Dzisiaj jest 08 lut 2025, 22:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 gru 2012, 12:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2011, 7:31
Posty: 233
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Witam znalazłem cylinder 70 Mallosi sport Ac Pękł pierścień górny i Na gładzi jest lekka ryska oraz tłok uszkodzony i tu moje pytanie czy warto jest go kupić za kwotę 120+przesyłka. I czy będe musiał robić szlif? czy tylko tłok dokupić i z jedną ryską da rade śmigać?
Foto ryski Klik Klik2




_________________

Coliber Swap Mina LINK


Ostatnio zmieniony 19 gru 2012, 12:24 przez jaworek165, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 12:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Wyczuwalna ta rysa??
Z ceny mógłby trochę zejść nie ukrywając. Podejrzewam że będzie jakoś chodził ale bez szału :P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 12:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2011, 7:31
Posty: 233
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Czyli najlepiej by było dać do szlifu ? Jeżeli tak to jaka cena może być taka orientacyjna?




_________________

Coliber Swap Mina LINK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 12:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
No bo szkoda uciekającej kompresji...
Cena szlifu 30-50zl
I tak musisz kupić nowy tłok więc 50zł różnicy to chyba nie tak dużo.
Najpierw tłok kupujesz jak coś :mrgreen:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 12:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2011, 7:31
Posty: 233
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Ok napisze do niego ile co i jak.




_________________

Coliber Swap Mina LINK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 16:52 
*

Rejestracja: 29 lis 2011, 18:16
Posty: 149
Pojazd: gas gas ec 83cc
a to jest żeliwo czy nicassil?




_________________

Odważni nie żyją wiecznie.... za to ostrożni nie żyją wcale..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 16:53 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
żeliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
szlif trzeba zrobić tutaj jak sie patrzy :cool: Dobierzesz dobry tłoczek vertexa i serducho jak nowe :mrgreen:
Podlicz to wszystko z górką(szlif, tlok i zakup tego) i wyjdzie czy sie oplaca czy nie. Jeżeli będzie nie duza roznica pomiedzy nowym a tym to logiczne ze nie ma sensu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 21:19 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Henio pisze:
szlif trzeba zrobić tutaj jak sie patrzy :cool: Dobierzesz dobry tłoczek vertexa i serducho jak nowe :mrgreen:
Podlicz to wszystko z górką(szlif, tlok i zakup tego) i wyjdzie czy sie oplaca czy nie. Jeżeli będzie nie duza roznica pomiedzy nowym a tym to logiczne ze nie ma sensu :P


Tylko trzeba zauważyć że do nowego dają jeszcz membranki, lożysko igiełkowe i coś jeszcze jak się nie mylę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 16:48
Posty: 97
Pojazd:
Tłok kupujesz po szlifie bo niewiadomo ile Ci zeszlifują! Nigdy nie kupujesz tłoka przed szlifem. Pojmijcie że mechanik uzna że trzeba zrobić jak na trzeci szlif zrobi a Ty mu powiesz ze tłok masz kupione na drugi szlif i co zrobisz?




_________________

Aprilia rs 125 tuono
http://www.youtube.com/watch?v=5V3z_krwydA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 12:18 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
xIRONx pisze:
Tłok kupujesz po szlifie bo niewiadomo ile Ci zeszlifują! Nigdy nie kupujesz tłoka przed szlifem. Pojmijcie że mechanik uzna że trzeba zrobić jak na trzeci szlif zrobi a Ty mu powiesz ze tłok masz kupione na drugi szlif i co zrobisz?


Ty chyba nic nie pojmujesz... Luz montarzowy jak niby dobry zrobi bez tłoka??? trochę głowy :roll: Najpierw idziesz do zakładu i pytasz o ile większy tłok do tego kupić, potem kupujesz tłok z takim wymiarem jak prosili i dopiero dajesz im żeby szlifowali...

NIGDY NIE ROBI SIĘ NAJPIERW SZLIFU A POTEM DO TEGO TŁOK!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 12:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:09
Posty: 217
Lokalizacja: Wolanów / Radom
Pojazd:
xIRONx pisze:
Tłok kupujesz po szlifie bo niewiadomo ile Ci zeszlifują! Nigdy nie kupujesz tłoka przed szlifem. Pojmijcie że mechanik uzna że trzeba zrobić jak na trzeci szlif zrobi a Ty mu powiesz ze tłok masz kupione na drugi szlif i co zrobisz?


przecież to na wymiar tłoka robią ci odpowiednie wymiary w cylindrze :D




_________________

______
Roxana 2007r.
Pozostaw po sobie ślad ;D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1912383#1912383
________________
Na sprzedaż BMX, Lampa z kierunkami i Telefon więcej w linku : http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/r9af/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 14:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Katys1234, tłok jest potrzebny po to aby ustawic luz montażowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 16:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:09
Posty: 217
Lokalizacja: Wolanów / Radom
Pojazd:
skolsik13 pisze:
Katys1234, tłok jest potrzebny po to aby ustawic luz montażowy


może i masz rację jeszcze troszkę zielony w tym jestem :D ale chyba najpier się kupuje tłok i do niego się szlif robi chyba :D




_________________

______
Roxana 2007r.
Pozostaw po sobie ślad ;D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1912383#1912383
________________
Na sprzedaż BMX, Lampa z kierunkami i Telefon więcej w linku : http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/r9af/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 16:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
najpierw idziesz i Ci gość mierzy i dopiero kupujesz ... skąd możesz wiedzieć czy celek nie był szlifowany. może jest już po 4 szlifie a ty kupisz po 2 i co z nim zrobisz ... w .... sobie go wsadzisz ? musi gość pomierzyć głębokość rys, zużycie itp itd i dopiero :) :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 16:43 
Zbanowany

Rejestracja: 21 gru 2012, 18:41
Posty: 61
Pojazd:
nowy malossi AC bodajże 450 zł.
Hmm tego masz za 120 + powiedzmy tłok meteora 140 zł + szlif 50 zł - 310 zł




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 272Generic
Cracker swap APRILLA SR MINARELLI LC PROJECT SPORT <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 16:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
bart1aerox100, obsługa suwmiarką jest skompikowana?? :lol: :lol: . Nie przesadzajmy.
Dajmy na to cylek 50 ma tłok 40mm lub (39.95) jak ma więcej to szlif (wyjątek tgb bodajże 41mm tak jest w serii), jak 70 to zazwyczaj tłok ma 47mm lub 46,95mm wielka filozofia (są cylki co seryjnie mają zamiat 47, 47.6mm) :P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 17:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
po 1 nie wszyscy mają suwmiarkę a po 2 suwmiarką nie zmierzy głębokości rys ... każdy może robić jak mu się podoba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 17:29 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
MidRace pisze:
nowy malossi AC bodajże 450 zł.
Hmm tego masz za 120 + powiedzmy tłok meteora 140 zł + szlif 50 zł - 310 zł


Czyli wochodzi na to że lepiej się opłaca nowka, bo siedzi w nowym tłok malossi który kosztuje ok 200zl i jest lepszy jakosciowo od meteora, dorzucaja jeszcze lożysko igielkowe malossi mhr i płytki membrany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 17:30 
Zbanowany

Rejestracja: 21 gru 2012, 18:41
Posty: 61
Pojazd:
ThisIsSparta, uszczelki itd ;p




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 272Generic
Cracker swap APRILLA SR MINARELLI LC PROJECT SPORT <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy