gaz :D Jednocześnie zależy mi na tym aby nie paliła tyle co 125 2t :<
Dzięki za pomoc, pozdro.


PS. Do wydania na tun jest do 2k zł


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 15:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Kup lepiej 125, przynajmniej nie będzie pierdział.. A te 130km/h Ci wystarczy. Senda nawet na sporcie miała by kłopoty z objechaniem jej, nie mówiąc już o vmaxie. Kumpel jak jeździ ze mną cbr 125 i lecimy sobie te 70-80 to poniżej 3l schodzi, więc sobie przelicz co bardziej się opłaca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 15:48 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
cały kit byś musiał kupić, to jest wydatek troche.. moim zdaniem lepiej kupić 125 ;) większa moc, przy normalnej jeździe spalanie jest dosyć niskie a 4T to już szczególnie i nie musisz sie przy tym bawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 16:09 
*

Rejestracja: 15 gru 2012, 14:50
Posty: 3
Pojazd:
Aha, czyli jednak bedzie 125 :D A co bym mógł wycisnąć z tej Sendy za podaną kwotę? Jakie osiągi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 21:38 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
no za 2k ładnie byś ją odsatwił ;d za tyle kasy można zrobić prawie wszystko xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2012, 22:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Na nowych częściach to liczmy:
-airsal sport -550
-wydech jakiś - 700
-gaźnik 19 - 300
-łożyska i uszczelniacze- 130

ceny podane w zaokrągleniu, oczywiście możesz zrobić też racinga, ale to wyższe koszta.
Wg mnie i tak nie opłaca się, bo piździk zawsze będzie piździkiem, nieważne jaki by był.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 9:47 
*

Rejestracja: 15 gru 2012, 14:50
Posty: 3
Pojazd:
Dzięki ;) A jakby ją na MHR replica 80 zrobić? To już chyba jest dosyć mocne :D Jakie osiągi by były na takim setupie z wydechem i gaźnikiem odpowiednim?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 12:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Osiągi byłyby dobre, ale sam stwierdź czy chcesz lać 3 l na sto czy te 5-6.
No i dźwięk
http://www.youtube.com/watch?v=x8y0VCaCcs0

czy
http://www.youtube.com/watch?v=XBZ73-VCaZY
ja nadal jestem za 125 i swojego zdania nie zmienię :) ale wybór należy do Ciebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 18:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
osiągi - 2t

spalanie - 4t

i zawsze tak to wychodzi do pojemności ok 250ccm, dopiero wtedy 2t nie ma sensu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy