Dzisiaj jest 01 mar 2025, 20:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
Zaraz znikam, Astra II:
-lepsze blachy
-silnik 1.6 16v znacznie lepszy jest od diesla, mniej się psuje, tańsze części
- ogólnie części wszystkie powinny być tańsze(samochód niższej klasy)
-lżejszy(więc szybszy jeśli mówimy o tych samych silnikach)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 14:03 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
capekpl1, No nie wiem czy chce. Nie znam auta. Te też ma przebieg na pewno oryginalny i podobno dogłębnie sprawdzone. Było wzięte w rozliczenie
Jeszcze stoi Thalia w tym komisie. Znam osobiście właściciela auto na prawdę dobre, dość młode i tanie... I rozsądek mówi bierz ale jak na to patrze to się odchciewa.

Astra spoko, ale chciałbym 2/3 drzwi a tu już zaczynają się schody...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
The_Stig pisze:
-lepsze blachy

x2
astra jest zgrabniejsza od vectry i po co tyle powietrza wozić w vectrze jak można kupić asterke z fajnym wyposażeniem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 14:19 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
Kubek77 pisze:
astra jest zgrabniejsza od vectry i po co tyle powietrza wozić w vectrze jak można kupić asterke z fajnym wyposażeniem


Jeśli spala podobnie to co to za różnica. Vectra akurat podoba mi w każdej postaci
Astra w kombi czy sedanie odpada. Ta 5drzwiowa jest w sumie ok.

Przeszukując allegro itp zauważyłem że astra z reguły jest około 2tyś droższych i tak mieszcze się na luzie w budżecie ale czy warto? Bo przykłądowo kupił bym vectre tą co podałem za 2tyś wyminił bym to co trzeba i tak jeszcze zostaje na rejestracje itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2010, 13:56
Posty: 90
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Zaraz znikam, no Tobie ma się podobać tylko że patrz jak jest z rdzą żebyś na strucla nie trafił bo je lubi ruda brać. A ta zielona zacna jest :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 14:28 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Kubek77 pisze:
astra jest zgrabniejsza od vectry i po co tyle powietrza wozić w vectrze jak można kupić asterke z fajnym wyposażeniem :wink:


Jeździłem ostatnio astrą II kumpla w 1,6 i powiem szczerze że właśnie lepiej czuje się w vectrze. Więcej miejsca w środku no i właśnie nie ma problemu z przewiezieniem bagażu. Te auta w rzeczywistości ważą praktycznie tyle samo, choć wiadomo w astrze masz mniejszą ładowność. Tak BTW, nie wiem czy zawsze tak jest ale w astrze była krótka skrzynia, na 2 biegu ledwo do 80 dochodziło, gdzie w viki mam 100 :mrgreen:




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 15:35 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
Szczerze to jestem za vectrą, fajne, dobre, przestronne auto w dobrej kasie.

Pytanie tylko
1,6 ben czy 2,0 diesel

Co w dieslu jest drogiego do zakupu lub regeneracji? I ile spali mi taki diesel w mieście ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 15:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Zacznijmy od tego, że diesle nie są do miasta :roll:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 15:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Zaraz znikam pisze:
Co w dieslu jest drogiego do zakupu lub regeneracji? I ile spali mi taki diesel w mieście ?

Filtr paliwa 30zł,oleju 40zł,powietrza 35zł. Więc ceny normalne.
Co do rozrządu to jest tam łańcuszek przynajmniej przy 82km.
Mi pali w mieście 7-8l ale w trasie strasznie zaskakuje 4,5l :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 15:51 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
capekpl1, ok dzięki lecz oczekiwałem czegoś innego:)

Np turbo - 1tyś zł
i takie rzeczy których benzyna nie ma a diesel ma, albo które do diesla są znacznie droższe


razor99, czemu nie? Wsadze turbotimera i będzie git. Fajnie się odpycha przy nie dużym spalaniu i o rope zawsze łatwiej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 15:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Zaraz znikam, akurat turbotimer w tym wypadku nie ma nic do rzeczy :roll: Ten silnik będzie jeździł na krótkich odcinkach przez co silnik i turbo będą niedogrzane a potem jak co do czego przyjdzie to płacz i zgrzytanie zębów. Turbo timer jest od chłodzenia turbo a nie od grzania. Diesle są na trasy a nie do miasta :roll:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
Zaraz znikam, W jakim ty świecie żyjesz 2.0dti fajnie się odpycha??? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
The_Stig, to jest złudzenie spowodowane tym, że obroty w dieslu są niższe niż w benzynie oraz odczucie załączenia się turbo. Bo jak spojrzysz na licznik to nie jest tak kolorowo sam się w Golfie 1.9 TDI 110 koni na to nabrałem myślałem, że nawet to się odpycha do póki nie zacząłem patrzeć jak wskazówka od prędkościomierza się wspinała po skali.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, Ja to nie lubię diesli przez to że nie nabierają mocy tylko ją tracą... W benzynce fajnie, większe obroty większa moc, a diesel albo stała linia albo tracą wraz z obrotami...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
The_Stig, to w sumie typowe w każdych silnikach turbo, że moc jest dostępna tylko w jakimś zakresie a potem spada.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:06 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
The_Stig, w realnym
100km spokojnie starcza


razor99, może i tak. ale to dość prosty diesel padnie turbo ? Raz tego tysiąca moge wydać, przecież nie zamierzam jezdzic nim pół życia. Tak się mowi padnie padnie, a jeszcze u nikogo ze znajomych czy rodzinie nie padło turbo, a też głownie miasto ewentualnie weekendowe wypady.

Przejrzałem dużo stron tego tematu i razor99 przy tobie to zakute auto miało by problem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
razor99, Tak, ale diesle to wolnoobrotowce a benzyny odwrotnie... więc benzyny turbo nie da się porównać do turbodiesla(kle kle...).

Zaraz znikam, Jak chcesz to kup tą VB nie jest to zły samochód, ale osobiście uważam,że Astra II w 1.6 16v jest lepsza.


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:08 przez The_Stig, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Zaraz znikam, diesel powstał z myślą o pokonywaniu długich tras a nie pałowaniu po mieście, ale polska to dziwny kraj i ludzie tego nie pojmują

The_Stig, niskoobrotową benzynę też znajdziesz :twisted: przykład? w Golfach III jakiś benzyniak do 5500 bodajże się kręci :D




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:09 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:09 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
The_Stig, faktycznie jest w tym racja, ale mi odpowiada ta charakterystyka :) Rzadko kiedy kręce auto pod czerwone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 16:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Zaraz znikam, miałem Vectre B 2.0DI (X20DTL). Na forum kiedyś przedstawiałem.
82KM, 1998rok(przed liftem).
Szczerze? Nie polecam diesla :)
Nawet mocniejsze wersje 2.0 DTI (X20DTH 101KM, Y20DTH też 101KM, tylko wyższy moment obrotowy - chyba tak to wszystko leciało). To się w ogóle nie odpycha, głośne(zwłaszcza zimą). Kumpel miał 1.6 w benzynce. Paliła mu sporo(10l benzyny, mi diesel palił 6.5-7l/100km w cyklu mieszanym). Jednak po jakimś czasie założył sekwencję. Brał mnie jak chciał, silnik nic mu się nie psuł, do tego jeździł dużo taniej.

W Vectrach trzeba uważać przede wszystkim na blachy. U mnie były robione, to i tak po 2latach wyskoczyły purchle w nowych miejsach.

Do tego maglownice(nie wiem czemu, ale w Vectrach strasznie głośne są(przy dieslach, przy benzynowych tego nie słyszałem). U mnie przy 360tys.km była już do wymiany. Do tego sypała się pompa paliwa, alternator był robiony).

Za to zawieszenie nic a nic. Raz przeguby robiłem i nic więcej :)
Drugi znajomy miał 2.0DTH po lifcie. Ogółem nie narzekał, jedynie co to w pewnym momencie samochód zgasił i już nie odpalił. Nie pamiętam co to było, w każdym razie naprawa 800zł.
Blachy itd. w bdb stanie.

No i ten wcześniej wspomniany 1.6 16v. Jeździł nim półtora roku, sprowadził sobie sam z Niemiec. Pojechał pociągiem, kupił i autem wrócił. Miał usterki, ale dużo tańsze niż ja. Zawory mu klekotały, musiał jechać to zrobić. Ale nie zapłacił jakoś dużo. I wspomaganie działało tylko przy podkręceniu obrotów(przy ok. 1.5tys obr dopiero się załączało). Bardzo zachwala autko.

Najlepszym rozwiązaniem jest 1.8 na sekwencji. Pali tyle co 1.6(nawet mniej), odpycha się dużo lepiej jak wszystkie diesle, dużo lepsza alternatywa dla młodego człowieka :)

Moim zdaniem szukaj benzynowca z gazem. Taniej Cię wyniesie w ekploatacji.


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 16:14 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy