Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2012, 21:41 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Za tyle idzie dorwać silnik kompletny od roxa z tarczą piastą itd. A nie myślałeś silnika Cpi przerobić na LC? ;>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 18:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Raa, Ja mam silnik keeway'a / cpi i mam gaźnik 16mm (seria), kumpel ma f-acta też 16 mm...
Poza tym spotkałem się niedawno z gościem, który na seryjnym wale kręci ok 11-12 tys RPM,,




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 20:48 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
dawici1996 nie chce LC do stuntu, i nie wiem gdzie można dorwać kompletny za taką kasę? Wdziałeś taki na aukcjach? Trzeba mieć na względzie, że AC ma montowany bęben a LC tarczę. Przemo wierzymy że masz 16mm ale teraz próbujemy ustalić coś innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 22:21 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
mateuszrjzr. Silnik LC z piastą znajdziesz za 500 na luzie :D i pewnie z zaciskiem gaziorem itd. Wtedy wywalasz graty jak pompa wody, cylek lc, sprzedajesz i kupujesz cyl ac i wiatrak i obudowe i problem z głowy albo od keewaya wiatrak możesz przełożyć. i masz oryginalne mocowanie do zacisku ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 22:56 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Nie chce bazować na legendach ale podobno neos miał lepsze przełożenie na moc. Czy to prawda i czy jest wyczuwalna różnica czy to tylko mi się przewidziało? Bo jeżeli mam rację to LC nie znajdę... A jeżeli od roxa jest też git to jeszcze poszukam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 8:48 
*

Rejestracja: 23 lis 2012, 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Nigdzie nie mogę znaleźć takiej aukcji... Pomoże ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 10:49 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
http://allegro.pl/aprilia-70cm-chlodzon ... 48635.html

Na Allegro czyli koleś na luzie jeszcze powinien zlecieć z ceny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 13:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Jak kupujesz silnik minarelki to musisz kupić do tego koło od tegoż silnika bo seryjne nie podejdzie.
Ja osobiście brałbym silnik od neosa bo sam takowy posiadam.
Raa, Już cie nie ma :mrgreen: ale powiem ci że ja w swoim miałem oryginalnie 16.
zippek97, Uwierz że te silniki różnią się w znacznym stopniu i pod względem wykonania jak i większości części które do siebie nie pasują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy