Dzisiaj jest 03 lut 2025, 0:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2009, 21:06 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Witam, mam pytanie ostatnio kilka razy zdarzyło mi się świece przykręcić mocno palcami, ale potem zauważyłem że łatwo ją odkręcić, to z mojej głupoty tylko i pośpiechu. Ale pytanie tkwi w tym czy jak miałem świece lekko dokręconą czy mogło się coś stać z cylindrem albo z czymś innym ?? Proszę o szybką odpowiedź i temat zamykam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 21:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Napewno nic się nie stało :) ale na drugi raz dokręć kluczem




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Nie mogło się nic stać. Ewentualnie mogłeś poczuć spadek osiągów z braku odpowiedniej kompresji. Dokręć świecę kluczem do tego przeznaczonym i spokój.
pozdro




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Mogło ci lekko gwint zjechać :P i silnik mógł mieć mniejszą kompresje bo mogły być jakieś przedmuchy a takto nic. Mogło ci równie dobrze wystrzelić świece z kawałkiem głowicy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Raczej nie jeżeli się do cylindra nic nie dostało, i jeżeli świeca nie latała na tyle aby uszkodzić gwint w głowicy. mógł nie mieć tyle mocy ile powinien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 22:11 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:29
Posty: 34
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
nic sie nie stalo .... jak posiadalem Honde Mtx 80 to tez reka dokrecalem ale nie polecam od tego jest w koncu klucz do tego ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
br3w pisze:
[...]Mogło ci równie dobrze wystrzelić świece z kawałkiem głowicy.


Skądś to znam. Nie jest to miłe uczucie więc nie polecam. Na szczęście stało się to dosłownie metr od domu a nie parenaście kilometrów bo taką trasę chciałem zrobić. Skończyło się na wymianie głowicy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 18:48 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
ToX pisze:
Skądś to znam.
To samo ja. Tyłek uratował kawałek sznurka konopnego znaleziony na drodze.Owinąłem gwint świecy ,wkręciłem i ostrożnie bez gwałtownych przyspieszeń wracałem do domu 30km,z pasażerem :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2009, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2008, 21:33
Posty: 158
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
A mi wystrzeliło świecę z cylindra (pozdrawiam mechaników z Leżajska!) i nic się nie stało. Chwilę poczekałem, żeby ostygła, przykręciłem i fruuu.




_________________

19.05.2010- zdane A i B za pierwszym razem.
23.12.2010- początek kursu na C! :D
21.03.2011- C zdane za drugim razem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2009, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
To wypadła od wibracji. Jakby wystrzeliła to niszcząc gwint.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2009, 18:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Z gwintu tak po prostu sobie nie wystrzeli. Musi on być naderwany od przekręcenia lub częstego wkręcania i wykręcania świecy.Np do tzw podlewania na tłok.Dlatego jestem przeciwnikiem takich sposobów ożywiania silnika.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2009, 19:04 
Zbanowany

Rejestracja: 08 paź 2008, 8:02
Posty: 64
Lokalizacja: Sekret
Pojazd:
Ja to tam zawsze dokręcam kluczem. Raz jak przegrzałem motor. Yamahę DT. To mi elektroda pękła i wpadła do cylka. Ciekawe czy coś się stanie ;s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2009, 19:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie lepiej wstrzyknąć paliwa bezpośrednio do gaźnika przez wlot powietrza ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2009, 19:08 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy