Dzisiaj jest 07 lut 2025, 3:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2013, 9:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Witam, mam od września cylinder Airsal 80ccm w kymco agility i wszystko ładnie się docierało i dobrze chodziło po dotarciu nigdy nie brakowało mocy aż w końcu po przejechaniu 1700km coś zaczeło się dziać :/ Jechałem tak ok 80km/h (rolki 7 gram) więc aż tak bardzo wysokich obrotów nie miał a jego v-max licznikowe wynosiło +- 95km/h i nagle tracił moc i tylko pulsacyjne dodawanie gazu powodowało jazde tak 20km/h no i doszedłem do wniosku że tak być nie może i puściłem manetke i zgasł i zatrzymał się,chciałem go odpalić lecz nie chciał nawet oznaki życia dać :/ myślałem że może ma mało paliwa i mu brakło lecz w baku jeszcze było więc na gaźniku jest taka śpieszna ala pompka do paliwa i pompowałem trochę i odpalił jechałem jeszcze 1km i zgasiłem dolałem paliwa i było ok bo jeszcze później jechałem 12km i nic się nie działo. Po dłuższym postoju ponieważ spadł śnieg chciałem go odpalić i trochę się przejechać lecz odpaliłem (ciężko było) i zrobiłem 400m i zgasł i nie chciał odpalić tylko po przepompowaniu paliwa odpalał i tak cały czas. Tydzień później wymieniłem filtr paliwa ,powietrza,cewke,świece i już myślałem że ok a tu znowu zgasł :/ teraz po odkręceniu śrubki od powietrza na gaźniku odpali z pierwszego lecz znowu gaśnie lecz ta metoda nie zawsze się sprawdza.
Przepraszam że tak dużo tekstu lecz chciałem dokładnie opisać problem bo już nie wiem co robić. Pomocy. . . :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2013, 10:34 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Czyszczenie gaźnika i regulacja zaworów, jak nie pomoże to prawdopodobnie przegrzałeś silnik stracił ciśnienie i z tego biorą się problemy. Jaki był kolor starej świecy? Masz stożek czy seryjny filtr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2013, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Świeca w środku tam gdzie jest od nowości białe a teraz jest takie kawowobrązowe,z wierzchu trochę brudna jest w ciemnych kolorach ale to pewnie że musiałem włożyć cewke z popsutą fajką owiniętą taśmą izolacyjną i pewnie przez to ale nie wiem już. Stara świeca która chodziła trzy miesiące temu ma podobny kolor w środku. Filtr seryjny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Zawory wyregulowałem dziś i już myślałem że jest dobrze a tu znowu po dłuższym teraz czasie zgasł i ciężko było go odpalić ale odpalił i chodził i zobaczę jak jutro będzie się zachowywał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2013, 22:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
dysze zmieniałeś albo gaznik;>??




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Gaźnika nie zmieniałem dyszy też nie bo okazało się że już miałem dysze 85 więc nie zmieniałem. Dziś gaźnik czyściłem i chyba coś dało ale i tak czasami gaśnie lecz nie tak ciężko i też jeden wąż był przełamany więc to poprawiłem. Chyba wyjmę ten cylek i zmienie na oryginalny... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
no bo jak włożyłeś cylek 80cc do serii gaznika to się nie dziw nawet pewnie z 50% mocy nie masz tego cylka . Pewnie tłok już z 10x chwyciło :roll:




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 17:42 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli dysza chociaż została zmieniona to gaźnik nie ma nic do rzeczy.Owszem na większym charakterystyka pracy silnika się poprawi,ale nie można zakładać,iż seryjny gaźnik = kaput.

Sprawdź samą drogę paliwa ze zbiornika do cylindra.W tym także,czy przewód podciśnienia jest szczelny.Zajrzałbym również do głowicy,a mianowicie zobaczył na zawory.Z seryjnymi głowicami różnie jest jeśli chodzi o ich wytrzymałość względem większego cylindra.Istnieje prawdopodobieństwo,że któryś zawór mógł się wypalić,co jest czasem nawet niezauważalne po zdjęciu głowicy.Wystarczy mały przedmuch na którymś zaworze i już odpalanie będzie graniczyć z cudem.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Co do cylindra i tłoka to nie może nic się raczej dziać bo by nie odpalał z pierwszego tylko później coś sie dzieje. A ten wąż to właśnie na tym kawałku co od filtra paliwa idzie do gaźnika i przy samym gaźniku się ułamał. A co do głowicy to do cylindra kupiłem nową głowice do 50ccm bo facet mówił że ten cylinder jest przystosowany do takiej głowicy. Mam takie pytanie co to jest za różnica że te oryginalna głowica ma takie kanaliki a ta już takich nie ma. Sam już nie wiem od czego to jest. I postoi trochę odpali i chwilę gaśnie i popompuje i już dalej chodzi normalnie teraz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 17:56 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak dla mnie będzie tutaj coś z podciśnieniem,albo samą drogą paliwa.Załącz jakąś ilustrację o co dokładnie chodzi z tymi głowicami bo nie kojarzę zbytnio




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Może kranik podciśnieniowy wymienić??
Obecnie mam taką głowice bez tych dziurek i kanalików : http://allegro.pl/glowica-50cc-silnik-4 ... 59699.html
A oryginalna ma taki dziury i kanaliki : http://allegro.pl/glowica-4t-50-z-zawor ... 60183.html
Chodzi o te dziury po lewej stronie u samej góry głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 18:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Czyli masz głowicę bez SLS..Jeśli chcesz,to możesz wymienić kranik,lecz na razie sprawdź,czy działa.Odłącz podciśnienie i przewód paliwa od filtra.Na początku zobacz,czy nie będzie lecieć paliwo.Jeśli nie będzie to ok.Następnie dmuchnij przez przewód podciśnienia.Jeśli zacznie lecieć paliwo z przewodu,który był podpięty do filtra,to kranik jest dobry.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
A co to znaczy to SLS?? Muszę zrobić jak mówisz ale nie dziś . Ale nie dawno odpinałem te przewody do zmiany filtra paliwa i nie leciało paliwo a już z tym gaśnięciem tak było. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 0:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
a jak przegrzejesz tłok przez małą dyszę to właśnie takie objawy jak zimny spoko jak się zagrzeje to puchnie od razu i kiepsko chodzi nawet gaśnie daj najpierw większą dyszę
:)




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Mati_kymco pisze:
a jak przegrzejesz tłok przez małą dyszę to właśnie takie objawy jak zimny spoko jak się zagrzeje to puchnie od razu i kiepsko chodzi nawet gaśnie daj najpierw większą dyszę

________________


Kolego to nie 2t...

Też mam airsala 80 i dyszee 75 i według tego co mówisz moje kymco nie powinno nawet odpalać. Zaskocze cię odpala i wiesz nawet jeździ... Daruj sobie takie opinie.

A co do twojego kymco mati18199622 to możliwe jest że nie dostaje paliwa. Możliwe że zatkał Ci się kranik podciśnieniowy. Ja raz tak miałem ale wtedy nawet nie odpalał.
Jeszcze możesz spróbować regulować gaźnik.
Spróbuj też zatkać filtr powietrza i odpalić, może dostaje za dużo powietrza.


Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 10:53 przez tomeczkos, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
A może lewe powietrze łapie? Wtedy też odpala, a potem gaśnie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
muszę jeszcze sprawdzić ten kranik i czy tego lewego powietrza nie łapie. Ale to wygląda tak jak by gaźnik paliwa nie trzymał po postoju bo jak zgaśnie i potem odpale to już normalnie chodzi i można jeździć. A kolego tomeczkos jak chodzi Ci ten cylinder z tą dysza i ile Ci pali bo mój ok 3,5l max spali ale poniżej 3l nie chce zejść. Gdyby było widać różnice w spalaniu to też bym wymienił dysze. A jak u Ciebie wał trzyma i jaki masz przebieg bo mój ma 12300km i boję się trochę o wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
mati18199622 pisze:
A kolego tomeczkos jak chodzi Ci ten cylinder z tą dysza i ile Ci pali bo mój ok 3,5l max spali ale poniżej 3l nie chce zejść. Gdyby było widać różnice w spalaniu to też bym wymienił dysze. A jak u Ciebie wał trzyma i jaki masz przebieg bo mój ma 12300km i boję się trochę o wał.


O wał się nie bój bo wytrzymują spokojnie cylindry 100cc. Cylinder już ma ok 4.5tys przebiegu i też ok troche słabszy jak był na początku ale to jest normalne. Co do spalania to przy mojej jeździe pali od 3 do 4l na 100 więc jest to mało :)
Przebieg mam 14 tys. prawie :D


Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, 15:22 przez tomeczkos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 6:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
wczoraj zdjąłem wężyk przy filtrze i dmuchnąłem i było słychać bulgotanie w baku. To dobrze czy źle? Wyczyściłem też styki na aku i to może być wina elektryki bo i tak gaśnię a paliwo w filtrze jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Ten moduł co pisałem w tym poście był nie dobry spalił bezpiecznik bo jednak na prąd zmienny.


Ostatnio zmieniony 02 lut 2013, 19:40 przez mati18199622, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy