Dzisiaj jest 02 gru 2024, 13:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zestaw do 4t
Post: 20 gru 2012, 20:48 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Witam. Posiadam chinczyka w ktorym siedzi juz pare rzeczy jak:
-Cylinder Japan 80cc 50mm
-gaznik Keihin Japan 24mm
-stozek
-wariator WM rolki 5g
-sprzęgło RMS zalozone zólte sprezynki
-centralka orginalna
-wał WM
-Głowica większa pod cyl
Ma dosyć mocy jednak myslę ze dalo by się cos z niego wyciągnąc..Jest to maszynka zrobiona pod stunt więc zalezy mi na przyspieszeniu...Myslalem nad portingiem głowicy.. Co mozna z tym chinolkiem zrobic??

Plany:
-porting
-modyfikacja wariatora i kolektora


Ostatnio zmieniony 20 gru 2012, 21:46 przez Wilczek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 20:54 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Głowice mozesz splanować , porting cyla i wydechu (było dziś o tym na forum) zrobić tuning po rusku kolektora tzn ten "garbek" zeszlifować jest poradnik :) Tyle z mojej strony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 21:03 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
W 4t porting cyla jak to wyglada?głowicy rozumiem dolot i wydech powiekszyc.


Ostatnio zmieniony 20 gru 2012, 21:18 przez Wilczek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 21:36 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Wilczek pisze:
głowicy rozumiem dolot i wydech powiekszyc.

Noo dokładnie o to mi chodziło :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 21:46 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Jeszcze jakiś pomysł??




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 22:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Do tego cyla nie potrzebnie ten gaznik 24 ;D Do 51mm(bo glowica do 51 ma fest zawory) by sie przydał , co jedynie Ci pomoże w osiągach , nic innego nie wyczarujesz juz. Wiem po sobie. Porting wylotu u wlotu za duzo nie daje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 6:43 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Jednak cos daje... Wiem mialem 51mm lecz mi rozbiło tłok bo wął się posypał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 8:38 
*

Rejestracja: 03 sie 2011, 18:25
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsko Biała
Pojazd:
Wariator top racing. :) WM to szajs.


Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 8:39 przez Remik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 12:41 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Dlaczego?? U mnie wszystko ladnie chodzi:>




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 13:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
ja od siebie mogę ci polecić polini speed control :) mam w chinolku i jest świetny :)




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 13:37 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Wiesz mi nie trzeba takich markowych czesci powniewaz one sa takie same jak chinskie




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 14:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Wilczek pisze:
Wiesz mi nie trzeba takich markowych czesci powniewaz one sa takie same jak chinskie

To ci powiem że się mylisz te WM to gorsze niż seria lepiej kup jak ktoś wyżej napisał Top Racing SV1 bo na WM daleko nie zajedziesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 14:35 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
jezdzę juz 2 lata na tym i nic:) Jak mialbym kupowac to chyba stage 6 pro sport




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 13:32 
*

Rejestracja: 03 sie 2011, 18:25
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsko Biała
Pojazd:
Hah Ziomuś 6 lat siedze w tuningu,wiem że markowe części są bardziej wytrzymałe i dają wiele większe efekty,ale rób jak chcesz. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Również proponował bym zmianę wariatora na jakiś markowy.
Widziałem na własne oczy wariator wm motor po paru latach użytkowania ( zrobił jakieś 2-3 tysiące km )
Tarcza tylna połamana , rolki popękane , znaczny próg na gładzi wariatora i delikatny luz na tulei.
Jeżeli miałbym zmieniać wariator to tylko na Polini SC , Multivara czy też S6 Sport Pro.
Top Racing jest dobry do czasu kiedy nie zacznie się łuszczyć i nicasil nie odpadnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy