Dzisiaj jest 01 mar 2025, 20:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, bodajże... :P Audi r10 tdi też można nazwać wysokoobrotowym dieslem albo m550d też troszkę wyżej się kręci niż inne diesle np, ciągniki siodłowe,które z tego co wiem mają b.niskie obroty maksymalne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
The_Stig, ciągniki siodłowe to całkiem inna kategoria bo one to do ok 2500-3000obr się kręcą, ale właśnie w nich powinny zostać klekoty a nie wsadzili je do osobówek.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, Osobówka powinna mieć silnik benzynowy i tyle... ale lepszy diesel niż jakaś poroniona hybryda z akumulatorami ważącymi z 300-400kg


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:19 przez The_Stig, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
The_Stig, i tak wolałbym hybrydę od diesla.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, Bo ty jesteś hipster...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
The_Stig, nie bo hybryda ma sens w mieście :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:21 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
lucek15, też dobra opcja. Choć na start trzeba 2,5tyś wrzucić, przemyśle to

A te 1,8 to dobre silniki? Bo każdy zachwala 1,6
Bo jakbym miał pchać gaz to pojemność może być 2,0 lata fajnie spali podobnie. Ale każdy narzekał zgłębie się bardziej w temat.

ł.


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:23 przez Zaraz znikam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, mniejszy niż diesel... droższa w zakupie,wcale nie pali mniej niż diesel(a nawet jeśli to max 1l nie zwróci Ci się) i do tego bateryjki nie są wieczne, a mało nie kosztują.


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:22 przez The_Stig, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
capekpl1, W tej lalce którą podałeś w realny przebieg raczej nie ma co wierzyć. Już sama moc jest błędnie podana-5 biegówki miały 100/107ps, turbo o stałej geometrii, a jeśli chodzi o książkę serwisową to normalną praktyką jest jej podrabianie. Jedyną możliwością sprawdzenia przebiegu jest istniejąca historia serwisowa w ASO + stan samochodu.

razor99 pisze:
The_Stig, to w sumie typowe w każdych silnikach turbo, że moc jest dostępna tylko w jakimś zakresie a potem spada.


Nie do końca się zgodzę, to jest bardzo charakterystyczne w dieslach, natomiast benzyny, które mają znacznie większy wydatek paliwowy a co za tym idzie większą ilość (objętość) spalin w wielu przypadkach potrafią (szczególnie przy ori soft turbo) załapać bardzo szybko moment i przytrzymac moc do samego końca, ponieważ mają stosunkowo małe turbo napędzane dużą ilością gazów spalinowych, więc "jest czym" podtrzymać wysokie obroty na turbosprężarce ;)

edit
Hybryda ma jako taki sens tylko w mieście (chociaż ja jestem przeciwnikiem-dla mnie silnik spalinowy musi chodzić cały czas, nawet s&s nie toleruję, do tego silnik benzynowy ma inną, strasznie nudną charakterystykę), natomiast na trasie takie auto w najlepszym wypadku spali tyle, co "czysta" benzyna, bo rzadko wykorzysta się tam korzyści płynące z połączenia dwóch napędów, a trzeba targać znacznie większą masę.


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:27 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
Zaraz znikam, 1,8 bardzo dobry silnik ojciec ma VC z18xe zero problemów a w VB jest x18xe - ten sam silnik ale wcześniejsza wersja


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:24 przez The_Stig, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
The_Stig, i widać, że sensu hybrydy nie rozumiesz :mrgreen: bo hybrydy są zrobione z myślą głównie o eksploatacji miejskiej gdzie własnie pokazują swój potencjał, diesel czy benzyna w życiu nie zbliży się do spalania hybrydy a jak potrafisz jeździć hybrydą to i dieslem będziesz miał problem osiągnąć podobne spalanie w trasie. Hybrydy też oferują niezłe osiągi co do ceny to fakt sporo kosztują, ale najczęściej mają już kompletne wyposażenie a co do baterii to Priusy od hmm jakiś 13-14lat są na rynku i najstarsze egzemplarze do tej pory nie mają z bateriami problemów :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, Haha... nie wiem czy wiesz jak temperatura działa na baterie(ps zostaw baterie telefonu albo komputera na 2 nocki na zewn. przy aktualnej temp.;) , hybryda się nie opłaca i zostanę przy tym... Dobre dla bogatych co mają za dużo kasy. Diesel albo LPG na dzisiejsze czasy, ew. benzyna do 2litrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:31 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
lucek15, szukać z lpg czy bezpieczniej samemu montować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
Zaraz znikam, Samemu będziesz miał nową instalacje,ale może Cię to więcej wynieść niż byś kupił już z założoną..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Zaraz znikam, lepiej załóż samemu będziesz wiedział co masz.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Tak na zdrowy rozsądek przeliczając to diesel wyjdzie taniej od hybrydy, załóżmy że powiedzmy kupujesz jakiegoś ałrisa z 2.0 dieslem vs ałrisa hybrydę (ten nowy ma być hybrydowy, nie wiem czy stary jest), hybryda będzie droższa o 15-20k a w cyklu mieszanym uzyskasz podobne średnie spalanie, także nawet jeśli przez 200 tkm w dieslu wysrają się wtryski, dwumas i turbo to i tak jesteś sporo do przodu (zakładając zerową awaryjność hybrydy i dość sporą diesla, bo raczej masz małe szanse na zgon tych 3 elementów do 200tkm które wymieniłem).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
Zaraz znikam, ale Tylko sekwencje,żebyś się nie pokusił na tanią instalację II gen... a na gazowników trzeba uważać bo niektórzy to tacy partacze,że hej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
mati590, Tak samo jak my kupowaliśmy Octavke wybór 1.4tsi 122km albo 1.6 Tdi. Sprawa oczywista benzynka bo diesel droższy o 10tys i mniejsza moc + większość km w miascie co dla dpf-a raczej nie jest dobre. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
mati590, stary był w hybrydzie, fakt różnica w cenie była spora, ale najtańsza wersja hybrydy a najdroższa diesla 2.0 była mniej więcej porównywalna z tym, że hybryda była trochę lepiej wyposażona. Tylko, że diesel to głównie auto w trasy hybryda do miasta a benzyniak wielozadaniowy i jego nic nie zastąpi.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, A poza tym prostota silnika się liczy... Przy benzynach wiele rzeczy sam zrobisz, przy dieslach też, ale hybrydy to inna sprawa. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy