Dzisiaj jest 24 lis 2024, 19:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sty 2013, 15:00 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 0:04
Posty: 15
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Witajcie, potrzebuje waszej porady.

Posiadam Derbi Sende 2003r X-Treme SM, posiada cylinder zeliwny charmo 50ccm sport no i wydech seryjny odblokowany..

Jest problem z szybkim ruszaniem. Z pełnego gazu to ruszy w miare dobrze, ale widoczne jest to ze go dusi obroty spadaja bardzo nisko to samo przy wolniejszym ruszaniu. Staram sie omijać wyjazdy gdzie jest jakaś górka bo ruszam gorzej od komarka. :) Jak juz przekroczy te 5km/h dalej idzie jak igła.
Na dzien dzisiejszy ruszam cały czas z pół-sprzęgła, ale muszę coś z tym zrobić bo szybko padnie a jest oryginalne i szkoda rozkręcać :)

Jak wiadomo Sendy w SM, oryginalnie ma przełożenia 13/53... Ja w swojej mam 13/46 czyli tylnia zębatka jest aż o 7 zębów mniejsza..

Druga sprawa jest taka, ze senda miała stożek ( tak już kupiłem ) i byl problem z obrotami wystarczyło ze zrobiłem obrót manetką o 1/3 to obroty sięgały 6/8 tys nawet.
Podejrzenie było że gdzieś zasysa lewe i to mozliwe gdyż w gaźniku brakowało uszczelki w plastiku od mocowania linki do gaźnika, dorobiłem ją i kupiłem oryginalny króciec do oryginalnego filtra powietrza.

Mysałem zeby zmienić tylnią zebatke na 50zębów będzie o 4 zeby wiecej niz jest teraz i 3 mniej niz jest oryginalnie. No i czy to mogło być spowodowane tym że łapał "lewe", moze mu brakowało mocy? Możliwe tez ze bedzie jeszcze gorzej na seryjnym filtrze?

Co o tym myślicie?


Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, 15:04 przez struczyn, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 16:00 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Co do ruszania to zmień na oryginalną zębatkę z tyłu bo masz teraz na prędkość i sprawa będzie załatwiona :wink: Im mniejsza zębatka z tyłu tym szybszy lecz słabszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 16:37 
*

Rejestracja: 10 gru 2011, 0:04
Posty: 15
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Zmienie chyba na tą 50 tkę, u mnie w mieście nie ma górzystych terenów, a SM'ką raczej w terenie nie będę smigał. Wiadomo drogi nie są proste, ale na tej 50 powinien już sobie spokojnie dawać radę z ruszaniem, dosłownie brakuje mu ok 1tys obrotów do tej granicy kiedy już normalnie zaczyna isc i mysle ze te 4 zeby powinny podnies moment obrotowy wystarczająco :)


Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, 16:38 przez struczyn, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy