Dzisiaj jest 27 lis 2024, 11:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
IceTX, hahahahah odejście jak dr 125 w 4t ja pierdziele to jeszcze lepszej bajki nie słyszałem chłopie chyba nie wiesz co piszesz. Jakim cudem 18koni objechało 30????




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
NRG-power, ja mam zamiar kupić dt za 2 tys zł a nie 5 !!!! Koła od tdr czy tzr to 500 zł max a z tego co patrzyłem to 300 zł a tokarza mam znajomego tak że spoko .
MichuRX, mi się wydaje że wersje r - czyli teren x -czyli supermoto re - z elektrycznym rozruchem . Co do Dr się jak najbardziej zgodzę .
pomogłeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
2 tys? to będzie studnia pieniędzy bez dna, nie pakuj się w to, nie warto...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 10:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 13:30
Posty: 259
Lokalizacja: tu piniądz na 95??
Pojazd:
bum^^, powiem tak , wolę kupić za 2 tys i kolejne 2,5 w niego zainwestować niż kupić coś " po remoncie " czy w "stanie bdb" za 4 tys. Jak sobie zrobię tak będę miał i jak zrobię dobrze to będę miał pewny motor bo wiem co w nim siedzi . A tak naprawdę kupie coś niby dobrego za większe pieniądze i jest zagadka . Takie jest moje myślenie bo często jest tak że jak coś się sypie to idzie w kolejne ręce - robione na "odpierdol".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 14:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
No w sumie to dobrze :)
W pierwszej kolejności się pewnie góra silnika sypnie, potem szykuj się na wał, łożyska i uszczelniacze, następnie sprzęgło a na końcu pewno tryby :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 14:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
zasx1209 pisze:
a mam zamiar kupić dt za 2 tys zł
To kup od razu części do remontu . Za 5 tyś kupisz Igiełke nawet z 2004 roku na Super moto . W tych motocyklach najdroższe jest regeneracja zawieszeń tyl przód , łożysk na kołach i wahaczu i silnik jeżeli nicasil jest w złym stanie to troche kosztów jest a na tulei jest inna całkiem praca silnika :wink:




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 17:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Jaworek990, Tuleja wgl. nie nadaje się do dt moim zdaniem... ani do innych motocykli tego typu, jeszcze tak obciążonych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
bum^^ pisze:
Tuleja wgl. nie nadaje się do dt moim zdaniem... ani do innych motocykli tego typu, jeszcze tak obciążonych.
A czy ja napisałem że sie nadaje ? Tuleja nie nadaje sie wgl do wysilonych silników :wink:




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Jaworek990, Tylko tak napisałem, bo napisałeś że inna praca silnika, często tak mam że dołożę swoje zdanie, dla uzupełnienia wiedzy innych :) wybacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
to ja jeszcze dodam swoje zdanie tuleja jest do dupy ??
2zł mógłbym postawić że u Jaworek990 też jest tuleja po kto nakłada nowy nicasil za 1000zł
skoro tuleja kosztuje 400zł.
Jesteście profesjonalistami którzy odczują spadek mocy kilki %
pewnie nie .
A kto buduje simki i inne duperele kręcące wysokie obroty mające moc większa z 5x
i więcej od serii i na czym to robią na kosmicznym nicasilu czy tulei.
Prawda jest taka że tuleja dla zwyczajnego zjadacza chleba jest najlepszym rozwiązaniem
Dobrze wykonana tuleja jest najlepszym wyjściem!!!
Chcesz kupić dt za 2k popieram ten wybór pojeździsz zdup**czy się nie będzie szkoda
wyremontujesz i wiesz co masz :)
życze powodzenia i wesołych swiąt




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2012, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
sorry że post pod postem ale nie wiem jak tu się edytuje
regeneracja zawieszeń jest droga przód 50zł zestaw naprawczy olej i uszczelniacze
tylni amor jeszcze w żadnym moto mi nie wysiadł a miałem kilka terenówek
a jak wysiądzie to lepiej kupić używany za kolejne 50-100zł
może jak się oddaje do "fachowców to tyle kosztuje ;)
"studnia pieniędzy bez dna" jak bym słyszał mame :)




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 0:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Tyłu się nie regeneruje :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 2:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
MichuRX pisze:
Prawda jest taka że tuleja dla zwyczajnego zjadacza chleba jest najlepszym rozwiązaniem


No tu akurat się zgodzę tym bardziej że każdy 2sów wcześniej czy później się zatrze a wbijając tuleje masz tylko mniejsze koszty. Tak czy siak miałem KTM'a z tuleją i jeździłem na kilku setkach na tulei i to jest tragedia. Do pyrkania może być ale przy wyczynowej jeździe nie zda egzaminu.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 25 gru 2012, 2:06 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
MichuRX pisze:
2zł mógłbym postawić że u Jaworek990 też jest tuleja po kto nakłada nowy nicasil za 1000zł
Tu sie ździwisz :) Cylinder cały nowy z Salonu Yamahy Można dostać taniej niż nakładanie nicasilu . Ja kupiłem silnik po remoncie w niemczech i do tego był rozbierany na zmiane łożysk i uszczelniaczy to wiem co tam jest. :wink:
MichuRX pisze:
A kto buduje simki i inne duperele kręcące wysokie obroty mające moc większa z 5x
i więcej od serii i na czym to robią na kosmicznym nicasilu czy tulei.
No i co że budują ? skoro po 2 tyś km tłok do wymiany bo sie gotują bo żeliwo nie oddaje ciepła tak jak Nicasil :wink:
MichuRX pisze:
sorry że post pod postem ale nie wiem jak tu się edytuje
regeneracja zawieszeń jest droga przód 50zł zestaw naprawczy olej i uszczelniacze
tylni amor jeszcze w żadnym moto mi nie wysiadł a miałem kilka terenówek
a jak wysiądzie to lepiej kupić używany za kolejne 50-100zł
może jak się oddaje do "fachowców to tyle kosztuje ;)
"studnia pieniędzy bez dna" jak bym słyszał mame :)


SAM ZREGENERUJESZ CAŁY AMORTYZATOR TYLNY ? To dam ci mój i mi zrób , za prawie darmo . Regeneracja amora kosztuje ok 300-400 zł :wink:




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D


Ostatnio zmieniony 25 gru 2012, 14:15 przez Jaworek990, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Jak nie masz kasy za dużo, będziesz śmigał amatorsko tylko to bierz tuleję :)
Jak coś się stanie to szlif/honowanie nowy tłok i dalej jazda a nicasil na złom idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 21:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Morini pisze:
IceTX, hahahahah odejście jak dr 125 w 4t ja pierdziele to jeszcze lepszej bajki nie słyszałem chłopie chyba nie wiesz co piszesz. Jakim cudem 18koni objechało 30????


dt 125 była seria 28hp a dr 24hp i chodziło mi o vmax a nie o moc. : )




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 22:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Troche śmieszne to wszystko jest.
Rozbierałem kilka DT ,swoją ,kumpli i wszystkie były na tulei
Co wy myślicie,że on chce kupić DT do profesjonalnej jazdy terenowej?
Jeśli tak by chciał to założyłbym się,że na pewno nie kupił by DT
bum^^ pisze:
Radek_, No to chyba te najstarsze, najgorsze wersje, które się sypią po niedługim czasie. Jak masz tuleję to lipa jest, przegrzewa się i po krótkim czasie zaciera. Jeszcze co chwile remonty i tulejować musisz bo się rysuje jak skur*ysyn. W przeciwieństwie do nicasilu. Do takich moto którymi się mówiąc kolokwialnie "zapieprza" tuleja się nie nadaje.


Śmiać mi się z tego chce;) Tuleja jest tak samo dobrym rozwiązaniem jak ten ojszczany nicasil. Jeśli masz dobry układ chłodzenia to nie mam mowy o żadnym grzaniu człowieku. I powiedz mi dlaczego Twoim zdaniem tuleja się rysuje? Co nicasil jakiś rysoodporny jest czy jak?
Po 2gie wdłg Ciebie to na DT 125 to jest "zapieprzanie"? 120-130km/h piłowanie?
Uwierz mi,że jak na motocykl to jest mało:) Wsiądziesz kiedyś na coś typu 600cmm wtedy sam się przekonasz;)


Radek_, ma tutaj dużo racji:)

Tak samo jak i MichuRX,:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 23:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
SAM ZREGENERUJESZ CAŁY AMORTYZATOR TYLNY ? To dam ci mój i mi zrób , za prawie darmo . Regeneracja amora kosztuje ok 300-400 zł


Tak naprawdę koszty regeneracji tylnego amortyzatora są o wiele wiele niższe niż podajesz i niż ci się wydaje. Idąc na łatwiznę jeżeli masz dobrą nie wybitą panewke to kupujesz uszczelniacz ciśnieniowy za 10 zł do tego pasuje zmienić kurzowy za jakieś 2-3 zł wymyć całość i zalać nowym olejem, budowa prostrza niż lag, najgorsze to chyba odpowietrzyć na koniec. Robiąc samemu całość wychodzi poniżej 100zł w każdym motorze chyba że nie znajdziesz zamienników to kupujesz bloczek uszczelniający cały z panewką przykładowo allbalsa za 150 zł.

Ale nie róbmy ot jak coś Jaworek990, pisz na PW jak chcesz regenerować tanio amortyzator.

Do pyrkania mu tuleja wystarczy tak jak pisałem.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2012, 1:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
DrivterGSI1, Nie chodzi mi o prędkość, chodzi o teren.
Układ chłodzenia nie da rady kolego, chodzi o temperaturę tłoka ... Aluminium lepiej odprowadza ciepło niż żeliwo...
Tuleja na torze nie da rady, mogę się założyć chyba że śmiga tak jak wy, po polnych drogach, więc nie dziwie się że tak wychwalacie tą tuleję... :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2012, 13:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Rozbierałem kilka DT ,swoją ,kumpli i wszystkie były na tulei
Seryjne DT wychodziły wszystkie na tulei , tak samo jak TDR 125 były na tulejach :wink:




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy