Dzisiaj jest 22 cze 2025, 22:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sty 2013, 14:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Mam małe pytanie co do tego klinu . czy to prawda że przy przesunięciu punktu zapłonu obniża się także spalanie ?

I jak duzo to może dać przy moim secie ? (set jest wypisany na moim profilu w linku)




_________________

9


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Vein12 pisze:
obniża się także spalanie ?

Zależy. Zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu wpływa odczuwalnie na przebieg krzywej momentu i mocy :) Wnioskuję że ten klin przyspiesza zapłon, więc Wyższe obroty powinny być lepsze. Przykładowo w Simsonach przesunięcie zapłonu o parę stopni robi czasem różnice nawet 1-1,5KM :) Niestety, nikt Ci tego nie oszacuje dokładnie, ale przy dobrym cylindrze na pewno powinieneś odczuć różnicę. Pozostaje jeszcze kwestia, o ile stopni zostaje przesunięty punkt zapłonu :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 22:36 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
To np taki klin przesuniecia zapłonu top perfomance i cylek malossi sport 70 ile na oko może podnieść osiagi ? duża różnice odczuje?




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 1:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Cytuj:
To np taki klin przesuniecia zapłonu top perfomance i cylek malossi sport 70 ile na oko może podnieść osiagi ? duża różnice odczuje?
doda ci 100 km/h i 30 km .... Kup i zobaczysz :)




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 3:00 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
Jaworek990, daruj sobie te beznadziejne posty, Chce sie dowiedzieć czy daje jakąś dużą różnice w osiagach bo nie bede wydawać kasy na marne zeby to leżało. i na jakiej zasadzie to działa




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 6:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Ja mam ten klin i poza lepszym wbijaniem się na obroty nic nie odczułem żeby się spalanie zmniejszyło :roll:




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 13:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Okej ; ) dzięki i o to mi chodziło :) . ale nie zamierzam tego klinu kupić tylko sam go zrobie .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 14:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Vein12, No nie wiem czy tak sam go zrobisz. Tam jest dokładnie obliczony ten punk przesunięca zapłonu. Taki cos trzeba zrobic na tokarce zapewne i jest to cholernie trudne bo kil jest malutki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 14:52 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
niema sensu kupywać ten klin do jakiegos sporta mid race bo jak tylko obroty wieksze sa a jazda ta sama to bez sensu takie cos.




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 16:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Klin przesuwa magneto o polowe swojej długości więc jak masz maszyny to go możesz zrobić.
krzysko009, Nieprawda ze nic nie da ja już po portingu karterów i cylku oryginalnego kupiłem ten klin i wkręcanie na obroty jest szybsze i lepiej się zbierał.




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 16:21 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
zamiast bawić sie w kliny kup sobie sportowy zapłon wtedy nie bedziesz narzekać




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 17:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Ależ mądrość. On wcale nie narzeka, tylko chce się dowiedzieć czy to coś wpływa na pracę silnika i czy warto, a nie chodziło mu o gderanie nie na temat.
Jak chcesz tak zabłysnąć to daj mu na ten zapłon pieniądze i nie będzie narzekał ;P




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Łukasz2212, Właśnie :) .ThePanKot, Maszyny Owszem . Posiadam tokarkę . :) A teraz tak . Klin ustawić do przyspieszenia czy opuźnienia zapłonu ? przy wysilonym silniku ?




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Ja mam że magneto jest przesunięte do przodu czyli zapłon jest przyśpieszony. Jak założyłem odwrotnie to nie odpala, ale mi wyprzedzeniem steruje moduł elektroniczy więc to pewnie dla tego.




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
zależy,musisz spróbować w dwóch konfiguracjach... bo jeżeli jest to cylek poziomu sport to wysokimi rpm nie szpanuje,więc "klin ustawiony na opóźnienie" może zmienić ci zakres "mocy" na lekko wyższą partię obrotów, ale np. jeżeli potrzebujesz mocnych dolnych rpm (np do stuntu)to możesz dać odwrotnie(czyli przyspieszyć) i uzyskasz lepszy dół-jednak pod uwagę trzeba wziąść sprawę przegrzewania się....
ja mam klin tego typu(wyp. ok 1st)stroboskopem było widać różnicę ale,że potrzebowałem większego opoźnienia to bawiłem się dodatkowo przestawieniem impulsatora,
:arrow: co do wykonania to nie potrzeba tokarek,-pilnik i troche pomysłu :)




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy