Dzisiaj jest 22 lis 2024, 11:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2013, 14:57 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
Witam
mam wielki problem.
otóż już nie mogę wytrzymać z tym motorem posiadam zipa pro 110/50
w zippie robiona była przeróbka silnika z 50cm na 110cm
i od tego zaczęły się problemy wszystko elegancko było silniczek odpalił wszystko
(wymieniłem wał głowice itd o to nie pytajcie)
wiec po zrobieniu jakieś 1000km wypaliło mi uszczelkę pod głowicą od strony łańcuszka rozrządu i silnik zaczął cieknąć.
wiec myślałem ze coś źle złożyłem i kupiłem druga uszczelkę i założyłem
znowu wszystko elegancko przejechałem około 1tys km i znowu to samo wypaliło uszczelkę w tym samym miejscu i silnik zaczął cieknąć!! ;/
wiec wkurzyłem się kupiłem nową głowice cylinder tłok ;/ myślałem ze to pomoże.
i Kurde znowu zrobiłem około 1tys km i dalej uszczelkę wypaliło w tym samym miejscu ja już nie mam sił ;/ powiedzcie mi o co chodzi ;/?? prosze


Ostatnio zmieniony 02 sty 2013, 14:58 przez mateuszek2100, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:04 
*

Rejestracja: 27 sie 2012, 17:31
Posty: 15
Lokalizacja: Miączyn
Pojazd:
A z czego była ta uszczelka wykonana? Chodzi mi o materiał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:09 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
Domal97

http://www.agmot.pl/photos/0/13/cc7be8c0b4.jpg

to z takiego materiału ;) taka sama uszczelka.

może ty wiesz co moze byc z tym szrotem ;/???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:11 
*

Rejestracja: 27 sie 2012, 17:31
Posty: 15
Lokalizacja: Miączyn
Pojazd:
Gruba ona jest? Ja też miałem podobny problem w 110 ccm to zrobiłem uszczelke z puszki po piwie i się skończył problem. Spróbuj, tylko zobacz żeby za nisko głowica nie wyszła bo bedzie stukać. Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:12 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
No ale dziwne ze tak sie ma dziac ;/ a nie mozna nigdzie kupic metalowej??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:15 
*

Rejestracja: 27 sie 2012, 17:31
Posty: 15
Lokalizacja: Miączyn
Pojazd:
W punkcie od łańcuszka rozrządu jest najwężej i dlatego sie tak robi. Duża kompresja i uszczelka sie poddaje. Nie siedzę w tym moto ale podaj dokładny model to sie rozejrzę a jak nie to zostanie ci dorabiać samemu, jest troche zabawy ale da się zrobić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:18 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
to jest zwykły silnik chiński 110cm3
a model to zipp pro 50 silnik taki sam jak ogar 900 itp.

mówisz że to na pewno to??
a tłok ma być IN do góry prawda??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:18 
*

Rejestracja: 27 sie 2012, 17:31
Posty: 15
Lokalizacja: Miączyn
Pojazd:
Zobacz http://allegro.pl/uszczelka-uszczelki-z ... 66887.html ta jest do 125 więc nie ma opcji że nie wytrzyma, i jest szersza przy łańcuszku, widzisz? Tylko zmierz jaki masz tłok, ile mm bo tu jest na 57 ale jak masz 110 to powinna pasować i chyba do twojego moto bedzie pasować, popatrz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:21 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
tylko ja mam tłoka 52mm;/ raczej chyba nie bedzie pasowac jak myslisz ;/??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:22 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
Domal97 pisze:
Zobacz http://allegro.pl/uszczelka-uszczelki-z ... 66887.html ta jest do 125 więc nie ma opcji że nie wytrzyma, i jest szersza przy łańcuszku, widzisz? Tylko zmierz jaki masz tłok, ile mm bo tu jest na 57 ale jak masz 110 to powinna pasować i chyba do twojego moto bedzie pasować, popatrz ;)
i ta uszczelka jest cąłkiem inna!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:26 
*

Rejestracja: 27 sie 2012, 17:31
Posty: 15
Lokalizacja: Miączyn
Pojazd:
No nie powiem ci, na moje oko to by uszło ale jak zamówisz i lipa bedzie to 20 zł w plecy ;/ wieczorem rozejrze sie w twojej sprawie bo narazie nie mam czasu. Jak cos znajde to w tym poście bede pisał. Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 15:29 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
Domal97 pisze:
No nie powiem ci, na moje oko to by uszło ale jak zamówisz i lipa bedzie to 20 zł w plecy ;/ wieczorem rozejrze sie w twojej sprawie bo narazie nie mam czasu. Jak cos znajde to w tym poście bede pisał. Pozdro ;)
dzieki ale ta uszczelkana bank nie bedzie pasowac zobacz jaki ma kształt tamta za 110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 19:37 
*

Rejestracja: 27 sie 2012, 17:31
Posty: 15
Lokalizacja: Miączyn
Pojazd:
No chyba nic nie bedzie, takie tylko są http://allegro.pl/uszczelka-pod-glowice ... 86341.html ale to chyba to samo. U siebie na mieście popytaj, ja w pobliskim mieście to do takich moto wszystko moge dostać ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 17:35
Posty: 104
Lokalizacja: żeszuf/BG
Pojazd:
Kup zwykłą uszczelkę i uszczelnij to porządnie silikonem wysokotemperaturowym :lol: Twój problem powinien zniknąć jeśli to dobrze zrobisz. Pozdro




_________________

W końcu moto :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 20:29 
*

Rejestracja: 30 lis 2012, 16:34
Posty: 17
Pojazd:
AeS, Sylikon to prowizorka niech to zrobi jak trzeba. a dorobienie uszczelki z jakiejś puszki to jest 30min roboty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Tam silikon za dużo nie da jeżeli ci tak wydmuchuje zalecam na to lekarstwo uszczelkę mls koszt 100zł na ebay dostaniesz bo tu nie ma takich cześci do china 4t przy okazji zwiększa ona osiągi ponieważ jest ona z cienkiego metalu wyninana laserowo można używać jej kilka razy o ile się nie pognie jej.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005


Ostatnio zmieniony 02 sty 2013, 21:06 przez Morini, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2013, 21:36 
*

Rejestracja: 08 sty 2012, 14:52
Posty: 11
Pojazd:
Morini pisze:
Tam silikon za dużo nie da jeżeli ci tak wydmuchuje zalecam na to lekarstwo uszczelkę mls koszt 100zł na ebay dostaniesz bo tu nie ma takich cześci do china 4t przy okazji zwiększa ona osiągi ponieważ jest ona z cienkiego metalu wyninana laserowo można używać jej kilka razy o ile się nie pognie jej.
Tylko czy to napewno by pomogło ? bo nie chce zmarnowac 100zł ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
OMG , sorry ale 100zł za uszczelkę wpłacić ? może śrubki do karoserii po 30zł za sztuke kupuj . Weź uszczelkę taką jak miałeś kup z obu stron jej daj sylikon i nie ma prawa wypaść wszystko w temacie . I jeszcze uszczelka zwiększająca v-max , jesteśmy chyba w niebie -.-




_________________

Nie ma Lipy


Ostatnio zmieniony 03 sty 2013, 18:39 przez FiliPrO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2013, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
FiliPrO, Słuchaj nie masz pojęcia to się nie wpowiadaj ta uszczelka jest cieńsza od oryginalnej ma chyba 0,25mm i daje bliższe spotkanie tłoka z iskrą coś jak plan głowicy także daje to na osiągach trochę.. mateuszek2100, ludzie właśnie w silnikach daytony takegawy stompa mają problem z wyciekającym olejem z pod głowicy ponieważ tam jest ogromne sprężanie i uszczelka mls im pomaga zapraszam na forum http://forum.moto-4t.pl/index.php wszystko ci wytłumaczą co i jak.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 6:52 przez Morini, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 15:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
nie zawsze jest to wina uszczelki... czasem wystarczy klucz dynamometryczny :wink: głowica ma być dokręcana taką samą siłą i w odpowiedniej kolejności i bez żadnych silikonów itd.




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy