Dzisiaj jest 02 lut 2025, 23:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki olej?
Post: 05 wrz 2009, 19:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Jaki olej mam lać do 70ccm Malossi MHR? Syntetyk czy półsyntetyk?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 20:40 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Na okres docierania lej pół syntetyk, a po docierce full syntetyk. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 21:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2008, 14:55
Posty: 131
Lokalizacja: Zaniemyśl
Pojazd:
tak jak powiedział OniLL. Ale na początek wydaj lepiej pare zł więcej i kup oleje naprawdę dobrej jakości. Na tym akurat nie oszczędzaj.




_________________

Mieloch Racing Team ON TOUR 2009

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 7:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Olej półsyntetyczny jest chyba tańszy. Czyli na dotarcie mam lać półsyntetyk a jak go dotre to syntetyk?




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 10:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Ja bym lał full syntetyk na początku i później też. I tak cylinder będzie się docierał i tak, i tak będzie miał smarowanie itd. To moim zdaniem lepiej jeździć na lepszym oleju od początku nić wsadzić gorszy olej na początek bo wtedy będzie większe tarcie. To nie ma sensu. Olej jest po to aby ograniczyć tarcie więc daje jak najlepszy olej a silnik i tak się dobrze dotrze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
To mam lać cały czas syntetyk :?:


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2009, 10:11 przez MHR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 10:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Ja bym tak zrobił. Później jeszcze dochodzi sprawa osadu który zostawi gorszy olej a ten lepszy go rozpuści, to może spowodować chwilowe problemu z osiągami. Lej syntetyk od razu, jest udowodnione że on lepiej "siedzi" na częściach a nie spływa jak inne oleje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Ok, tak zrobię.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
ToX pisze:
Ja bym lał full syntetyk na początku i później też.


To samo. Nie warto jest się bawić w pół syntetyki.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 17:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ale ni e pomysleliscie ze Nicasilu sie nie dociera tylko maja sie pierscienie ulozyc :P
"docieranie" w przypadku aluminiowych cylindrow pokrytych nicasilem to tylko jaklby to powiedziec "powiedzenie" ? :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No nie do końca. Nicasil też się dociera, a w tym czasie właśnie pierścienie się układają, ale nie jest to aż tak znaczący okres jak w cylindrze żeliwnym. Oczywiście to nie znaczy że można dawać od razu full manetkę po założeniu cylindra, wręcz odwrotnie, jeździmy spokojnie i wolno ale przez krótki okres, koło 200-300 km. Cylindry wyższej półki docierane są tak do 100km i to spokojnie wystarcza, są po prostu już od początku lepiej spasowane i w końcu za coś się płaci.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Given czytałeś o tym :?: Bo gdzieś już to widziałem co napisałeś.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
prosze bardzo : http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=12245




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy