Dzisiaj jest 27 lut 2025, 15:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2012, 22:21 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam serdecznie wszystkich na forum

Pod koniec lipca 2012r.kupiłem sobie Piaggio TPH.

Opis sprzedającego:

Nowy tłok i cylinder, przebieg około 100km, więc na dotarciu.

Miesiąc temu kupiłem:

-nowy króciec,

-nowy gaźnik Dello'rto 17,5mm,

-nowy filtr powietrza stożkowy gąbkowy, który dodaje gratis, bo obecnie założony seryjny,

-nowe lusterka,

-nowy akumulator BOSCHA z gwarancją,

-nowe klosze kierunkowskazów,

-dodaję prawie nowy kask.



W skuterze założony sportowy napęd: wariator Malossi Multivar, sprzęgło Malossi FLY, czerwona sprężyna sprzęgła.

W silniku są wszystkie łożyska Stage6, zawór membranowy Malossi, założony japoński wał do Racinga, fajka NGK.

Skuter nie wymaga wkładu finansowego, tylko lać paliwo i jeździć.

Jak widać skuter ma szklane soczewki, zostały założone żarówki halogenowe 55W na każdą soczewke.

Skuter posiada manetki Hebo.

Fotki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Skuter ładnie chodził i nie miał problemów z odpaleniem.
Mankamentem były tylko jedno działające światło przednie "długie" nocne oraz brak odpalania z rozrusznika

Mój upgrade:

-po miesiącu kupiłem wydech od Derbi GP1(podobał mi się wyglądem).
-wywaliłem lusterka "łezki" i założyłem 1 od starej "Jawki".
-założyłem kufer od "Jawki"
-przeróbka błotnika na tylny aby nie chlapało podczas deszczu
-nowa tylna opona


Pod koniec listopada skuter zepsuł mi się w trasie-po 5 km. nagle zgasł i już nie odpalił po czym trafił na serwis

Dziś zapłaciłem za naprawę i części
Obrazek


Obrazek


Widać na tym paragonie co zostało zrobione
Dodatkowo zrobiona została całkowicie od nowa instalacja elektryczna bo stara była w opłakanym stanie czego skutkiem było nieładowanie akumulatora,nieświecenie 1 światłą długiego oraz brak ruszania z rozrusznika

Aktualnych fotek brak bo skuter stoi w serwisie nadal bo jest zima.
Jak będzie cieplej to go odbiorę

Zastanawiam się jaką stopkę boczną do niego kupić oraz jakie zawieszenie przednie bo obecne wcale nie amortyzuje i amortyzatory stoją w miejscu i nic nie dają czego konsekwencją są duże drgania i mało komfortowa jazda po niezbyt równych drogach

Przydałby mi się jakiś licznik bo ten oryginalny nie działa(ślimak do wymiany chyba)

Proszę o wypowiedzi

ps.
Co ciekawe w dowodzie rejestracyjnym mam wpisany model:SAL 1M
W ogóle jest taki model?


Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, 23:07 przez Killer85, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 8:20 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Co do stopki to musisz poszukać na allegro wpisując nazwę skutera i wyskoczy ci stopka ,licznik lepiej kup ślimak a tak ogólnie to ktoś cię zrobił w balona albo sprzedawca albo serwis bo skoro skuter na dotarciu to poco robili w serwisie szlif najprędzej oszukał cię ten od kogo kupiłeś skuter




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 8:29 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Poszukam
Co do ślimaka to chyba lepiej kupić licznik elektroniczny bo niema też linki
Raczej sprzedawca skutera mnie oszukał(tak to jest wierzyć na słowo-mam za swoje)
Serwis jest w porządku,to profesjonaliści a skuter robił sam szef
Skuter był robiony w firmie "SABIX" w Zamościu(lubelskie)


Ostatnio zmieniony 19 gru 2012, 10:24 przez Killer85, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 14:21 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
To po pierwsze jest tph a nie nrg. jest chłodzony powietrzem i nrg ma SAL 1 T chyba w dowodzie. kup oryginalną linkę i ślimak nie dokupisz elektronicznego a jeśli tak to dużo kasy niepotrzebnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 20:43 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czy taka stopka http://allegro.pl/stopka-podporka-boczn ... 32706.html podejdzie do mojego skutera?
Chodzi mi oto mocowanie czy da radę bez kombinacji ją przykręcić

I jeszcze może ktoś podpowie jakie lagi byłyby dobre

Znalazłem takie
http://allegro.pl/piaggio-nrg-amortyzat ... 31331.html

Warto?

Poszukałem trochę i znalazłem ten temat
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=125850


Ostatnio zmieniony 22 gru 2012, 9:35 przez Killer85, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 17:36 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
A lagi z Gilera Runner podpasują do mojego skutera?

Pomoże ktoś?

Stopkę chyba taką kupię
http://www.shop.mieloch.pl/nozka-boczna ... 1899.bhtml




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 22:41 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Pasują z runnera. Ale jaką masz pewność, że będą dobrze działały..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 23:02 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Możesz jaśniej napisać co to znaczy "że będą dobrze działały.."?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2012, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2012, 20:38
Posty: 173
Lokalizacja: Siedlce<3
Pojazd:
Na allegro są linki prędkościomierza tak samo jak nóżka boczna i ślimak, a co do licznika to zostaw seryjny tylko kup linke i slimak, są na allegro, bo sam potrzebuje. Co do zawieszenia Pg w każdym jest twardo, więc trzeba się przyzwyczaić :)




_________________

Pomarańczka By Kaczor ^^! Zapraszam!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2012, 9:08 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Temat licznika i stopki to prosty temat bo już wiem co kupić
Cytuj:
Co do zawieszenia Pg w każdym jest twardo, więc trzeba się przyzwyczaić :)

Chyba się nie rozumiemy więc napiszę jeszcze raz
Moje przednie amortyzatory w ogóle nie amortyzują,ani drgną,stoją w miejscu a jazda nie jest komfortowa na nierównych drogach
Taka jazda na dłuższą metę nie będzie dobra dla plastików stąd decyzja o wymianie na jakieś co prawidłowo odbijają i nie są zbyt twarde(o ile takowe da się znaleźć do Piaggio)

Zastanawiam się także nad tymi podnóżkami dla pasażera
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=28 ... rule_id=84

Tylko nie mam pomysłu do czego je przykręcić aby było dobrze


Ostatnio zmieniony 23 gru 2012, 10:39 przez Killer85, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 17:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Pomoże ktoś?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2012, 23:15 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Czy będą chodziły. Psikaj WD i skacz podnoś i mocno uderzaj przednim kołem o beton. Oczywiście nie psikaj na tarczę. :D w końcu puści miałem tak w jednym nrg a w moim są klapnięte, jak usiądę tak prawie dobite i tyle. A jeśli masz mocowania to stópki powinny podejść tylko rozbierasz je z tego czarnego mocowania i wkładasz w swoje, jeśli będą miały luz to daj podkładkę pomiędzy stópkę a mocowanie od wewnętrznej strony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2012, 20:53 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ale niestety nadal będą twarde a ja bym chciał nieco miększe dlatego rozważam wymianę

Nie mam mocowań na te podnóżki i dlatego pytam jak to przyczepić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2012, 21:16 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
dospawaj do ramy kawałek płaskownika i przykręć te stópki. Zawieszenie z czasem się rozchodzi i będzie chodziło dobrze. Chcesz to kup ale nikt na zdemontowanych nie stwierdzi czy chodzą dobrze. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 17:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
kawes007 pisze:
To po pierwsze jest tph a nie nrg. jest chłodzony powietrzem i nrg ma SAL 1 T chyba w dowodzie. kup oryginalną linkę i ślimak nie dokupisz elektronicznego a jeśli tak to dużo kasy niepotrzebnie.


W dowodzie w rubryce A.D.3 mam SAL 1M
W rubryce E mam SAL1T

Wydaje mi się że rama jest z jakiegoś NRG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 9:19 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Jeśli chodzi o zawieszenie to jest trudny temat.
Wszystko zależy jak ktoś wcześniej jeździł itd.
Sam z doświadczenia wiem że jedne lagi są twarde lecz zdarzają się brzydki gdy trafi się skuter z dobrymi lagami które są miękkie.
Ostatnio kupiłem Nrg mc2 z dobrymi lagami:) Lub Takie samo jak Ty masz i też miało dobre lagi.

Spróbuj się pomęczyć ze swoimi chwilowo tak jak pisali wyżej. a jak to nic nie da to kup inne używane. tylko niech koleś Ci da foty . abyś widział że się uginają ..

Jeśli chodzi o ślimak to używany to koszt 50zł chociaż na forum ktoś pewnie będzie miał taniej, linka jest tania więc luz. licznik jak coś to też jest tani.

Jeśli chodzi i dokumenty i rame. to masz normalnie od Piaggio Ntt czyli ten salt.
Przód skutera Nrg(Czyli czacha przód ) mc1 i plastik przed kolana (Taki sam jak w typhoonie lub tak jak mówie w Ntt mc1 )
Tylne boczki masz od Typhoona .

Jak masz jeszcze inne pytania to postaram się pomóc.




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26245055 Link do części !
TYPHOON NRG NEOS NTT LC NA CZĘŚCI ! 39716729 GG

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=330885 Typhoon 2010rok ! Komentować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 9:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 15:08
Posty: 831
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Co wy za bzdury wypisujecie o tych lagach ! ? o.O nie moge tego czytac ....
ziomki "!!" lagi w p/g są smarowane tawotem... u wiekszosci jest problem z lagami
ale mozna się z tym uporać a mianowicie :) :
trzeba odkręcić sróbke od góry i dać tam coś smarującego w moim przypadku było to wd-40 i olej elf w10 ! lagi chodziły zaje!!!! :D
niektórzy leją troche wody ale ja nie próbowałem...
pzdr :)
EDIt : lagi tak o sie nie rozchodzą ... próbowałem..




_________________

Gilera Stalker full sport [*] ; (
Aprilia Sr ♥ !! ; D na sporcie !
viewtopic.php?p=2048958#2048958
https://www.facebook.com/pages/F0xers-g ... 222?ref=hl


Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 9:57 przez f0xer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy