Dzisiaj jest 25 lut 2025, 6:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sty 2013, 19:48 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 12:28
Posty: 13
Pojazd:
Witam, czy gaźnik 17,5 starczy do Malossi MHR Replica ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 20:22 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Teoretycznie tak , ale dużo lepsze osiągi będą na gaźniku 21




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2013, 20:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Daj 21mm. Lepsze będą osiągi oraz mniejsze spalanie




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 10:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:14
Posty: 677
Pojazd:
Maciek1997 pisze:
Daj 21mm. Lepsze będą osiągi oraz mniejsze spalanie



x2




_________________

Wbijajcie ===> https://www.facebook.com/pages/Stunt-Sk ... 3828047271

Film ze stuntów :D http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYN ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Ja bym nie ryzykował. 17,5mm to takie minimum. Mały gaźnik = gorsze chłodzenie wewnętrzne cylindra i gorsze osiągi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 16:42 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Zasada wiekszych gaźników tyczy się bardziej silników AC gdyż mają chłodzenie tylko powietrzem.Ale przy tym cylindrze gaźnik 21 będzie odopwiedni ponieważ osiągi zapewne będą dużo więsze :cool:




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 16:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
sebastian18vega, dotyczy się i LC i AC.



Większość pisze że większy gaźnik = większe spalanie.
To jest mit. Często się zmniejsza niż zwiększa.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Czyli z waszej teori nie ma róznicy miedzy 19mm a 28mm? 28 zmniejszy spalanie ?? Haha...
Sam mam MHR Replice i 21mm,uważam ze 19mm to idealne rozwiązanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Multifruit, jesteś istotą rozumną ?? :lol: :lol: :lol: :lol:

Wielkość gardzieli gaźnika dostosowuje się pod silnik.
Jeśli dasz za mały to będzie większe spalanie.
GAŹNIK MUSISZ DAĆ ODPOWIEDNI NIE ZA MAŁY NIE ZA DUŻY.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Maciek1997 pisze:
Multifruit, jesteś istotą rozumną ?? :lol: :lol: :lol: :lol:

Wielkość gardzieli gaźnika dostosowuje się pod silnik.
Jeśli dasz za mały to będzie większe spalanie.
GAŹNIK MUSISZ DAĆ ODPOWIEDNI NIE ZA MAŁY NIE ZA DUŻY.


NO CO TY NIE POWIESZ. Skoro jestes taki obeznany w tym to wytłumacz mi dlaczego wiele racingowych teamow wsadza do swoich rakiet małe gaźniki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Multifruit,
1. Obowiązuje ich regulamin, który ogranicza wielkość gaźnika.
2. Evo nie jest wysoko strojone




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
No to już ma sens,ciekawe tylko dlaczego mają takie ograniczenia? Ale nie zmienie swojego zdania. Sam jak kupowałem MHR Replice sugerowałem sie innymi,ktorzy wkładali do midrace gazniki 21,24mm,sam więc kupiłem 21mm co uważam za błąd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Dokładnie, regulamin nie pozwala na umieszczenie większego gaźnika. Jednakże do evo nie stosuje się wcale małych gaźników ponieważ są nisko strojone. Evo kręci 11 tys obr? Chyba nie, są to partie poziomu 14 tys i wyżej. Gaźnik w takim przypadku musi dostarczyć większą dawkę paliwa proporcjonalnie do większej pojemności oraz do wielkości kanałów dolotowych. Ja mam np gaźnik 26mm tyle, że właśnie w High-Endzie :)
Lecz, głównie chodzi o chłodzenie wewnętrzne silnika. Spróbuj założyć gaźnik 17,5mm i dysze 170 do Racing Modular. Zagotujesz go w 5 minut. A załóż do tego cylindra gaźnik PWK 24mm i dysze 100. Będzie jeździł prawidłowo bez zagrzania cylka. Większa gardziel = większa dawka powietrza. Analogicznie jeśli więcej powietrza to leci większa dawka paliwa.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Domi$, spotkałem się tylko z jednym cylindrem który był strojony powyżej 14000. Był to Fabrizi Maxi Evo do P/G strojony na 16000.

Podam moje obliczenia:
Cytuj:
MHR Team P/G
Kąty Otwarcia
Kanały Wydechowe 194*
Kanały Główne Płuczące 127*
Kanały Boczne Płuczące 126*
Boostporty 126*
Strojenie na 12400rpm
Wydechowy strojony na 14800rpm xD
Moc maksymalna 25km
Klasa: High End


Cytuj:
MHR 86cc Minarelli
Kąty Otwarcia
Kanały Wydechowe 184*
Kanały Główne Płuczące 124*
Kanały Boczne Płuczące 122,5*
Główny Boostport 120*
Boczne Boostporty 121*
Strojenie na 10700rpm
Wydechowy strojony na 11600rpm
Moc maksymalna 23km
Klasa: Big Bore


Cytuj:
Hebo Manston Replica Minarelli AC
Kąty Otwarcia
Kanały Wydechowe 170,5*
Kanały Główne Płuczące 120*
Kanały Boczne Płuczące 120*
Boostporty 120*
Strojenie na 10600rpm
Wydechowy strojony na 10300rpm
Moc maksymalna 15,4km
Klasa: Mid-Race/Racing
Opinia: Bardzo dobry cylinde


Cytuj:
Fabrizi Maxi Evo 80cm3
Średnica tuleji: 47,6mm
Skok Wału 44mm
Kąty Otwarcia
Kanały Wydechowe 189*
Kanały Główne Płuczące 130*
Kanały Boczne Płuczące 130*
Boostporty 127*
Strojenie na 16000rpm
Wydechowy strojony na 18000rpm xD
Moc maksymalna 32,6km
Klasa: Big Bore


Cytuj:
Stage6 Racing MKII
Kąty Otwarcia
Kanały Wydechowe 174*
Kanały Główne Płuczące 116*
Kanały Boczne Płuczące 116*
Boostporty 103*
Strojenie na 9200rpm
Wydechowy strojony na 10800rpm
Moc maksymalna 18km
Klasa: Racing



Jak widzisz Evo nie jest wyskok strojone.
Zauważ że Evo ma prawie spalanie stukowe. Jego kompresja wynosi około 13 a nawet 14 BAR




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 17:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Z tego co wiem to R/T jest strojony lekko powyżej 14.000. Jednak ja nie zmienię swoich poglądów na temat stosowania gaźnika. Na tyle skuterów które już tuningowałem, nie tylko sobie, mam jakieś doświadczenie i wiem że mniejszy gaźnik nie przyniesie takich rezultatów jak ten większy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 23:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2012, 13:22
Posty: 80
Lokalizacja: Jasieniec
Pojazd:
Według mnie 19mm będzie najlepszy.




_________________

ZAJRZYJ DO MOJEJ R6 ---> http://forum.mieloch.pl/yamaha-r6-2005-by-szrek06-t413928.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2013, 23:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Domi$, i do tego jeszcze PWK albo VHST :D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 10:53 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sie 2012, 23:41
Posty: 105
Lokalizacja: Iłża
Pojazd:
Moim zdaniem 21 bedzie idealny a spalanie wcale takie drastyczne nie bedzie.




_________________

http://s1.gladiatus.pl/game/c.php?uid=373487&server=1
Kliknij jak możesz !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Ja bym radził 21mm, chociaż i 19mm bedzie wystarczające.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Maciek1997 pisze:
Domi$, i do tego jeszcze PWK albo VHST :D


właśnie,tak przy okazji jeszcze zapytam,dlaczego gaźniki PWK lub VHST sa częściej polecane/stosowane niżeli gaźniki Dellorto? Niby taka słynna,dobra marka,a i tak wielu stosuje PWK ,VHST czy w niemczech często też OKO. Na czym polega fenomen tych gaźników?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy