Dzisiaj jest 01 mar 2025, 20:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Do tego sporo można nadrobić na zakrętach, ludzie nie mają pod tym względem wyczucia, boją się dużych prędkości w zakręcie (lub ich nie znają) i nie raz własnie jak złapię ogonek to gubię go na zakrętach, mam takie dwa po drodze zaraz za długą prosta, trasę znam na pamięc więc dokładnie wiem co mnie czeka i jak zakręt mogę zrobić. Ale są też oczywiście miejsca, w których ze względów bezpieczeństwa się zwalnia. Generalnie jeżdżac w trasie po krajówkach samemu moim słabym autem mam zazwyczaj średnią koło stówki przy przeciętnym (czyli dość sporym) natężeniu ruchu. Szybszym autem można by zrobić znacznie wyższą, ale też nie jeżdżę na idiotę-czołówki i wyprzedzanki tuż przed wzniesieniem, ale często brakuje mocy przy wyprzedzaniu...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 17:21 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
razor99, zgadza się. I 180 to mało?

Bo nie pisze ze rozpędziłem go do 200 tylko prawie całą trase jakies 200km leciałem z taką predkością.

Jak dla mnie szybko i "bezpiecznie"

Ale tak jak pisze mati590 w niektórych miejscach trzeba było zwolnić


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 17:22 przez Zaraz znikam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 17:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
mati590, no sporo mistrzów prostej wymięka na zakrętach, ale najśmieszniejsze jest to jak pod maską wulkan mocy a na zakręcie da się zrobić zwykłej Corolli bo właściciel boi się wejść szybko w zakręt.

Zaraz znikam, może mało to nie jest, ale u mnie to już kwestia przyzwyczajenia do większych prędkości.




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Fakt, ludzie którzy jeżdżą wolno często się boją, a dla mnie odwrotnie-to jest codzienność i nawet jesli pojadę z kimś, kto wiem że umie prowadzić i mam do niego zaufanie to 250 na fotelu pasażera na mnie wrazenia nie zrobi (a wiadomo, że większe wrażenie-tzn strach mamy przy dużych prędkościach na fotelu obok niż za kółkiem ;) )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 17:34 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
I co z tym dieslem. Nie opłaca się etc. No ok ale w nowym a tu cena jest taka sama
to co takiego się tam tak psuje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Zaraz znikam,U mnie vectra 4lata i turbo jeszcze nigdy nie siadło (60kk)
Pompa siada przy przebiegu 200tysięcy ZAWSZE!
Fakt chodzi głośno jak ciągnik i raz zmieniałem rozrusznik pozatym nic się nie psuło.(przynajmniej u mnie)

Mati ten żabojad ma oryginalny przebieg, dam sobie rękę uciąć. :wink:

W sumie w tym komisie to połowa rodziny kupuje samochody. Pewniak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 18:06 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
Cytuj:
Pompa siada przy przebiegu 200tysięcy ZAWSZE!

200 to pojęcie względne, mam sąsiada który ma pasiora b5 ścioranego jak wół kupionego od handlarza i upiera się ze ma 170tyś km oczywiście TDI :D
Wracając czyli już dawno wymieniona, bo licze się z tym że auto będzie miało więcej niż 300tyś km


Jest ktoś w stanie mi przybliżyć ceny napraw lub regeneracji?
Przypuścimy mam dupnego pecha i padło mi turbo, wtryski, pompa, dwumas


Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 18:20 przez Zaraz znikam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Zaraz znikam pisze:
I co z tym dieslem. Nie opłaca się etc. No ok ale w nowym a tu cena jest taka sama
to co takiego się tam tak psuje ?


Z używką to już inaczej wygląda, bo często cena jest porównywalna z benzyną, także jeślisię trochę jeździ to rzeczywiście, zakup może być opłacalny o ile silnik nie jest jakiś wadliwy (1.9 dCiki, 2.0 tdiki i tym podobne przypadki). Trzeba też brać pod uwagę większe srednie przebiegi diesla-czyli wiecej części np w zawieszeniu może wymagać wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 18:40 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
mati590, to już chyba nie ma reguły bo auto ma 14lat to nawet jakby licząc 15tyś rocznie co uważam że jest bardzo mało to ma nalatane 210tyś km więc czy diesel czy benzyna te 200tyś dawno zrobione. To myśle że zawiecha tak czy siak nie oryginał.

Poważnie myśle nad tą http://moto.allegro.pl/ladna-vectra-2-0 ... 49921.html
poproszę o wysłanie zdjęć z środka
Nie była ona cała malowana? W sumie nie przeszkadza mi to o ile nie była bita i nie ma szpachli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Tak btw to mam do Was pytanie, czy są tutaj amatorzy mocniejszych doznań, szczególnie w zakrętach którzy lubią coś więcej niż tylko ciągnięcie za ręczny na ośnieżonym parkingu (co nie ukrywam, tez praktykuję, można się pobawić :D)? Chodzi mi o jazdę poślizgami nie tylko na ośnieżonych drogach, dochodzenie do kresu możliwości samochodu w zakrętach i poprawianie swoich umiejętności. Macie jakieś fajne miejsca do ćwiczeń, szczególnie w wlkp ? Bo mi niestety pozostają tylko drogi publiczne, głupi track day na torze poznań to przeszło 400 zł, na torze w Gostyniu powiedzieli mi, że zniszczę im tor (mocne 1000cc wpuszczają, ale małe miejskie auto w rękach amatora rozwali im nawierzchnię), także za bardzo nie ma gdzie bezpieczniej polatać i się podszkolić. Raczej czysta amatorszczyzna, aczkolwiek sporadycznie "upalam" (jeśli to tak można nazwać) już od ponad 2 lat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ale nie miałem na myśli zajeżdzania aut na żwirowni :mrgreen:

Tak, Wlkp Powiat Poznański ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 22:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
mati590, to w sumie mieszkam obok ,powiat średzki :D u nas jedynie małe lotnisko jest ,takie stare jeszcze na płytach :lol: skuterami na kole tam śmigają ,w sumie można pachołki ustawić i coś pośmigać :wink: ale dojazd słaby ,polnymi trzeba się przeciskać :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2013, 23:03 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
http://otomoto.pl/opel-vectra-C27562280.html

Wygląda rozsądnie. Szkoda ze nie ma elek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 1:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd: poszukuję czegoś ciekawego :D
mati590, yyy KJS-y mówi Ci to coś :P...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 8:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
mati590, no niestety jak się nie chce wydawać kasy na tor to zostają tylko żwirownie oraz leśne i polne drogi :twisted: jeżeli wolisz chamskie upalanie zwane driftem to każdy większy parking starczy, ale typowo męskie zabawy to już albo tor albo właśnie takie hardkorowe zabawy ala WRC :twisted: no i zostały jeszcze KJS`y ale tam trafiają się warunki jak na żwirowniach :mrgreen:

The_Stig, tam nie raz masz warunki jak na żwirowni :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 8:17 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Pewnie, ze mówi, sporty motorowe w mojej rodzinie to nie nowość (ojcieć trochę śmigał, licencje miał), ale rajdy to nie jest tania zabawa, a szkoda mi mojego DD do upalania w rajdach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
kuba170495 pisze:
u nas jedynie małe lotnisko jest ,takie stare jeszcze na płytach skuterami na kole tam śmigają ,w sumie można pachołki ustawić i coś pośmigać ale dojazd słaby ,polnymi trzeba się przeciskać


Nikt tam już na kole nie jeździ, ostatnio wszystko wygasło do końca.

A dojazd to teraz tragedia, ostatnio Polonezem miałem ciężko tam dojechać :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 11:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
HenieQ, za daleko żeby dojeżdżać ,do tego właśnie ten dojazd :D lepiej wbić na Kupiec lub Lidla i na parkingu trochę polatać :lol: teraz w sumie na enduro tylko tam śmigają bo tereny są :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Zaraz znikam pisze:
200 to pojęcie względne, mam sąsiada który ma pasiora b5 ścioranego jak wół kupionego od handlarza i upiera się ze ma 170tyś km oczywiście TDI
Wracając czyli już dawno wymieniona, bo licze się z tym że auto będzie miało więcej niż 300tyś km

Mówimy o silnikach 2.0dti a nie o 1.9tdi. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 11:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Kurde chłopaki :D vectre sobie raczej odpuszczę i a4 raczej też :D
Dziś przeglądając allegro wpadłem na lagune I po lifcie , miał ktoś z nią doczynienia ? Jak z blachą ? nie rdzewieje ? jakieś bolączki ? jak z zawieszeniem ? Jaki najlepszy silnik do tej budy ?? Myślałem nad 1,9dci 109km lub 1,8 16v 120km lub 2,0 16v 139/140km .

Np taka http://moto.allegro.pl/renault-laguna-1 ... 26460.html




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 12:04 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy