Dzisiaj jest 28 lip 2025, 21:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sty 2013, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Witam mój problem polega na tym że gdy dodam więcej gazu lub po prostu trochę pochodzi na większych obrotach niecałe pół manetki zaczyna słabnąć aż gaśnie , za chwilę mogę go znów odpalić i tak się powtarza , słychać w nim że przerywa , pewnie to wina świecy którą i tak muszę wymienić , ale interesuję mnie czemu słabnie i gaśnie , dodam że Cylinder jest ok kompresja jest jak była , efekt przypomina jakby puchnął ale jednak nie... Czy może być to wina za małej dyszy ? Wcześniej jeździł na 105 a teraz na 92 , i czy może być to wina że paliwo ma pod górę i nie nadąża pompować podciśnienie ?

Załączam również filmik , od 0:29 słychać jak traci siłę.
http://www.youtube.com/watch?v=2X__mh2hmB8




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^


Ostatnio zmieniony 07 sty 2013, 23:43 przez no0diasz, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 17:29 
*

Rejestracja: 09 sty 2012, 15:00
Posty: 199
Lokalizacja: CK
Pojazd:
moze masz przytkany kranik, tyle co paliwa dojdzie to spali..przeczysc gaznik i kranik..zobacz membranki i czy powietrza nie lapie gdzies.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 23:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Gaźnik czysty , kranik czysty , nigdzie nie łapie lewego powietrza .




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 16:26 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
a ssanie jest w porządku??;p spróbuj na tej dyszy co wcześniej miałeś ;p no i świeca, jak nie masz aktualnie nowej to może spróbuj wyczyścić szczotką drucianą ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2013, 16:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 18:06
Posty: 47
Lokalizacja: zalipie
Pojazd:
Miałem taki przypadek, w suzuki katana;d winne okazały sie uszczelniacze na wale które nie robiły ćisnienia w skrzyni korbowej i mieszanka tam zostawała;d




_________________

MOJA BETKA ;D ODWIEDZAJCIE , KOMENTUJCIE !!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=347806




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Wymieniłem świecę,fajkę oraz przewód , dalej to samo , zmieniałem dyszę na większą taką jak miałem wcześniej nic nie pomogło zero zmiany , ciągle przerywa , dam mu więcej gazu zgaśnie , będzie trzeba trochę pokopać żeby odpalił ...




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 19:48 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
paliwo nie dochodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 20:17 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
faktycznie podobne do puchnięcia tłoka, zajrzyj moze jednak do tego cylka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2013, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Tłoczek jest w porządku, nie wiem z jakiej winy mogło by nie dochodzić , Przerywa tak jakby odłączała się fajka , myślę że może gdzieś być zwara i iskra wariuję ;/




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
no0diasz, ja miałem podobnie jak miałem za dużą dyszę. Jaki masz gaźnik? 19mm? Jeżeli tak to ładuj 85 albo mniejszą :P . Ja na Polini Sporcie (w 19mm) miałem 65 dyszę. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Ja latam na gaźniku 21 z dyszą 105 i zawszę było ok , potem na 92 też było dobrze tylko naglę zaczął przerywać i na większych obrotach gaśnie. Przerywa jak by cię odłączał kabel od cewkomodułu może gdzieś jest zwarcie i wariuję , ale nie wiem czemu zaraz jest suchy gaźnik...




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 21:56 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 17:28
Posty: 29
Pojazd:
A spróbuj zasłonić kawałek otworu gaźnika np połowę i spróbuj dać gazu zobacz jaka bd reakcja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 23:01 
*

Rejestracja: 13 lut 2012, 16:12
Posty: 97
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
A podciśnienie podłączone ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2013, 14:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
podłączone




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 1:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2013, 21:56
Posty: 15
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Pojazd:
a wyciagnij gaźnik i podawaj mu paliwo przez kruciec ze szczykawki i zobacz czy to wina układu paliwowego czy jednak elektryki ja tak robie i zawsze dojde co sie stało
:<




_________________

Problem ze stuntem ? . Pisz na PV : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 7:05 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Przeciez wstrzykiwał pod świece paliwo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Kolega miał takie uszkodzenie przez filtr powietrza więc nie wiem , jeszcze go nie odpalałem bo czekam na resztę części , wymieniłem już gaźnik , Świece , przewód , fajkę , uporządkowałem elektrykę , uszczelnione zostały miejsca gdzie ewentualnie mogło być lewe powietrze , uszczelnione podciśnienie , na dniach zamawiam nowy filtr powietrza , i przyjdą mi tuleje do ramy , wtedy wszystko złożę i zobaczę czy dalej występuję ten problem. Jeżeli będzie się to powtarzało będę musiał kupić nowy cewkomoduł , lub powymieniać uszczelki na króćcu , innych pomysłów nie mam :roll:




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 14:57 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
na moje oko to po prostu komora nie nadąża się napełniać, lub za mała dysza, A cewkomoduł do katany jak coś mam na sprzedaż ;)


Ostatnio zmieniony 25 sty 2013, 14:58 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
ThisIsSparta, Też tak myślałem , ale wiesz wszystko było dobrze i naglę tak by zaczęło się dziać ? , wątpię by była za mała na sporcie gazior 21 i dysza 105 ?, Cewkomoduł w katanie inny niż u mnie.




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 15:46 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
jak niechce odpalić bez filtra z przytkanym otworem na filtr palcami, to raczej nie wina filtra ;pp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy